فواید استفاده از ماساژورها

نادر سیاسی
صندلی‌های ماساژور یکی از انواع مختلف دستگاه‌های ماساژور هستند که با خود فواید بسیار زیادی را دارند، از جمله: بهبود وضعیت جسمانی بدن شما می‌توانید با انتخاب درست یک صندلی ماساژور، به تقویت وضعیت بدنی‌تان کمک کنید و انواع ناهماهنگی‌هایی در گردن، عضلات شانه یا ستون فقرات را اصلاح و بهبود ببخشید. Massage chair تسکین‌دهنده‌ای […]

صندلی‌های ماساژور یکی از انواع مختلف دستگاه‌های ماساژور هستند که با خود فواید بسیار زیادی را دارند، از جمله:

بهبود وضعیت جسمانی بدن

شما می‌توانید با انتخاب درست یک صندلی ماساژور، به تقویت وضعیت بدنی‌تان کمک کنید و انواع ناهماهنگی‌هایی در گردن، عضلات شانه یا ستون فقرات را اصلاح و بهبود ببخشید. Massage chair

تسکین‌دهنده‌ای بر دردها

ممکن است شما هم دچار سردرد، دردهای مزمن یا دردهای عضلانی شده باشید و از آنها رنج ببرید. در این زمان یکی از بهترین تصمیمات می‌تواند سرمایه‌گذاری کردن بر روی صندلی ماساژور باشد. چرا که این صندلی‌ها با برنامه‌های متنوع و فرایند گرمایشی برای شبیه‌ساز کردن یک ماساژ واقعی می‌توانند به تسکین دردهای شما در قسمت‌های مختلف بدن کمک کنند.

تقویت سیستم ایمنی بدن

دقت داشته باشید یک ماساژ به مدت 10 دقیقه می‌تواند مقدار گلبول‌های سفید شما را در سطح خون افزایش دهد که همین عمل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. از این‌رو هنگام بروز بیماری، شما می‌توانید راحت‌تر از آن عبور کنید.

تنظیم فشارخون

یکی از مؤثرترین و بهترین راه‌ها برای کنترل فشارخون در بدن، استفاده از صندلی ماساژور است. آرامشی که همگام کار با این دستگاه به شما تزریق می‌شود موجب آرام شدن ضربان قلب و کاهش خون شما می‌شود.

رهایی از افسردگی

استفاده منظم از ماساژور و ماساژ درمانی می‌تواند هورمون‌های شادی به همراه اندورفین، سروتونین و دوپامین را در سطح بدن بالا ببرد که همین عمل باعث کاهش افسردگی و اضطراب می‌شود.

افزایش‌ گردش خون

تکنیک‌های به کار رفته در این صندلی‌ها مانند صندلی ماساژور آی رست که شامل: حرکت غلتک‌ها، ورز دادن و ضربه زدن می‌باشد. این فن‌ها توانایی بروز ارتعاش در قسمت‌های مختلف و مهم بدن را دارند و خودبه‌خود جریان خون را بالا می‌برد و موجب افزایش خون‌رسانی بهتر بدن می‌شود. این عمل می‌تواند به تسکین برخی بیماری‌ها کمک کند و به‌علاوه به دفع سموم بدن بسیار کمک شایانی می‌کند. Irest massage chair

کسب آرامش بعد از یک روز پرتنش و خسته‌کننده

ممکن است تعبیر شما با دوستانتان درباره آرامش متفاوت باشد؛ اما به‌جرئت می‌توان گفت امروزه آرامش می‌تواند به معنای استراحت در یک صندلی ماساژور با ویژگی جاذبه صفر، گرمایش و سیستم‌های صوتی برای گوش دادن به موسیقی‌های آرامش‌بخش باشد. مطمئن باشید که بعد از یک روز خسته‌کننده کاری و پر از استرس و یا تنش‌های متعدد زندگی، هیچ راهی بهتر از یک ماساژور برای آرام شدنتان نیست.

افزایش سلامتی و بهبود کیفیت زندگی

شما می‌توانید کیفیت بدنی خود را با دریافت ماساژ بیشتر بالا ببرید. ممکن است در طول یک سال، بیشتر از یک یا دوباره به دلیل مشغله کاری و برنامه‌های روزانه فشرده نتوانید به ماساژ بروید. در صورتی که یک صندلی ماساژور در خانه‌ خود داشته باشید، امکان این را دارید که ماساژ درمانی را به یک امر روزانه در زندگی‌تان تبدیل کنید. شما با این عمل علاوه بر صرفه‌جویی در زمانتان می‌توانید به‌طور منظم با انجام روزی 10 دقیقه تا 20 دقیقه ماساژ درمانی سلامتی و تسکین دردهایتان را نیز دریافت کنید.

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

با توجه به اتفاقاتی که زندگی به ما نشان داده می‌توانید متوجه شوید که هنگامی که آرامش بیشتری دارید، آمادگی بیشتری نیز برای مقابله با حوادث و اتفاقات متفاوت دارید. هنگامی که یک ماساژور حرفه‌ای شخصی در خانه خود داشته باشید، هرگز مجبور به وقت گرفتن برای یک مراجعه به دریافت ماساژ نمی‌شوید و نیاز به هزینه‌های تکراری نیست. همه این ویژگی‌ها موجب افزایش ایمنی روزانه شما و بالاتر بردن کیفیت زندگی‌تان خواهد شد. در ضمن می‌توانید از یک ماساژ با بهترین کیفیت پس از یک روز پرمشغله داشته باشید بدون اینکه از خانه خود خارج شوید و وقتتان را صرفت رفت‌وآمد کنید.

معرفی انواع مختلف صندلی‌های ماساژ

صندلی‌های ماساژور انواع مختلفی دارند؛ از جمله:

ماساژور استراحت خوابیده

این صندلی جزء ساده‌ترین صندلی‌های ماساژور موجود در بازار است و ممکن است زیاد به چشم شما خورده باشد. این دستگاه یکی از پرطرفدارترین ماساژورها می‌باشد که از ویژگی‌های پیشرفته‌ای برخوردار است. بیشتر این ماساژورها با رویه‌های چرم ساخته شده‌اند و همین امر باعث شده به‌راحتی با مبلمان شما هماهنگی داشته باشند. اگر دوست دارید هنگام ماساژ کمی چرت هم بزنید این دستگاه می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

صندلی ماساژور جاذبه صفر

یکی از جالب‌ترین ویژگی صندلی‌های ماساژور، جاذبه صفر است. شما با قرار گرفتن بر روی آن دقیقاً حس موقعیت جاذبه صفر را دارید و می‌توانید تجربة فضانوردان در هنگام رفتن به فضای خارجی تجربه می‌کنند را داشته باشید. مزایای این نوع صندلی، بین بردن درد مفاصل و استخوان‌هایی می‌باشد البته ممکن است تسکین این دردها به دو سه روز استفاده از دستگاه بی انجامد. همچنین یک راه خوب برای تسکین استرس و التهاب در ماهیچه‌ها و کمر نیز است. ولی قیمت این صندلی کمی بیشتر از سایر مدل‌های ماساژور می‌باشد. البته که این هزینه با توجه به آرامش و حس فوق‌العاده‌ای که هنگام استفاده آن دارید ارزش دارد و می‌ارزد. Zero gravity massage chair

صندلی ماساژ کامل بدن

این نوع صندلی، نوع نهایی صندلی ماساژ می‌باشد. خرید این صندلی ماساژور آی رست را می‌توان به خرید یک خودرو مرسدس با تمامی آپشن‌ها و امکانات تشبیه کرد. ای صندلی یکی از گران‌قیمت‌ترین نوع ماساژورهای صندلی بوده؛ اما بهترین نوع ماساژ را از سر تا انگشتانتان انجام می‌دهد. این نوع صندلی ماساژ به‌طور معمول در مراکز فروشگاهی، ورزشی و فرودگاه‌ها استفاده می‌شود. از این‌رو کمتر کسی از آن برای استفاده خانگی به کار می‌برد. البته اگر محدودیتی برای بودجه مدنظرتان ندارید این صندلی یکی از بهترین دستگاه‌های ماساژ برای شما می‌تواند باشد و حتماً ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

صندلی ماساژ عثمانی

اگر قصد مصرف خانگی از ماساژور را دارید این دستگاه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. هزینه‌ای که برای این صندلی پرداخت می‌کنید ارزشش را دارد و امکانات قابل قبولی را در دسترس شما قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که این مدل صندلی‌های ماساژ، بیشتر برای تجربه راحتی بوده و به همین جهت ازنظر مکانیکی کمی ضعیف هستند. ماساژور عثمانی جزو صندلی‌های رده پایین قرار می‌گیرد و از قیمت پایینی هم برخوردار است.

صندلی گرمایشی ماساژ

ویژگی اصلی‌ای که ماساژورهایی با این قابلیت را از هم متفاوت می‌سازد؛ مانند صندلی ماساژور آی رست، مقدار گرمایش آن‌ها است. ممکن است دریافت گرما هنگام ماساژ برای شما حس فوق‌العاده‌ای را به ارمغان بیاورد علاوه بر این مزایای درمانی بسیار زیادی نیز دارد و می‌تواند به بهترین شک دردهای شما را تسکین ببخشد. ممکن است یک ماساژور تمامی این ویژگی بالا را داشته باشد این ویژگی‌ها به‌طورکلی از هم تفکیک شده‌اند. ایران گام یکی از مراکز معتبر فروش انواع تجهیزات ورزشی می‌باشد. این فروشگاه امکان داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید دستگاه‌های ورزشی را برای شما برآورده می‌کند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ