برنزه کننده چیست؟/ خرید برنزه کننده با بهترین قیمت از فروشگاه الانزا

حسام آرین
برای تیره کردن پوست صورت و بدن روش های بسیاری وجود دارد که کم خطر ترین آن برنزه کردن به وسیله ی برنزه کننده های ساخته شده توسط برندهای معتبر خواهد بود، این روش تا جایی به محبوبیت رسیده است که طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و تصمیم برآن شده است تا به […]
برنزه کننده چیست؟  برای تیره کردن پوست صورت و بدن روش های بسیاری وجود دارد که کم خطر ترین آن برنزه کردن به وسیله ی برنزه کننده های ساخته شده توسط برندهای معتبر خواهد بود، این روش تا جایی به محبوبیت رسیده است که طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و تصمیم برآن شده است تا به جای استفاده از سولاریوم و عوارض به همراه آن از محصولات برنزه کننده استفاده شود.

بهترین برند برنزه کننده کدام است؟

با شروع فصل گرم و تابستان معمولا اشتیاق جوانان و حتی بزرگسالان برای داشتن پوستی برنزه و زیبا بیشتر خواهد شد این درحالی است که در حال حاضر با تحقیقات انجام شده نشان می دهد که آفتاب گرفتن و تماس مستقیم پوست در برابر آفتاب به پوست شما آسیب خواهد رسانید و در نهایت باعث بیماری هایی از قبیل سرطان پوست و اگزما و… خواهید شد. با این شرایط بهتر است بدانید که استفاده از محصولات پوستی مانند برنزه کننده ها با کمترین آسیب شما را به خواسته تان خواهد رسانید، در ادامه برای آشنایی با خرید برنزه کننده با بهترین قیمت با الانزا همراه باشید.

انواع برنزه کننده

انواع برنزه کننده از آنجایی که برای کاهش اثرات تابش نور خورشید از برنزه کننده ها استفاده می شود با این حساب باید انواع مختلفی داشته و برای پوست های مختلف نیز قابلیت استفاده داشته باشد. این محصولات عبارتند از:
  • فوم برنزه کننده

فوم های برنزه کننده از محصولات با ماندگاری بالا بوده که بدون نیاز به اشعه خورشید عمل کرده و سریعا جذب پوست شما خواهد شد و برای اطمینان باید به شما بگوییم که به مدت چند روز نیز روی پوست شما باقی خواهد ماند.
  • پودر برنزه کننده

محصولات برنزه کننده پودری معمولا بافتی سبک و نرم داشته و به راحتی سطح وسیعی از پوست شما را پوشش خواهد داد، از مهمترین مزیت های این پودر این است که پوست شما را یکدست و یکنواخت خواهد کرد تا جایی که جلوه پوست شما را بسیار بالا برده و پوشش دهی بالایی دارد.
  • اسپری برنزه کننده

اسپری های برنزه کننده از دیگر محصولات برنزه کننده هستند که برای یک دست برنز شدن می توان از آن استفاده کرد، به یاد داشته باشید که تنها عیب این محصول مدت زمان خشک شدن آن بر روی پوست تان است. ماندگاری اسپری برنزه کننده حدود ده روز بوده و با گذشت زمان با از بین رفتن سلول های مرده پوست این رنگ کمرنگ و کمرنگ تر خواهد شد تا جایی که پس از دو هفته به رنگ اصلی بدن خود باز خواهید گشت.
  • پنکک برنزه کننده

از ساده ترین و در عین حال راحت ترین روش های برنزه کردن استفاده از پنکک با رنگ تیره است، در این روش شما به راحتی کرم پودر فشرده شده و پودری را روی پوست خود پخش کرده و پوستی صاف و صیقلی در نتیجه تلاشتان خواهید داشت. توجه داشته باشید که انتخاب پنکک مناسب با پوست تان به شما برای برنزه شدن بسیار کمک خواهد کرد، برای خرید برنزه کننده از الانزا می توانید به جنس پوست و حتی رنگ پوست خود توجه داشته باشید و در نهایت اقدام به خرید کنید.
  • روغن برنزه کننده

از پر مصرف ترین انواع برنزه کننده باید به روغن های برنزه کننده اشاره کنیم، در این روش شما از روغن های برنزه کننده در مقابل اشعه آفتاب استفاده کرده و از سوختگی بیش از حد پوست خود جلوگیری خواهید کرد، بهترین زمان مصرف این روغن چند دقیقه قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب خواهد بود.
  • قرص برنزه کننده

اگر به دنبال یک روش جدید و پر کاربرد برای برنزه کردن پوست بدن خود هستید به شما استفاده از قرص های برنزه کننده را پیشنهاد خواهیم داد، این قرص ها سلول های پوستی شما را تحریک کرده و سطح رویی پوست شما را برنزه کرده و سطح اولیه پوست تان را آماده خواهد کرد. اگر به دنبال یک روش مطمئن و سریع برای رنگ گرفتن پوست خود هستید به شما استفاده از قرص برنزه کننده را پیشنهاد خواهیم داد.

نکات مهم هنگام استفاده از برنزه کننده

نکات مهم هنگام استفاده از برنزه کننده
  1. مهمترین حسن استفاده از محصولات لوازم آرایش صورت و  برنزه کننده ها این است که نیاز شما به قرار گرفتن در برابر آفتاب را کم کرده و نیاز به حمام آفتاب نخواهد بود.
  2. برای انتخاب جنس برنزه کننده خود ابتدا باید به جنس پوست خود بسیار توجه داشته باشید، بطور معمول انواع محصول برنزه کننده فوم دار و مایع روی پوست خشک بهتر می نشیند و در نهایت پودرهای برنزه کننده نیز به راحتی روی پوست چرب بیشتر ماندگاری و جذابیت خواهد داشت.
  3. توجه داشته باشید هنگام استفاده از این محصولات در ابتدا مقداری از آن را روی پوست داخلی بازوی خود تست کنید تا از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری کرده و پس از آن نیز از کوچک ترین نقاط شروع کرده و به نواحی وسیع تر برسید.
  4. از محصولات ضد حساسیت و با کیفیت استفاده کنید.
  5. فراموش نکنید که برنزه کننده ها از بروز سرطان پوست، اگزما و ناراحتی های پوستی شما جلوگیری کرده و از پوست تان مراقبت خواهد کرد.

خرید برنزه کننده از فروشگاه اینترنتی الانزا خرید برنزه کننده از فروشگاه اینترنتی الانزا

شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی پوست به فروشگاه لوازم آرایشی الانزا https://elanza.com/ مراجعه کنید و بدون هیچ نگرانی و استرسی محصولات با کیفیت را خریداری نمائید، در صورت بروز مشکل هنگام خرید شما می توانید به صورت چت آنلاین به تیم مشاوران الانزا مراجعه کرده و مشکلات خود را برطرف نمائید. توجه داشته باشید که امروزه فروشگاه های بسیاری شما را ترغیب به خرید اینترنتی خواهند کرد اما در وهله اول شما باید به معتبر بودن فروشگاه و با کیفیت بودن اجناس آن فکر کنید. برای ارتباط بیشتر با مجموعه الانزا شما می توانید از طریق راه های زیر اقدام فرمائید و مشکلات خود را حل نمائید. آدرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول - کدپستی: 1969754864 ایمیل ارتباطی: cs@elanza.com ینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
سحر

سحر

1400-02-20 - 18:06 پاسخ

بسیار عالی است

اسماعیل سحاب

اسماعیل سحاب

1400-02-20 - 17:20 پاسخ

بسیار عالی مقاله بسیار خوبی بود