راهنمای خرید کمربند پلاتینر اصل آلمان با کد رجیستری

نادر سیاسی
سوالی که در ذهن خریداران محصولات پزشکی شرکت زایس ترونیک نقش بسته است، نحوه تشخیص اصالت کالاست. به همین منظور در این مطلب در مورد راهنمای استفاده از کارت رجیستری پلاتینر صحبت خواهیم کرد. اما اینکه چرا کارت رجیستری برای اصالت کالا طراحی شده است بسیار مهم است. در این مورد باید بگوییم که طبق […]

سوالی که در ذهن خریداران محصولات پزشکی شرکت زایس ترونیک نقش بسته است، نحوه تشخیص اصالت کالاست. به همین منظور در این مطلب در مورد راهنمای استفاده از کارت رجیستری پلاتینر صحبت خواهیم کرد. اما اینکه چرا کارت رجیستری برای اصالت کالا طراحی شده است بسیار مهم است. در این مورد باید بگوییم که طبق تحقیقات واحد فروش نمایندگی‌های رسمی واردکننده کمربند پلاتینر از آلمان به ایران، تعداد زیادی محصولات تقلبی وارد بازار شده است و به دست خریداران رسیده است. این فروشگاه‌های سودجو با کمی ارزان‌تر فروختن کمربند پلاتینر، محصولی تقلبی، بی‌کیفیت و بدون تاییدیه از شرکت زایسترونیک را تحویل مشتری می‌دهند. در همین راستا شرکت زایسترونیک آلمان با مشارکت نمایندگان فروش خود در ایران، کارت رجیستری پلاتینر را طراحی و به مشتریان تحویل می‌دهد. در ادامه با روند تشخیص اصالت کمربند پلاتینر آشنا خواهیم شد.

نحوه استفاده و راهنمای کارت رجیستری کمربند پلاتینر؛ تشخیص اصالت کالا در 3 سوت

برای تشخیص اصالت کمربند پلاتینر خریداری شده باید، حین تحویل گرفتن کالا و پرداخت وجه آن درب منزل، کارت اصالت و رجیستری را از پستچی تحویل بگیرید. این کارت روی جعبه کمربند پلاتینر قرار دارد. سپس مراحل زیر را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید:
  • قبل از پرداخت وجه، با گوشی همراه خود وارد سایت زایسترونیک آلمان به نشانی اینترنتی https://zaistronic.com/ شوید.
  • در صفحه اصلی سایت زایسترونیک دکمه و بنری به نام Verify code وجود دارد که آدرس اینترنتی آن https://zaistronic.com/coa/ است. وارد این صفحه شوید.
  • سپس محافظ روی کارت رجیستری که پستچی به شما تحویل داده است را پاک کنید.
  • کد کارت رجیستری پلاتینر را که 12 رقمی است، وارد کادر مشخص شده کنید.
  • اگر محصولی که به دست شما رسیده است، اصل باشد، صفحه‌ای سبز رنگ به شما نمایش داده می‌شود.
نکته مهم: توجه داشته باشید که در صورت تایید شدن کالای شما از طرف شرکت زایس ترونیک، تنها 3 مرتبه می‌توانید این کد را در سایت وارد کنید. بعد از مرتبه سوم، سایت به شما خطا نشان می‌دهد.

رعایت چند نکته ساده برای خرید کمربند پلاتینر اصل آلمان

برای خرید مطمئن باید به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی مراجعه کنید. اما سوالی که ذهن خریداران را به خود مشغول می‌کند، این است که چگونه بفهمیم که کدامیک از سایت‌های فروشگاهی معتبر و کدام کمربند پلاتینر اصل است. در این باره باید بگوییم که به نکات زیر توجه کنید:
  • تنها فروشگاه‌هایی نمایندگی رسمی فروش کمربند پلاتینر اصل آلمان هستند که محصولات آن‌ها همراه با کارت اصالت کالا به دست شما می‌رسد.
  • دریافت کمربند پلاتینر بدون کارت رجیستری نشان دهنده تقلبی بودن آن است.
  • نمایندگی‌ها رسمی فروش کمربند پلاتینر و زانوبند راپیامکس، موظف هستند که بابت ارسال محصول از مشتری وجهی دریافت نکنند. همچنین پرداخت هزینه این محصولات درب منزل انجام می‌شود. پس، از پرداخت وجه به صورت اینترنتی خودداری کنید.
  • از دریافت محصول بدون کارت رجیستری خودداری کنید. شرکت زایس ترونیک هیچ مسئولیتی در قبل محصولات بدون کارت رجیستری ندارد.
  • حتما قبل از پرداخت وجه به پستچی، کد روی کارت رجیستری پلاتینر خود را بررسی کنید. در صورت تایید شدن آن، وجه را پرداخت کنید.
با رعایت همین چند نکته ساده می‌توانید از اصل بودن پلاتینر خود مطمئن شوید.

تفاوت پلاتینر اصل با کارت رجیستری و پلاتینر تقلبی بدون کارت رجیستری

همه می‌دانیم که کیفیت محصولات تقلبی بسیار پایین‌تر از محصولات اصلی است. حال اگر این محصول در دسته کالاهای پزشکی قرار بگیرید، باید بگوییم که علاوه بر کیفیت ضعیف، برای سلامتی نیز خطرناک خواهند بود. پس برای جلوگیری از آسیب به خود حتما پلاتینر اصل آلمان با کارت رجیستری تهیه کنید. از عوارض استفاده از کمربند پلاتینر تقلبی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • عدم تاثیرگذاری بر درد و علائم کمر درد بیمار به دلیل بی‌کیفیت بودن تکنولوژی که در آن استفاده شده است. پس اینگونه می‌توانیم بگوییم که بابت محصولی بی‌تاثیر پول پرداخت کرده‌اید.
  • داغ شدن بیش از حد کمربند به دلیل تنظیم نبودن یا مشکل‌دار بودن تجهیزاتی که در آن به کاررفته است. در صورتی که کمربند پلاتینر اصل گرمای مناسب و ماساژ عضلانی عمقی ایجاد می‌کند و به همین دلیل درد و ناراحتی کمر را از بین خواهد برد.
  • سوختگی پوست در اثر داغ شدن بیش از حد کمربند پلاتینر که به بیمار صدمه وارد می‌کند.
  • ایجاد حساسیت پوستی به دلیل استفاده از پارچه و تجهیزات نامناسب در ساخت کمربند.
  • خرابی، داغی زیاد یا ضعیف بودن آداپتور کمربند
  • هدر دادن پول با خرید محصولی بی کیفیت
این درحالی است که با خرید کمربند پلاتینر اصل آلمان با کارت رجیستری می‌توانید از این محصول به راحتی و با خیالی آسوده استفاده کنید.

افرادی که قبلا کمربند پلاتینر را خریده‌اند؛ اگر از فروشگاه‌های معتبر خرید کرده‌اید نگران نباشید

روند تشخیص اصالت کالا به تازگی برای محصولات شرکت زایسترونیک آلمان در فروشگاه‌های معتبر ایرانی برقرار شده است. اما این موضوع شاید در دل برخی از خریداران ترس و استرسی ایجاد کند که شاید محصول آن‌ها تقلبی باشد. باید به شما بگوییم که اگر کمربند پلاتینر خود را از سایت‌های معتبری که کارت رجیستری اصالت کالا دارند، خرید کرده‌اید. نیازی به نگرانی نیست، کافی است با واحد پشتیبانی این فروشگاه‌ها تماس بگیرید و کد رجیستری پلاتینر خود را از آن‌ها بخواهید. سپس به راحتی کد را در سایت زایس ترونیک به نشانی https://zaistronic.com/  وارد کنید و از اصل بودن کالای خود مطمئن شوید.

در آخر باید بگوییم که

خرید کمربند پلاتینر اصلی با کارت رجیستری بسیار مهمتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. زیرا با خرید پلاتینر تقلبی پول خود را دور ریخته و سلامتی‌تان را به خطر می‌اندازید. پس حتما برای خرید پلاتینر با کارت رجیستری به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و محصول خود را با کارت اصالت کالا تحویل بگیرید. همان‌طور که گفته شد، شرکت زایسترونیک و دیگر نمایندگی‌های رسمی این شرکت در ایران، در قبال کمربند پلاتینر بدون کارت رجیستری هیچ مسئولیتی برعهده ندارند. پس از دریافت محصول بدون کارت جدا خودداری کنید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ