توصیه‌های دکتر لنسر، پزشک متخصص پوست کیم کارداشیان برای داشتن پوستی درخشان

maryam01
دکتر هارولد لنسر، پزشک متخصص پوست کیم کارداشیان و بسیاری از ستاره‌های هالیوودی به نکاتی درباره‌ی مراقبت از پوست اشاره کرده است که با هم می‌خوانیم.

ممکن است شما هم یکی از طرفداران کیم کارداشیان و خانواده او باشید. حتی اگر هم نباشید و مشهور بودن آنها به نظرتان مسخره بیاید، همه‌مان سر یک چیز با هم هم‌نظر هستیم و آن این است که این خانواده پوست خوب و زیبایی دارند. پوستی درخشان و سالم که خیلی‌ها به آن حسادت می‌کنند. دکتر هارولد لنسر، پزشک متخصص پوست خانم کارداشیان و بسیاری از ستاره‌های هالیوودی به نکاتی درباره‌ی مراقبت از پوست اشاره کرده است که با هم می‌خوانیم.
هر وقت بیرون رفتید عینک آفتابی بزنید
اگر نور بیرون به اندازه‌ای بود که بتوانید همه جا را ببینید، پس به خاطر داشته باشید به همان میزان هم پرتو فرابنفش وجود دارد تا به شما آسیب بزند. سعی کنید عینک‌های مدل SPF30 بزنید که در برابر این پرتوها از چشم و پوستتان محافظت کند.
به غذاهایتان ویتامین A اضافه کنید
ویتامین A یکی از مواد لازم و ضروری است که حتما باید در رژیم غذای روزانه‌تان وجود داشته باشد. جالب است بدانید که بعد از ۲۵ سال، میزان تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک بدن کم می‌شود، این میان ویتامین A باعث تحریک این فرآیندها و نیز جوان‌سازی و ترمیم پوست می‌شود.
لباس‌های دکولته بپوشید
بسیاری از زنان از محصولات آرایشی فقط برای صورت خود استفاده می‌کنند. البته در لس‌آنجلس بسیاری از دختران از اواخر دوران نوجوانی کرم‌های ضدآفتاب را به قسمت‌های پائین چانه خود هم می‌مالند. سعی کنید این کرم‌ها را از زیر چانه تا روی سینه‌های خود بمالید.
شناخت جوش
جوش‌های صورت ممکن است خیلی آزاردهنده باشد. در هر حال چهار دلیل عمده باعث این اتفاق می‌شود:
لوازم آرایشی: استفاده‌ی زیاد از لواز و مواد آرایشی باعث ایجاد جوش می‌شود.
هورمون‌ها: جوش‌های هورمونی که اغلب در امتداد چانه ظاهر می‌شوند به خاطر تولید زیاد تستسترون است. همانطور که می‌دانید استرس و فشار باعث افزایش میزان این هورمون می‌شود.
رژیم غذایی: شکر دشمن شماره‌ی یک پوست خوب است. اگر با خوردن شکر آرامش خاطر پیدا کرده و احساس بهتری دارید، این مسئله برایتان مشکل‌ساز خواهد بود.
مشکلات فیزیولوژیکی: مانند کیست‌های تخمدانی
(منبع: dailymail)

برنامه غذایی کیم ‌کارداشیان؛ از املت سفیده تخم مرغ تا قزل‌آلای بریان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ