چگونه 24 ساعت از اضطراب رهایی پیدا کنیم + توصیه های دکتر اوز

روشی برای مقابله با اضطراب‌های روزانه

الو دکتر می گوید: اضطراب و ناراحتی منشا بسیاری از بیماری‌های عصر جدید است و دور ماندن از استرس توصیه تمام پزشکان است.

برنامه ساده دکتر اوز می‌تواند به شما کمک کند تنها در 24 ساعت احساس بهتری داشته باشید و آرامش از دست رفته را به زندگی خود بازگردانید.

در زندگی‌های امروز مواجه شدن با برخی اضطراب‌ها اجتناب ناپذیر است و هر کسی در طول روز بسته به نوع زندگی خود کم و زیاد در معرض استرس قرار می‌گیرد. با اینکه دور ماندن از اضطراب کار بسیار سختی است اما رهایی یافتن از عواقب آنها اصلا سخت نیست. شما لازم است برنامه غذایی‌تان را با غذاهای عاری از استرس پر کرده و روش‌هایی برای مقابله با اضطراب‌های روزانه پیدا کنید.

دکتر اوز به شما توصیه می کند:

اگر می‌خواهید آرامش کامل را تجربه کنید در طول 24ساعت مدتی را به‌طورکامل از رسانه‌های اجتماعی به دور باشید. استفاده دائم از سایت‌هایی مثل فیس‌بوک و توییتر و حتی سایت‌های اخبار می‌توانند به مضطرب شدن شما منجر شوند. تحقیقات نشان داده بیشتر از دو سوم استفاده‌کنندگان از رسانه‌های اجتماعی به مشکلات خواب دچار شده‌اند و 25 درصد از آنها به خاطر رفتارهای آنلاین خود در روابط‌شان به مشکل برخورده‌اند. برای اینکه روز آرامی را تجربه کنید برای 24 ساعت حساب‌های خود را ببندید. غیرفعال کردن حساب در این سایت‌ها بسیار آسان است و بعد از 24 ساعت می‌توانید دوباره بدون نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات، آن را فعال کنید. توصیه من این است که اگر برای‌تان امکان دارد حتی تلفن همراه خود را هم در این روز خاموش کنید و تنها برای تماس‌های ضروری از آن استفاده کنید. در این روز سعی کنید به جای پیام کوتاه یا تماس‌های کاری، وقتی را با خانواده، دوستان و کودکان بگذرانید.

منبع :alodoctor.com

برای درمان اضطراب بر روی مطلب زیر کلیک کنید

دلشوره و اضطراب خود را چگونه درمان کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ