معرفی بهترین سایت های ویزیت آنلاین

نادر سیاسی
    ویزیت پزشکی آنلاین یکی از بهترین روش‌ها برای پیشگیری از وخیم شدن بیماری‌های جسمی و روانی است. در عصر حاضر که عصر تکنولوژی است، استفاده از فناوری در تمامی زمینه‌های زندگی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. در این مقاله به بررسی بهترین سایت‌های ویزیت پزشکی آنلاین می‌پردازیم تا با شناخت بیشتر روند درمان برخی […]

 

 

ویزیت پزشکی آنلاین یکی از بهترین روش‌ها برای پیشگیری از وخیم شدن بیماری‌های جسمی و روانی است. در عصر حاضر که عصر تکنولوژی است، استفاده از فناوری در تمامی زمینه‌های زندگی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. در این مقاله به بررسی بهترین سایت‌های ویزیت پزشکی آنلاین می‌پردازیم تا با شناخت بیشتر روند درمان برخی بیماری ها را به کمک علم روز تسریع ببخشیم.

چرا مشاوره آنلاین پزشکی؟

در دنیای امروز، مشغله کاری باعث می‌شود که حتی در صورت بروز درد، هر چند اگر مقطعی باشد، به تأخیر انداختن مراجعه به پزشک و شروع درمان نیز برای افراد بسیار معمول باشد. از دید دیگر، در مناطقی از شهرستان‌ها که از داشتن یک متخصص خوب محروم هستند، افراد مجبورند برای مراجعه به یک پزشک متخصص، از شهر خود سفر کنند و هزینه‌ی بسیاری برای رفت و آمد پرداخت کنند. در مقابل در شهرهای بزرگ نیز به دلیل شلوغی و ترافیک، مراجعه به پزشک نیازمند صرف زیادی است. اینجاست که استفاده از بهترین سایت‌های مشاوره آنلاین پزشکی اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. سایت‌های ویزیت آنلاین به بیماران کمک می‌کنند تا در هر مکان و هر زمانی که باشند، به‌سادگی با پزشک مدنظر خود ارتباط برقرار کنند و بدون هیچ دغدغه‌ای، از طریق اینترنت و سایت‌های مشاوره آنلاین، از بهترین پزشکان ویزیت آنلاین و مشاوره دریافت کنند. در سراسر دنیا سایت های متعددی برای ارائه خدمات پزشکی آنلاین در حال فعالیت هستند که در ادامه به معرفی 5 سایت برتر ویزیت آنلاین در دنیا می‌پردازیم.

معرفی 5 سایت‌های برتر ویزیت آنلاین

  • سایت practo

Practo یک وب‌سایت ویزیت آنلاین است که در هند فعالیت می‌کند و به کمک آن می‌توان اطلاعات بیش از یک میلیون پزشک در سراسر هند را جستجو کرد. این وب‌سایت به بیماران امکان می‌دهد تا برای مراجعه به بیش از ۹۰۰۰ بیمارستان و کلینیک، به‌صورت آنلاین نوبت بگیرند. این وب‌سایت علاوه بر ارائه سیستم نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین، به بیماران این امکان را می‌دهد تا داروهای خود را از داروخانه‌های تأیید شده تحویل بگیرند.

  • سایت Teladoc

سایت Teladoc در سال 2002 در ایالت نیویورک تأسیس شد. خدمات پزشکی آنلاین این ‌سایت به‌صورت از راه دور ارائه می‌شود و تا کنون در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا خدمات خود را ارائه کرده است. بیماران می‌توانند برای مشاوره یا مدیریت بیماری‌های مزمن به این سایت مراجعه کنند. بیماران معمولاً در عرض چند دقیقه با پزشک موردنظر خود ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین برای درمان بیماری‌های غیراورژانسی مانند آنفولانزا، عفونت‌های خفیف تا متوسط، بیماری‌های روانی و بیماری‌های پوستی، می‌توان از خدمات ویزیت آنلاین این سایت استفاده کرد.

  • سایت com

سایت md.com در سال 2013 در نیوجرسی، آمریکا تأسیس شد. در این وب‌سایت اطلاعات بیش از 880,000 پزشک موجود است که بیمار می‌تواند بر اساس موقعیت جغرافیایی، تخصص و بیمه پزشک خود را انتخاب کند. علاوه بر اینکه این وب‌سایت امکان ویزیت آنلاین را فراهم می‌کند، امکان برقراری تماس تصویری با پزشک نیز وجود دارد. همچنین برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، اپلیکیشن رایگانی را برای استفاده عموم منتشر کرده است.

  • سایت Steadymd

یکی از سایت‌های خدمات ویزیت آنلاین پزشکی Steadymd نام دارد که در سال 2016 در سنت لوئیس تأسیس شد. SteadyMD ابتدا خدمات خود را در دو ایالت کالیفرنیا و میسوری ارائه می‌داد و در سال 2018 فعالیت خود را به 50 ایالت آمریکا گسترش داد. بیماران می‌توانند از طریق این سایت با پزشک خود برای کنترل بیماری‌های مزمن ارتباط برقرار کنند.

  • سایت Solv

سایت Solv خدمات مشاوره آنلاین پزشکی خود را در سانفرانسیسکو ارائه می‌دهد. بیماران با استفاده از این سایت می‌توانند پزشک خود را بر اساس تخصص، مکان و نوع بیمه پیدا کرده و در همان روز وقت ملاقات خود را تعیین کنند. سایت Solv به‌تازگی خدمات پزشکی آنلاین دیگری را به لیست خدمات خود اضافه کرده‌است. همچنین این سایت اخیراً اپلیکیشنی مخصوص موبایل راه‌اندازی کرده است که بیماران علاوه بر تعیین نوبت پزشکی، قادر به کنترل بیمه سلامت خود نیز هستند.

سایت ویزیت آنلاین ایرانی

ایزو ویزیت به عنوان یکی از بهترین سایت های ویزیت آنلاین ایران شناخته می‌شود. وب‌سایت ایزو ویزیت در حال حاضر به بیماران خدمات پزشکی متعددی ارائه می‌دهد و دسترسی را به متخصصان و روانشناسان سراسر کشور برای مراجعین بسیار آسان تر کرده است. این سایت با در برداشتن حدود 240 پزشک و 35 تخصص مختلف به بیماران کمک می‌کند تا در هر زمان و هر مکانی که بودند مشکل و بیماری خود را با پزشک درمیان بگذارند و درمان را آغاز کنند. یکی از مهم ترین مزایای سایت ایزو ویزیت، که این سایت را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند، برقراری ویزیت آنلاین و مشاوره تلفنی آنلاین در بستر امن سایت است. این امکان کمک می‌کند تا اطلاعات بیمار محرمانه باقی بماند. علاوه بر موارد ذکر شده رعایت حریم شخصی نیز ویژگی منحصر به فرد ایزو ویزیت است. کاربران در سایت ایزو ویزیت می‌توانند پس از اتمام مشاوره آنلاین ویزیت خود را به صورت کامل حذف کنند. مشاوره آنلاین روانشناسی، رعایت حریم شخصی، پشتیبانی حرفه ای و دسترسی به بهترین متخصصان ایران از مهم ترین ویژگی های سایت ایزو ویزیت است.

مزایای استفاده از خدمات ویزیت آنلاین

در حال حاضر، تعداد زیادی از پزشکان با تخصص‌های مختلف مانند چشم‌پزشکی، ارتوپدی، پزشکی کودکان، زنان و زایمان در سایت‌های نوبت آنلاین همچون سایت ایزو ویزیت عضو هستند و به‌راحتی می‌توان با چند کلیک، توسط پزشک مربوطه ویزیت آنلاین شد. از دیگر مزایای مشاوره و ویزیت آنلاین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عدم محدودیت مکانی

هنگام استفاده از سایت‌های مشاوره آنلاین پزشکی، شما این امکان را دارید که در هر مکانی که هستید، حتی در سفر و شهرهای دوردست، به پزشکان متخصص و باتجربه دسترسی پیدا کنید.

  • صرفه‌جویی در هزینه

استفاده از سایت یا اپلیکیشن برای دریافت مشاوره‌های آنلاین مطمئناً به‌صرفه است و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. هزینه‌های مرتبط با مراجعه حضوری به پزشک بسیار بالا است، اما در مشاوره‌های آنلاین این هزینه‌ها کمتر است، همچنین نیازی به پرداخت هزینه‌های مرتبط با حمل‌ونقل نیست.

  • صرفه‌جویی در زمان

هنگامی که قصد دارید به‌صورت حضوری به مطب پزشکان مراجعه کنید، ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را در مسیر سپری کنید و پس از رسیدن، ممکن است مدت‌زمان زیادی را در مطب منتظر بمانید تا نوبت شما فرا رسد. اما در مشاوره‌های آنلاین، این اتفاقات رخ نمی‌دهد و شما بدون اتلاف وقت و در سریع‌ترین زمان به مشاوره آنلاین دسترسی خواهید داشت.

سخن پایانی

سایت ویزیت آنلاین، یک پلی ارزشمند بین بیماران و پزشکان است و تلاش می‌کند تا بهترین خدمات پزشکی را به‌صورت آنلاین ارائه دهد. از این طریق، بیماران می‌توانند به‌راحتی و با اطمینان به مشاوره و دریافت خدمات پزشکی دسترسی داشته باشند. همگام با پیشرفت علم سایت‌های ویزیت آنلاین تلاش می‌کنند با ارائه‌ی خدمات باکیفیت برای بیماران امکان دریافت راهنمایی سریع از پزشک و تسریع روند درمان بیماری های را فراهم کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ