از بین بردن چروک‌ها با پُر‌کننده‌ها

بعد از بوتاکس٬ معروف‌ترین روش بدون جراحی برای شادابی و طراوت پوست٬ استفاده از پرکننده‌ی «بافتِ نرم» است که معمولا باعث نرم شدن خطوط بین بینی تا لب می‌شود

بعداز بوتاکس٬ معروف‌ترین روش بدون جراحی برای شادابی و طراوت پوست٬ استفاده از پرکنندهٔ «بافتِ نرم» است که معمولا باعث نرم شدن خطوط بین بینی تا لب می‌شود. در این‌جا به چند نکته دربارهٔ آن‌ها اشاره می‌کنیم: 
هدف: پرکننده‌ها چیزی را کاملا از بین نمی‌برند
هدف استفاده از پرکننده‌ها از بین بردن یا محو کردن کامل خطوط نیست بلکه بازگرداندن آن به وضعیتی است که قبلا بوده است. معمولا پزشکان از بیماران می‌خواهند که برای این کار عکس‌های مربوط به ۱۰ یا ۲۰ سال پیش خود را بیاورند تا از آن به عنوان کمک و راهنما برای عمل استفاده کنند. 
چین و چروک لبی دماغی در برابر تاخوردگی لبی‌دماغی
بسیار مهم است که بتوان فرق بین چین و چروک لبی‌دماغی را با تاخوردگی تعیین کرد. با افزایش شدت٬ این چین و چروک به تاخوردگی تبدیل می‌شود٬ یعنی جایی که پوست بر روی چین و چروک می‌افتد. برای تاخوردگی‌های ملایم و جزئی٬ انواع پرکننده‌های روپوستی می‌تواند راه‌کار خوبی باشد٬ اما برای تاخوردگی‌های عمیق٬ تزریق پرکننده نمی‌تواند مشکل را برطرف کند. 

رژیم غذایی هفتگی برای زیبایی پوست صورت

نتایج استفاده از پرکننده‌ها در طولانی‌مدت
پرکننده‌ای به نام هیدروکسیلاپتیت کلسیم (Radiesse) که تاکنون در بازار موجود بوده٬ عملکرد خوبی در بین افرادی با اختلالات پوستی و تاخوردگی داشته است. این محصول یکی از پرکننده‌های روپوستی ترکیبی است. طی تحقیقی دربارهٔ این محصول دسته‌ای از دکتر‌ها به طور مجزا نحوهٔ عملکرد تاخوردگی‌های لبی‌دماغی را در طولانی مدت و در مقایسه با عکسی از بیماران پیش از تزریق آن مورد ارزیابی قرار دادند. در تمام بیماران دو نوع تزریق انجام شد٬ یکی در آغاز تحقیق و آن دیگری شش ماه بعد. طی یک پیگیری سه ساله٬ در بین یک‌سومِ زنان پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دیده شد. در طی این تحقیق طولانی مدت٬ هیچ عوارض منفی‌ای هم‌چون عفونت یا شکل‌گیری غده گزارش نشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ