لیفت صورت با استفاده از نخ‌های قابل جذب(توضیح دکتر ملکی)

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت- دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی: این روش باعث جوان‌سازی، ترمیم و بهتر شدن ساختار و بافت‌های پوستی می‌شود و نتایج آن بسیار شبیه جراحی بالا کشیدن پوست صورت است با این تفاوت که در این عمل نیازی به جراحی نیست. در این روش از نخ‌های مخصوصی استفاده شده که با سوزن‌های بسیار ریزی وارد پوست می‌شود تا بافت‌ها و عضلات را بالا کشیده و ساختار پوست را ترمیم کند.

دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی:

این روش باعث جوان‌سازی، ترمیم و بهتر شدن ساختار و بافت‌های پوستی می‌شود و نتایج آن بسیار شبیه جراحی بالا کشیدن پوست صورت است با این تفاوت که در این عمل نیازی به جراحی نیست. در این روش از نخ‌های مخصوصی استفاده شده که با سوزن‌های بسیار ریزی وارد پوست می‌شود تا بافت‌ها و عضلات را بالا کشیده و ساختار پوست را ترمیم کند.
برای انجام این جراحی از دو نوع نخ مخصوص جراحی استفاده می‌شود. نخ‌های مورد استفاده در این روش از جنس پلی دی اکسان قابل جذب یا PDO هستند از این جنس نخ  در جراحی های داخلی و قلب و عروق از قبل مورد استفاده قرار میگرفته. تحقیقات نشان داده این نخ  باعث تحریک فرآیند تولید کلاژن تازه در پوست می‌شود. از سوی دیگر می‌تواند به ترکیب الاستین و اسید هیالورونیک در پوست کمک کرده که هر دوی اینها برای جوانی و شادابی پوست بسیار مفیدند.
در این روش، نخ‌های از جنس PDO با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز وارد پوست می‌شود. بر اساس نوع ناحیه‌ای که باید ترمیم شود، سوزن به داخل پوست، چربی‌های زیرپوستی و یا عضلات وارد می‌شود. بخش بالاکشیده شده بلافاصله بعد از عمل قابل رؤیت خواهد بود، با این حال نتایج اصلی عمل تا چند روز و چند هفته بعد از تحریک تولید کلاژن تازه توسط PDO بیشتر خود را نشان می‌دهد. در واقع بافت کلی پوست تقویت شده و ضخیم‌تر و سفت‌تر می‌شود و خط و خطوط ریز و چروک‌ها هم از بین میرود. نخ‌ها هم در یک بازه شش تا هشت ماهه، جذب پوست شده و نتایج این عمل هم تا دو سال دوام خواهد داشت.
ممکن است بعد از عمل روی پوست کبودی رخ دهد. میزان کبودی نه تنها بسته به محل مورد درمان فرق میکند، بلکه در بیماران مختلف هم متفاوت است.
دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو، دارای مدرک تخصصی زیبایی از انیستیتوی camacs کانادا است. تزریق بوتاکس، تزریق ژل لب، گونه، خط خنده و اخم، جوان‌سازی به روش PRP و همچنین تکنیک مدرن مزوتراپی جهت جوان‌سازی و جلوگیری از ریزش مو و همچنین جدیدترین تکنیک لیفتینگ و جوان‌سازی صورت بدون جراحی و با استفاده نخ‌های قابل جذب از جمله کارهایی است که دکتر ملکی انجام می‌دهد.

دکتر علیرضا ملکی؛ پزشک پوست و مو و زیبایی؛

دارای مدرک تخصصی زیبایی از انیستیتوی camacs کانادا است. تزریق بوتاکس، تزریق ژل لب، گونه، خط خنده و اخم، جوان‌سازی به روش PRP و همچنین تکنیک مدرن مزوتراپی جهت جوان‌سازی و جلوگیری از ریزش مو و همچنین جدیدترین تکنیک لیفتینگ و جوان‌سازی صورت بدون جراحی و با استفاده نخ‌های قابل جذب از جمله کارهایی است که دکتر ملکی انجام می‌دهد.

جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید

02122083617

آدرس: سعادت آباد-میدان کاج- ابتدای خیابان سرو شرقی- شماره 78- ساختمان سعادت- طبقه دوم شرقی- واحد 16

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ندا

ندا

1394-10-05 - 00:27 پاسخ

برای پوست ومو سوال داشتم

admin

admin

1394-10-05 - 00:27


جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .