دستگاه VIVACE یک دستگاه تخصصی برای جوانسازی پوست

اسکان پویا طب: دستگاه vivace یک دستگاه تخصصی است. برای انجام جوانسازی بسته به نوع درمان کارکرد و تعداد جلسات با یک دیگر متفاوت هستند. همچنین میزان انرژی که صرف می‌شود هم بسته به این دارد که چه عمقی را می‌خواهیم درمان کنیم.

اسکان پویا طب:

دستگاه vivace یک دستگاه تخصصی است. برای انجام جوانسازی بسته به نوع درمان کارکرد و تعداد جلسات با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین میزان انرژی که صرف می‌شود هم بسته به این دارد که چه عمقی را می‌خواهیم درمان کنیم. پس به‌طور کلی باید گفت که برای درمان مشکلات حادتر نیاز به انرژی و تعداد جلسات بیشتری است. حالا این مطلب مطرح می‌شود که دست پزشک برای درمان و جوانسازی باز است چراکه دستگاه قابلیت انجام هر کاری را دارد. نکته حائز اهمیت مهارت پزشک است و باید دقیقا با عملکرد دستگاه و توانایی‌های آن آشنا باشد. سازمان FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) اعلام کرده است که هر درمانی که با RFفرکشنال انجام شود باید فرکانس مخصوص به آن زمینه به‌کار برده شود. به‌عنوان مثال اگر بخواهیم عمل لیفتینگ انجام دهیم باید از یک مگاهرتز استفاده شود. یعنی یک میلیون بار در ثانیه جای قطب مثبت و منفی عوض می‌شود که این کار ایجاد گرما می‌کند. اما برای درمان مشکلات دیگر مثل درمان آکنه یا بسته شدن منافذ باز و … باید از  2مگاهرتز استفاده کنیم، یعنی فرکانس RF 2مگاهرتز باشد دو میلیون بار این تغییر قطب صورت می‌گیرد درنتیجه شدت عملکرد افزایش پیدا می‌کند. در کل دنیا با توجه به تحقیقاتی که انجام شده، می‌توان به جرات گفت این تنها دستگاهی است که  هم برد یک ‌مگاهرتز و هم 2‌مگاهرتز را داراست. همچنین این دستگاه مورد تایید FDA  (سازمان غذا و داروی ایالات متحده ) است.

آیا استفاده از دستگاه vivaceبا عوارض همراه است؟

همانطور که توضیح داده شد با توجه به عملکردهای دستگاه عوارض‌ احتمالی به حداقل رسیده‌اند. یکی از شایع‌ترین اتفاقات که ممکن است به‌وجود بیاید احتمال PIH است. شاید برای‌تان سوال ایجاد شود که PIH چیست؟ PIH لک ها یا در حقیقت ایجاد هایپر پیگمنته بر اثر درمان ناصحیح است. به‌عنوان مثال اگر از  2 مگاهرتز برای لیفتینگ استفاده کنیم به‌دلیل اینکه قدرت تخریب بالاست و گرمای ایجاد شده شدید است ممکن است PIH  ایجاد شود و ایجاد لکه‌های تیره کند. اما در دستگاه VIVACE این عارضه به حداقل رسیده است و اگر به درستی مراحل انجام شود دیگر خبری از این عارضه نخواهد بود.

آیا استفاده از این دستگاه کار سختی است؟

 کار با دستگاه  VIVACEبسیار آسان و راحت است یعنی حتی یک فرد عادی هم اگر به‌خوبی آموزش ببیند می‌تواند به‌درستی با این دستگاه کار کند. این دستگاه کاملا هوشمند است و تنظیمات دستگاه تمام چیزهایی را که در درمان های صورت یا مثلا بدن می‌خواهد استفاده شود را کاملا توضیح داده است. اما برای اینکه تشخیص داده شود در کدام ناحیه‌ از چه انرژی استفاده کنیم، همچنین عمق و مدت زمان، میزان  فرکانسی و پارامترهایی که برای هر درمان باید مورد استفاده قرار بگیرد، نیاز به فردی دارد که شناخت کافی از پوست و بدن داشته باشد.

اسکان پویا طب:

شرکت اسکان پویا طب مفتخر است سال‌ها در زمینه واردات و ارائه تجهیزات پوست و زیبایی وآموزش فعالیت نماید و در حال حاضر یکی از شرکت‌های معتبر در ارائه خدمات آموزش اصولی و کاربردی تجهیزات پوست و زیبایی (بصورت رایگان)است. مسئولان این شرکت همواره تلاش نموده‌اند با بهره‌گیری از فن‌آوری روز و رعایت و رعایت استانداردهای بین‌المللی همگام با کشورهای مترقی دنیا در بخش واردات، آموزش، خدمات پس از فروش و تجهیز کلنیک‌های پوست و زیبایی رضایت پزشکان محترم را تامین نمایند.

جهت تماس با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188880543

02188881394

02188885750

آدرس: تهران- جردن – بالاتر ازجهان کودک- جنب پارک خشایار- برج افرا- طبقه اول- واحد110

آدرس وب سایت: www.skanpuyateb.com

aparat.com/skanpuyateb

instagram.com/Skanpuyateb

telegram.me/VIVACEIRAN

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ