دکتر مسعود تهرانی از رابطه اعتماد به نفس و جراحی بینی می‌گوید

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت - تقریبا همه‌ی شما از تأثیرات جراحی زیبایی و ‌هم‌ترازی اجزای صورت بعد از عمل اطلاع دارید. علاوه بر برطرف شدن مشکلات پزشکی بینی بعد از انجام این عمل٬ مزیت‌های دیگری نیز برایتان به همراه دارد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

دکتر مسعود تهرانی، پزشک متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی :
تقریبا همه‌ی شما از تأثیرات جراحی زیبایی و ‌هم‌ترازی اجزای صورت بعد از عمل اطلاع دارید. علاوه بر برطرف شدن مشکلات پزشکی بینی بعد از انجام این عمل٬ مزیت‌های دیگری نیز برایتان به همراه دارد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:
از آن‌چه هستید جوان‌تر به نظر می‌آیید
از آنجایی که غضروف‌های بینی در طی عمر شخص در حال رشد هستند٬ بنابراین بینی هم به خاطر آن تغییر می‌کند. سایر بافت‌ها و مشکلات پوستی می‌تواند بر ویژگی‌های صورت تأثیر بگذارد٬ و باعث شود که بینی بسیار بزرگ یا برجسته به نظر بیاید. در این شرایط جراحی زیبایی بینی می‌تواند برای مبارزه با سالخوردگی انجام شود. 
تغییر هم‌ترازی چانه
اگر بیماری به دنبال تغییر بخش پایینی صورتش باشد و نخواهد این تغییر را از طریق عمل برجسته‌سازی چانه انجام دهد٬ جراحی زیبایی بینی می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. وقتی زاویه‌ی بینی با جراحی ترمیم شد٬ چانه خود را کمتر نشان داده و به چشم می‌آید. همچنین تزریق‌های پوستی هم می‌تواند برای افزایش طول و حجم چانه استفاده شود.
تغییر عزت‌ نفس
از طریق جراحی پلاستیک می‌توان ویژگی‌های ظاهری را تقویت کرد. تغییرات اِعمال شده روی بینی می‌تواند به طور مثبتی بر روی سایر اجزای صورت هم تأثیر بگذارد. بینی کوچکتر می‌تواند باعث برجسته‌تر شدن استخوان گونه شده و نوک افتاده‌ی بینی باعث به چشم آمدن بیشتر لب‌ها ‌شود.
ایجاد همانگی کلی اجزای صورت
هر فردی با ویژگی‌های ژنتیکی خاصی به دنیا می‌آید٬ در طی زمان بعضی افراد به این نتیجه می‌رسند که برخی از این ویژگی‌ها به لحاظ فیزیکی با بقیه متناسب نیست. بنابراین جراحی‌های پلاستیک برای زیبایی صورت و روش‌های بدون جراحی می‌تواند باعث تقویت تقارن اجزای صورت با سایر اجزای آن و جذاب‌تر شدن آن شود.
این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های‌ ‌Advance Cosmetic ‌و Associates In Plastic و کتاب‌ Plastic Surgery Secrets Plus نوشته جفری واینز وایگ است.

دکتر مسعود تهرانی، متخصص جراحی پلاستیک و زیباییاست که در حیطه جراحی عمومی نیز تجربیات زیادی دارد. به همین دلیل علاوه بر جراحی‌های مربوط به زیبایی، در‌ جراحی‌هایی مثل درمان بواسیر با لیزر و بدون بستری و هزینه مناسب در یک جلسه، لیزر لیپولیز و شقاق نیز تبحر دارد. بلفاروپلاستی(پلک)، رینوپلاستی(بینی) لیفت صورت و گردن و پیوند موی طبیعی از جمله خدماتی است که دکتر مسعود تهرانی ارائه می‌دهد.

جهت ارتباط با مطب دکتر تهرانی با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188787577

02188787578

شماره همراه: 

09309924033

مشاوره رایگان همه روزه

آدرس: جردن، بین میرداماد و ظفر، کوچه سرو، پلاک 2- طبقه 2- واحد 11

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ