آیا شما فرد مناسبی برای جراحی زیبایی هستید؟

فقط زمانی می‌توانید تصمیم صحیحی اتخاذ کنید که در مورد ریسک‌های احتمالی، هزینه‌ها و ریکاوری پس از عمل واقع‌بین باشید. در نظر داشته باشید که تصمیم نهایی با شماست

فقط زمانی می‌توانید تصمیم صحیحی اتخاذ کنید که در مورد ریسک‌های احتمالی، هزینه‌ها و ریکاوری پس از عمل واقع‌بین باشید. در نظر داشته باشید که تصمیم نهایی با شماست.
افراد متفاوت انگیزه‌های مختلفی دارند که از نتیجه‌ی کار راضی و یا ناراضی باشند. به هر حال در طی این مسیر این امکان وجود دارد که چیزی هرچند کوچک شما را آزرده خاطر کند. فارغ از همه مسائل مطرح شده، تصمیم شما ممکن است به سه نتیجه ختم شود: به جلو پیش بروید، کلاً منصرف شوید و یا مسئله را به تعویق بیندازید. اینکه درک صحیحی از انگیزه‌تان داشته باشید کمک شایانی است به اتخاذ تصمیم نهایی‌تان.
ریشه‌ی اصلی انگیزه‌تان را بشناسید
وقتی به جراحی زیبایی فکر می‌کنید باید مطمئن شوید که انگیزه‌تان مثبت و شخصی است. وقتی که کنترل زندگی خود را در اختیار دارید و از روحیه شاد و مثبتی بهره می‌برید، جراحی زیبایی می‌تواند برای از بین بردن یک نقص ظاهری راه فوق‌العاده‌ای باشد. نباید به جراحی زیبایی به مانند اکسیر درمان همه‌ی مشکلات‌تان نگاه کنید، بلکه این عمل کوششی است برای بهتر کردن زندگی خوب‌تان.
اگر در فکر جراحی زیبایی هستید تا یک بحران شخصی را در زندگی‌تان مغلوب کنید و یا یک شکست عشقی را فراموش کنید، بهتر است در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید. همین واقعیت که در حال حاظر با یک بحران عاطفی دست به گریبانید و یا از لحاظ روانی در شرایط مطلوبی نیستید (مثلاً از افسردگی رنج می‌برید) خود نشان آن است که باید تصمیم‌‌گیری را به تعویق بیندازید. اگر در این زمینه مشکلی احساس نمی‌کنید اما از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی نیستید باز هم باید کمی صبر کنید تا این مشکلات رفع شوند. جراحی زیبایی یک مسئله شخصی اما بسیار مهم است، پس باید اطمینان حاصل کنید که همه‌ی جوانب را به دقت بررسی کرده‌اید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ