کدام برس برای چشم و ابروی شما مناسب است؟

با یک برس خوب می‌توان کنترل بیشتری روی مواد آرایشی داشت و نتیجه مطلوب‌تری را به‌دست آورد و درنهایت چهره‌ای طبیعی‌تر داشت.

خیلی‌ها هستند که معتقدند تنها چند برس آرایشی محدود نیازهای آنها را برآورده می‌کند اما خیلی از خانم‌ها هم هستند که واقعا هنوز نمی‌دانند کدام برس برای‌شان پرکاربردتر است و کدام برس چندان استفاده‌ای ندارد. به این خانم‌ها توصیه می‌شود یک ست کامل تهیه کنند تا به‌تدریج رموز استفاده از برس‌های آرایشی را یاد بگیرند.

مژه‌ها: برای ساختن مژه‌هایی پرپشت و حالت‌دار، باید در انتخاب برس ریمل خود دقت کنید. برای حالت دادن، می‌توانید از برس‌هایی که انحنا دارند کمک بگیرید و با انتخاب برس‌های پرپشت، به همه مژه‌های‌تان به اندازه کافی ریمل برسانید و آنها را پرپشت جلوه دهید.

ابروها: برس‌هایی که برای ابروها استفاده می‌شوند، کوچک و محکم هستند.

رژگونه: برس رژگونه باید به راحتی روی گونه‌ها را پوشش دهد، یعنی سر آن صاف باشد و در گوشه‌ها زاویه‌دار تا رژگونه روی پوست خط‌خط نشود و در کناره‌ها نیز مرتب بماند.

سایه چشم: یکی از مهم‌ترین‌ برس‌هایی که باید داشته ‌باشید، برس‌ نرم و کوچکی است که سر آن مربعی‌شکل باشد، این برس‌ها برای سایه‌های مایع و پودری چشم مناسب هستند. علاوه بر این برس کوچکی که نوک نسبتا باریکی داشته باشد(یعنی کمی حالت مثلثی‌شکل باشد) می‌تواند برای مخلوط کردن چند رنگ سایه کاملا مناسب باشد.

منبع : مجله سیب سبز

مطالب مرتبط :

چگونه با سشوار و برس کار کنیم ؟

راهنمایی برای خرید و استفاده از ریمل…

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ