چرا چهره‌های مشهور به تخلیه «فیلرها» روی آورده‌اند؟!

معصومه صادقیان
تعداد قابل توجهی از چهره‌های مشهور این روزها از میل به بازگشت به چهره طبیعی‌شان سخن می‌گویند! چند هفته پیش «بلک چاینا» با اعلام این خبر که قصد دارد فیلرهایش را تخلیه ‌کند، خبرساز شد و به جنبش تخلیه فیلر #dissolvingfiller پیوست که در آن لب‌های حجیم و زاویه فک افراد به‌ حالت طبیعی برمی‌گردد. […]

تعداد قابل توجهی از چهره‌های مشهور این روزها از میل به بازگشت به چهره طبیعی‌شان سخن می‌گویند!

چند هفته پیش «بلک چاینا» با اعلام این خبر که قصد دارد فیلرهایش را تخلیه ‌کند، خبرساز شد و به جنبش تخلیه فیلر #dissolvingfiller پیوست که در آن لب‌های حجیم و زاویه فک افراد به‌ حالت طبیعی برمی‌گردد.

او در حساب اینستاگرامش جزئیات این کار را منتشر کرد و توضیح داد که چرا دیگر از صورت غیرطبیعی‌اش خوشش نمی‌آید، دکتر «جری چیدستر»، جراح پلاستیک و زیبایی، می‌گوید: «هرچند هنوز زنان و مردان زیادی در نواحی مختلف صورت خود فیلر تزریق می‌کنند، بعضی‌ها هم تصمیم می‌گیرند فیلر را تخلیه و از نو شروع کنند.»
تخلیه فیلر چطور انجام می‌شود؟
پزشک با تزریق یک آنزیم باعث می‌شود که فیلر به‌تدریج جذب بدن شود،با اینکه این روش نسبتا ساده است، اما دکتر آدرین اوکانل، مدیر یک مرکز زیبایی، درباره یکی از مهم‌ترین معایب آن می‌گوید:

«هیالورونیداز بین اسید هیالورونیک فیلر و اسید هیالورونیک طبیعی بدن تمایزی قائل نمی‌شود، بنابراین ممکن است اسید هیالورونیک طبیعی بدن را حل کند و در پایان، موضع موردنظر نسبت به قبل کاهش حجم بیشتری داشته باشد.»

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ