جوانسازی و لیفتیگ صورت

کلینیک لیزر و زیبایی جوان: با افزایش سن از حجم چربی‌های صورت کاسته می شود که این امر باعث افتادگی پوست صورت می‌گردد. برای رفع این مشکل، جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت با متدهای جدید یک تکنیک نوآورانه است که با پر کردن پوست باعث بهبود خطوط و چروک‌ها می‌گردد. در این مقاله دو روش متداول لیفتیگ صورت معرفی شده است.

کلینیک لیزر و زیبایی جوان:

با افزایش سن از حجم چربی‌های صورت کاسته می شود که این امر باعث افتادگی پوست صورت می‌گردد. برای رفع این مشکل، جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت با متدهای جدید یک تکنیک نوآورانه است که با پر کردن پوست باعث بهبود خطوط و چروک‌ها می‌گردد.  در این مقاله دو روش متداول لیفتیگ صورت معرفی شده است.

لیفتیگ صورت با استفاده از ژل

در جوانسازی و لیفتینگ صورت چین و چروک‌های صورت را با ژل پر کرده و ظاهر آن را هموارتر و شاداب‌تر می نمایند.

در مرحله اول به منظور لیفتیگ صورت، بیمار را بی هوش کرده و پس از آن با توجه به میزان افتادگی پوست برش های لازم بر روی سطح پوست انجام می‌دهند. در جراحی لیفت صورت معمولا برش‌های مورد نیاز در خط رویش مو یا پشت خط رویش مو در شقیقه‌ها آغاز می شود و در قسمت تحتانی پوست جمجمه پس از چرخیدن در دور گوش خاتمه می یابد.

لیفتیگ صورت با استفاده از نخ

در حال حاضر یکی از روش‌های جدید زیبایی و درمانی پوست برای جوانسازی و لیفتیگ پوست صورت کاشت نخ های مخصوص است که فقط در یک جلسه و بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام می‌گیرد

یکی از انواع نخ‌های استاندارد نخ لیفتینگ صورت سیلوئت ساخت کشور آمریکا می‌باشد. سیلوئت یک نخ دارای تکنولوژی خود محکم شونده بوده که اجازه‌ی انجام یک جراحی بسیار کم خطر و کوچک را برای بالابردن و ثابت نگه داشتن پوست به ما می دهد و برای بالابردن ناحیه‌ی میانی صورت، ابروها و گردن می باشد.

جنس این نخ لیفتینگ صورت، از نوع پلی پروپیلن می باشد که سالها ست برای انجام بخیه در جراحی‌های داخلی بدن انسان استفاده می شود. بر روی این نخ مخروط هایی (قلاب مانند) چند وجهی بنامcone قرار دارد که به بافت و لایه ی زیرین پوست وصل شده وباعث، بالابردن، معلق نگه داشتن و ثابت ماندن پوست می شود.

مدت زمان‌ی که طول می‌کشد تا این نخ ها جذب پوست شوند 6 تا 9 ماه است و اثر زیبایی آنها بین 1.5 تا 2 سال برقرار می‌باشد.

جوانسازی پوست با تکنیک جدید پروفایلو

امروزه ژل‌ها یا فیلرهای جدید به بازار عرضه شده اند که علاوه بر افزایش حجم در لیفت صورت، آبرسانی و شفافیت پوست هم موثر باشد. یکی از این فیلرها به نام پروفایلو (PROFHILO)است. تزریق پروفایلو نه تنها باعث کاهش روند آتروفی ناشی از پیری در این نقاط می‌شود و ناحیه گونه  و زیر گونه را برجسته تر می‌کند بلکه باعث بهبود ظاهری کل صورت، افزایش سفتی و انعطاف پذیری پوست، افزایش شفافیت پوست می‌شود. همچنین این تزریق باعث کاهش چروکهای سطحی و حتی چروکهای عمیق مثل خط خنده می‌شود.

کلینیک لیزر و زیبایی جوان:

مرکز لیزر و زیبایی جوان، ارایه دهنده خدمات لیزر و زیبایی با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهای ٢٠١٧

آدرس و شماره تماس: 

 تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از میرداماد- روبروی خیابان ظفر- کوچه عمانی- پلاک ٢ 

02122854060

وب سایت: www.daneshvarmc.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ