تمام رازهای مهم زیبایی کیت میدلتون

sahar.d
کیت میدلتون عروس خاندان سلطنتی در چند سال گذشته به عنوان یکی از زیباترین و طبیعی ترین چهره ا در سر تا سر جهان شناخته می شود. در این مطلب شما را با تمام رازهای زیبایی کیت میدلتون آشنا می کنیم.

کیت میدلتون با نام سلطنتی کاترین، دوشس کمبریج همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. در ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ کاترین میدلتون و شاهزاده ویلیام مراسم ازدواج با شکوهشان را جشن گرفتند. پس از ازواج کیت و شاهزاده ویلیام او بیش از پیش مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت و از آن زمان به عنوان یک بانوی زیبا با چهره ای طبیعی و بسیار شیک پوش با استایل مخصوص خود الگوی بسیاری از زنان در سراسر دنیا قرار گرفت. در این مطلب قصد داریم شما را با رازهای زیبایی کیت میدلتون دوشس کمبریج آشنا کنیم.

دوشس کمبریج به خوبی به آرایش کردن و آنچه زیباترش می کند آگاه است، تا حدی که آرایش روز عروسی اش را هم خودش انجام داد. او در آرایش هم مثل لباس پوشیدنش الگوهای ثابت را دنبال نمی کند و سبک خودش را دارد. راززیبایی او این است که تن پوستش را به خوبی می شناسد و از کرم های کاملا هماهنگ با رنگ پوست و گردنش استفاده می کند. از نظر او یک راه خوب برای پیدا کردن رنگ دقیق پوست و اطمینان حاصل کردن از اینکه کرم ها روی صورت و گردن رنگ خوبی پیدا می کنند یا خیر ، بررسی و استفاده از کرم ها در فضای باز و روز روشن است.

راز زیبایی موهای کیت میدلتون

موهای پرپشت و درخشان کیت، از بارزترین عوامل جذابیت اوست و  در سراسر دنیا بسیاری از زنان در حسرت موهای او هستند، کیت هیچگاه موهای خود را روشن نکرده و همیشه از رنگ موهای طبیعی و ارگانیک استفاده می کند. هفته ای سه بار موهای خود را سشوار می کشد و بعد آن ها را کراتینه می¬کند و تقریبا هر شش هفته، نوک موهایش را کوتاه می کند.

پوش دادن یکی دیگر از تکنیک های کیت برای زیباتر دیده شدن موهایش است. درواقع همه خانم ها از دهه 60 میلادی از این روش برای حجم دادن به موهایشان استفاده میکنند و دوشس کمبریج مستثنا این قضیه نیست.

ترکیب شامپو و نرم کننده موها 

ما هم سورپرایز شدیم. حداقل تجربه ما با محصولات این چنینی چندان خوشایند نبوده است. اما این نکته توسط آرایشگر شخصی کیت میدلتون تایید شده است. ریچارد وارد, مردی که موهای کیت را استایل میکند, میگوید کیت از محصول دوگانه از کالکشن شخصی خود این استایلیست استفاده میکند. فرمول بدون سولفات این محصول به قدر کافی لطیف و مرطوب است که نیاز به استفاده از محصول دیگری به این منظور نباشد. لازم به ذکر است که این محصول تنها 13 دلار است!

استفاده از روغن طبیعی برای مراقبت از پوست

کیت در زمان بارداری دخترش پرنسس شارلوت روتین زیبایی خود را به طور کلی تغییر داد و ترجیح داد از محصولات طبیعی استفاده کند. طبق گفته یک منبع سلطنتی به مجله Us Weekly کیت تمامی محصولات پوستی خود را کنار گذاشت و آنها را با روغن گل رز جایگزین کرد. او همچنان از این روغن استفاده میکند و مادر او کارول میدلتون نیز طرفدار این روغن است. از فواید روغن گل رز میتوان به آبرسانی, شفاف سازی و لطیف کردن پوست اشاره کرد.

آرایش چشم ها

دوشس همیشه دوست دارد چشم هایش در نقطه کانونی زیبایی صورتش قرار بگیرد، اما اخیرا شیوه آرایش چشم هایش را تغییر داده و دیگر از خط چشم های پهن در بالا یا زیر پلک پایین استفاده نمی کند و فقط با یک خط باریک در پلک بالا، توانسته تقریبا ده سال جوان تر به نظر برسد. با بالارفتن سن، حلقه زیر چشم ها خود به خود تیره تر می شود برای همین باید آن ها روشن و تمیز نگه داشت تا چهره، جوان تر به نظر برسد.

کیت در سایه زدن از رنگ های خنثی با پایه دودی یا قهوه ای استفاده می کند، اما کلید زیبایی و عمق چشمان کیت در ترکیب درست رنگ هاست. در پشت چشم های او هیچ خطی یا ردی از رنگ ها قابل تشخیص نیست و سایه  روشن رنگ ها به خوبی با هم ترکیب و محو شده است.

فرمول رنگ موی کیت میدلتون

رسیدن به رنگ موی قهوه ای درخشان او،  بدون نیاز به ایجاد پایه دکلره، با  استفاده از رنگ‌های استایکس امکان‌پذیر است.

با توجه به اینکه هر شماره رنگی در هر پایه‌ای روی موهای طبیعی با جنس و ضخامت متفاوت، به دو تا سه پایه تیره‌تر تبدیل می‌شود، برای داشتن رنگ مویی شبیه به کیت، اگر پایه ۶ دارید، رنگ انتخابی دو پایه روشن‌تر باید باشد.

شما باید این رنگ‌‌ها را از خانواده استایکس  انتخاب کنید:

بلوند شکلاتی روشن ۸/۷ بیست‌ میل

بلوند عسلی روشن۸/۳۴  شصت میل

و اکسیدان ۹% با غلطت بالا

سایر نکات زیبایی کیت میدلتون

۱-شادابی پوست و موهای سالم او نشان از مصرف موادمغذی و سبزیجات دارد، کیت از یک رژیم غذایی فرانسوی که پروتین زیاد و کربوهیدرات کمی را شامل می شود، پیروی می کند.

۲- دوشس کمبریج، علی رغم برنامه های فشرده ای که در طول روز دارد،  برای سلامتی و حفط تناسب اندام خود به طور مرتب ورزش می کند. قد او ۱۷۵ سانتی متر و وزنش حدود ۶۰ کیلوگرم است.

۳- علاوه بر تغذیه مناسب که برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است، کیت از کرم های هیدراته و مرطوبت کننده که دارای spf مناسبی نیز هستند، استفاده می کند. همچنین برای شفافیت و طراوت پوست خودش و دخترش شارلوت از روغن گل رز طبیعی هم استفاده می کند.

۴-او برای جوان و شاداب نگه داشتن پوست، علاقه زیادی به ماساژ صورتش با نیش زنبور دارد و هر از گاهی این کار را  انجام می دهد.

۵- کیت آرایشش را  با محلول های اکسیژن رسان و ترمیم کننده پاک می کند و در فواصل زمانی خاصی با مراجعه به آرایشگاه، به پاکسازی پوست می پردازد.

۶ -موهای کیت به طور طبیعی کمی مجعد است، او به توصیه آرایشگرش برای صاف کردن موهایش از درجه پایین سشوار استفاده می کند.

7- آرایش ملایم و ملیح، ویژگی دیگر کیت میدلتون است که در تمام این سال ها، تغییر چندانی نکرده. او برای شاداب نشان دادن چهره¬اش همیشه از رژگونه استفاده می کند و با ایجاد سایه روشن در برآمدگی گونه هایش، زیبایی بیشتری به صورتش می بخشد.

8-کیت به این خاطر که همیشه در دید عکاسان قرار دارد، از کرم های مات استفاده می کند تا صورتش در عکس ها چرب و براق، به نظر نرسد، اما چند وقتی است به سراغ کرم های ژله ای و مرطوب کننده رفته تا پوستش جوان تر و شاداب تر دیده شود.

9- ناخن‌های دوشس همیشه مانیکور شده و کوتاه هستند و فقط گاهی با یک لاک ملایم صورتی یا برق ناخن آن‌ها را می‌پوشاند.

رژیم مخصوص ستارگان هالیوودی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ