مزایای لیزر موهای زائد

کلینیک فلورا: لیزر موهای زائد بدن، روشی دائمی و بی خطر برای از بین بردن و کاهش موهای صورت می باشد. نور لیزر فقط می تواند ریشه موهای زاید را تحت تاثیر قرار داده و به نواحی مجاور پوست و بافت های عمیق تر هیچ صدمه ای وارد نمی کند و هیچ تاثیری بر اجزای داخلی ندارد.

کلینیک فلورا:

لیزر موهای زائد بدن، روشی دائمی و بی خطر برای از بین بردن و کاهش موهای صورت می باشد. نور لیزر فقط می تواند ریشه موهای زاید را تحت تاثیر قرار داده و به نواحی مجاور پوست و بافت های عمیق تر هیچ صدمه ای وارد نمی کند و هیچ تاثیری بر اجزای داخلی ندارد. زیرا نور لیزری که در این نوع درمان مورد استفاده قرار میگیرد، تا عمقی که احتمال آسیب وجود داشته باشد، به بدن نفوذ نخواهد کرد. 

لیزر موهای زائد چه عوارضی ممکن است برای بدن داشته باشد؟

عوارض لیزر موهای زائد در جهان مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است، نتایج حاصله حاکی از آن است که میزان نفوذ نور لیزر در پوست خیلی کم و شاید به عمق چند میلی متر است، بنابراین اصلا امکان نفوذ به بافت های عمیقتر وجود ندارد و هیچ آثار مخرب و عوارضی به همراه ندارد. تا کنون هیچ عوارضی بجز قرمزی و التهاب چند روزه پوست برای این روش درمانی گزارش نشده است.

آیا در دوران بارداری لیزر موهای زائد مجاز است؟

 در حالت کلی بهتر است لیزر موهای زائد در بارداری انجام نشود اما لیزر موهای زائد در دوره شیردهی مشکلی ندارد.

 با توجه به جنس متفاوت موی افراد، برای تعیین دقیقتر فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد بایستی پزشک شما را ویزیت نموده و برای شما جلسات لیزر مو را مشخص کند.

در کلینیک لیزر فلورا از جدیدترین نوع دستگاه لیزر الکساندرایت ساخت کشور آمریکا که به الکس کندلا مشهور است استفاده میشود و لیزر موهای زائد در تمام نواحی بدن قابل انجام است. این دستگاه بسیار پیشرفته است و دارای دقتی بسیار زیاد میباشد بشکلی که موهای ضخیم و تیره را مورد درمان قرار می دهد ولی در عین حال به پوست مجاور هیچ آسیبی وارد نمی کنند. همچنین به دلیل سرعت بسیار بالای عملکرد آن میتواند در زمانی کمتر از یک ثانیه به طور همزمان چندین موی زائد را حذف کند. هر پالس لیزر این دستگاه میتواند موهای زائد منطقه ای به اندازه تقریبی یک سکه را در کسری از ثانیه از بین ببرد. درمان نواحی کوچک مثل پشت لب ها در کمتر از یک دقیقه انجام میشود .

 نتیجه تقریبا دائمی است و بطور میانگین در ۹۰درصد افراد بعد از انجام سه تا پنج جلسه لیزر درمانی، شاهد برطرف شدن کامل موها هستیم.

 کلینیک فلورا: 

مرکز لیزر و زیبایی، مجهزبه دستگاههای جدید زیبایی جوانسازی، لاغری و پیکرتراشی، لیفت بانخ، تزریق ژل و بوتاکس مشاوره رایگان

شماره تماس: 

02126710720

09021107002

آدرس: تهران، همت، ابتدای پاسداران، بن بست اکرمی، ساختمان شماره 12، طبقه 3 غربی، واحد 24 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ