چطور روش ‌لیزر لیپولیز باعث استخراج چربی‌ها از بدن می‌شود؟

zahra
کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب: یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در عمل لیپولیز، استفاده مناسب از حجم مایع تاموسنت (این مایع قبل از لیپولیز داخل چربی تزریق می‌شود) است و اینکه چه حجمی از مایع در هر ناحیه از بدن فرد وارد شود نیاز به تجربه و تخصص پزشک دارد تا نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد.

کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در عمل لیپولیز، استفاده مناسب از حجم مایع تاموسنت (این مایع قبل از لیپولیز داخل چربی تزریق می‌شود) است و اینکه چه حجمی از مایع در هر ناحیه از بدن فرد وارد شود نیاز به تجربه و تخصص پزشک دارد تا نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد.

بعد از تزریق مایع تاموسنت، دومین نکته که در نتیجه مطلوب دخیل است، نوع دستگاه لیزر (کم‌توان و پرتوان) با طول موج مناسب است. بعد از آب کردن چربی‌ها و انجام لیپولیز، باید لیزر به مقدار کافی به پوست فرد تابیده شود. این عمل سلول‌های پوست بیمار را تحریک کرده و کلاژن بیشتری ایجاد می‌کند تا پوست بیمار به مرور زمان به حالت اولیه بازگردد و از شلی پوست افراد جلوگیری می‌کند.

دوره نقاهت بعد از عمل چقدر است؟

بعد از انجام لیزرلیپولیز فرد بعد 3 الی 4روز می‌تواند به زندگی روزمره خود بازگردد. با این حال بعد از انجام این روش ورم و کبودی تاحدودی عادی است و جای نگرانی نیست. همچنین با کمک این روش می‌توان چربی‌های موضعی مناطقی ازجمله غبغب، سینه در آقایان، شکم، پهلو، خارج و داخل ران‌ها را تخلیه کرد که مدت عمل به‌طور متوسط هر جلسه بین یک تا سه ساعت طول می‌کشد.

چرا لیزر لیپولیز؟

در این روش خطر خونریزی و درد پس از عمل نسبت به روش‌های دیگر کمتر است. همچنین خطر آمبولی وجود ندارد و  باعث رفع سلولیت می‌شود. به‌علاوه در لیزر لیپـولیز درد و تورم کمـتری نسـب به لیپوساکشن وجود دارد و آثار ناهمـواری وجــود ندارد. نتیجه نهایی به سه تا 12هفته زمان نیاز دارد و حتی بیمار تا ۶ماه کاهش سایز دارد. اما در مقابل عوارض احتمالی ازجمله درد، سوختگی پوست و…  هم وجود دارد که اگر روش به‌درستی و با مهارت کافی انجام شود و کاندیدا به‌درستی انتخاب شود بروز این عوارض به حداقل خواهد رسید.

چه نواحی از بدن را نمی‌توان لیزرلیپولیز کرد؟

تمام نقاط بدن، به جز سینه‌ زنان را می‌توان به کمک لیزر لیپولیز درمان کرد.

آیا می‌توان چند ناحیه از بدن را با هم لیزر کرد؟

 درمان همزمان چند نقطه مختلف از بدن، معمولا توصیه نمی‌شود چرا‌که از‌بین رفتن چربی در چند نقطه‌ مختلف بدن کار مشکلی خواهد بود و نتایج نهایی درمان نیز تاثیرگذاری کمتری خواهد داشت. توصیه ما این است که برای رسیدن به بهترین نتایج و اجتناب از وارد کردن فشار بیش از حد به سیستم لنفاوی بدن، یک ناحیه از بدن خود را به‌طور کامل درمان کنید و سپس برای ناحیه بعدی اقدام کنید.

چه افرادی کاندیدای این روش نیستند؟

افرادی که از بیماری‌های قلبی، کلیوی یا کبدی رنج می‌برند یا داروهای ضد انعقاد مصرف می‌کنند، کاندیداهای مناسبی برای لیزر لیپولیز نیستند. همچنین افرادی که شاخص توده بدن (BMI) آنها بالاتر از 30 است، کاندیدای مناسبی برای لیزر لیپولیز نیستند.

در کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب  شما می‌توانید توسط مجرب‌ترین پزشکان و مجهزترین دستگاه‌ها خدمات زیبایی و لاغری خود را انجام دهید.‌ انواع خدمات زیبایی و لاغری در این مرکز ارائه می‌شود‌ از‌جمله خدمات مرکز زیبایی اکسیر:  

 لیپولیز، لاغری موضعی، رفع موهای زائد، رفع افتادگی پلک، ماساژ بازتاب درمانی، درمان شلی و افتادگی پوست، جوانسازی و فرم‌دهی صورت، میکرودرم ابریژن (لایه‌برداری پوست)

برای تماس با کلینیک اکسیر شهرک غرب می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188361343

021883608340 

آدرس‌: تهران- شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان پارک (شهید نورانی)، پلاک‌26، ساختمان اکسیر، طبقه دوم غربی

وب‌سایت‌: www.exirclinic.com


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ