مثل بازیگران لبخند بزنید!

zahra
کلینیک دنداندانپزشکی فرجام: در گذشته خیلی از افراد با روش طرح لبخند آشنا نبودند به‌همین دلیل برایشان همیشه سوال ایجاد می‌شد که چطور اکثر بازیگران دندان‌های سالم و زیبایی دارند؟! آیا از بدو تولد دندان‌های‌شان این‌گونه زیبا و سالم بوده‌اند یا نه؟! اما با گذشت زمان مشخص شد این افراد برای داشتن دندان‌های زیبا، هزینه صرف کرده و توانسته‌اند با کمک علم دندانپزشکی لبخند خود را ماندگار کنند.

کلینیک دنداندانپزشکی فرجام:

در گذشته خیلی از افراد با روش طرح لبخند آشنا نبودند به‌همین دلیل برایشان همیشه سوال ایجاد می‌شد که چطور اکثر بازیگران دندان‌های سالم و زیبایی دارند؟! آیا از بدو تولد دندان‌های‌شان این‌گونه زیبا و سالم بوده‌اند یا نه؟! اما با گذشت زمان مشخص شد این افراد برای داشتن دندان‌های زیبا، هزینه صرف کرده و توانسته‌اند با کمک علم دندانپزشکی لبخند خود را ماندگار کنند.

راز زیبایی دندان‌ها چیست؟

درصد بالایی از زیبایی چهره، ردیف بودن یا به اصطلاح مرتب بودن و خوشرنگ بودن دندان‌هاست، به طور کلی  30درصد زیبایی صورت افراد بسته به داشتن دندانی مرتب و زیباست که باعث می‌شود فرد لبخند زیبایی داشته باشد. با این حال برخی افراد به دلایل مختلفی ازجمله بدرنگی دندان‌ها، نامرتب بودن و سایر عوامل از داشتن چنین لبخندی محروم هستند که البته با کمک علم دندانپزشکی و درمان‌های مناسب می‌توان این زیبایی را به افراد اهدا کرد، به‌همین دلیل می‌توان به صراحت گفت که دندانپزشکی علاوه بر جنبه درمانی، جنبه زیبایی و هنری هم دارد. طرح لبخند یکی از روش‌های درمانی است که تعداد دندان‌هایی که هنگام لبخند زدن به صورت نرمال نمایان می‌شوند، در این سیستم با کمک روش‌های مختلف دندانپزشکی مرتب و رنگشان اصلاح می شود. به طور نرمال 8 دندان از قسمت بالایی و 8دندان از قسمت پایین هنگام لبخند زدن نشان داده می‌شوند. البته بسته به نوع لبخند (بزرگی یا کوچکی) بیمار هم دارد. طبق نوع لبخند و میزان دندان‌هایی که نمایان می‌شوند طرح لبخند را به‌کار می‌بریم.

کلینیک دنداندانپزشکی فرجام:

مرکز تخصصی دندانپزشکی لبخند پس از اخذ پروانه تاسیس و بهره برداری از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت خود را در کلیه زمینه های تخصصی دندانپزشکی آغاز نموده است و با بهره گیری از دانش و تخصص دندانپزشکان متبحر و کارآمد فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور توانسته است با حسن انجام خدمات دندانپزشکی رضایت خاطر بیماران این مرکز را فراهم نماید.

شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با کلینیک دندانپزشکی فرجام با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:
02177726525

02177726265

02177861129

آدرس: تهرانپارس، خیابان‌فرجام، تقاطع اتوبان باقری، پلاک 202، جنب بانک ملت، کلینیک فرجام

آدرس وب سایت: www.clinicfarjam.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ