چند راهکار برای زمانی که وحشتناک می‌شوید

چند نوع رژلب مایع عالی وجود دارد که به‌نظر می‌رسد، تقریبا از هر چیزی جان سالم به درمی‌برند.

این مطلب راهحلهایی سریع برای فجایعی ارائه میکند که اغلب در بدترین لحظه
ممکن غافلگیرمان می
کنند.
نترسید!

چند ثانیه کافی است تا راه چارهای  به کار ببندید که بهطور حیرتانگیزی موثر است.

خرابکاری آرایشی!

برای پاک کردن لک و رد لوازم آرایش، بدون آنکه مجبور به آرایش دوباره شوید، یک گوش پاککن بردارید، آن را در مرطوب کننده فرو کنید و روی لک بکشید، فورا از بین میرود! با طرف دیگر گوش پاککن، میتوانید جای آن را خشک و صاف کنید.

صورت دلقکی

اگر زیادی رژگونه زدهاید و وقت ندارید آن را بشویید، اگر از رژگونه پودری استفاده کردهاید، یک برس تمیز را چند بار روی صورت بکشید تا رژگونه اضافی را پاک کنید. برای خفیف کردن رنگ رژگونه روغنی یا ژلی، کمی مرطوب کننده ساده یا رنگی به گونهها بزنید.

آرایش زیاد

یک برس متوسط یا بزرگ رژگونه یا پودر بردارید و با ملایمت روی تمام سطح صورتتان بکشید. برس را با دستمال تمیز کنید و دوباره روی صورتتان بکشید. برس پودر، کرم پودر و سایه اضافی را پاک و ظاهر شما را تلطیف میکند. اگر برس همراه ندارید، از ابر استفاده کنید.

رژلب مایع ناپایدار

برق لب و رژلب مایع باعث میشوند لبها با طراوت و سالم بهنظر برسند اما چندان، ماندگار نیستند. برای درخشش طولانیتر، ابتدا با مداد رنگ پوست همرنگ لبهایتان آنها را رنگ کنید و با نوک انگشت یا قلممو رنگ را به خورد لب بدهید تا به شکل لایهای، سطح آن را بپوشاند. سپس روی آن رژلب مایع یا برق لب بزنید.

کرم پودر غلیظ

اگر کرم پودرتان خیلی غلیظ بهنظر میرسد، به آرامی با اسپری روی صورتتان آب بپاشید و  با ابر مرطوب سطح آن را نرم کنید. بعد کرم پودر را خوب پخش کنید.

رژلب اعلا

چند نوع رژلب مایع عالی وجود دارد که بهنظر میرسد، تقریبا از هر چیزی جان سالم به درمیبرند. ابتدا با پماد لبهایتان را برای رژ زدن آماده کنید، سپس از یکی از این نوع رژلبها استفاده کنید. آنها عمر طولانیتر و درخشش بیشتری دارند، ولی از حد معمول چسبناکترند.

رژلب ماندگار

اگر به لبهایتان پودر بزنید و بعد رژلبتان را روی آن بزنید و سپس با یک دستمال کاغذی لبتان را خشک کنید، ماندگاری رژلبتان بیشتر میشود.

لک روی لب

لک روی لب را با پاککننده آرایش چشم پاک کنید.

راه دیگر این است که آن را با روغن بادام شیرین از بین ببرید.

ریمل غلیظ شده

اگر ریملتان غلیظ شده است، لوله ریمل را (سر آن را ) چند دقیقه داخل یک لیوان آب گرم بگذارید.

اگر رژلب مایع شما ظرف یک ساعت پاک میشود، ابتدا آن را پشت دستتان با رژلب مخلوط کنید و بعد با انگشت اشاره یا قلممو آن را روی لبهایتان بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ