چرا شهرام شکوهی مجبور به جراحی شد؟

پانته آ توتونپیان
حاشیههای ماجرای پشت شهرام شکوهی را چه کسی رقم زد؟

اگر میخواهید بدانید خواننده محبوبتان به چه دلیل بستری بوده و اصل ماجرا چیست این گزارش را از دست ندهید.

حاشیه ها از کجا شروع شد؟
قضیه از این قرار بود که در هفته گذشته پستی روی پیج اینستاگرام شهرام شکوهی قرار گرفت که متن آن این بود: «سلام. خوشبختانه عمل جراحی امروز با موفقیت انجام شد و شهرام شکوهی با دعای خیر شما عزیزان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است. به امید خدا ایشان فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد . ممنون از تمام عزیزانی که امروز با حضور و تماس هاشون باعث دلگرمی و قوت قلب ما بودند.» در این پست عکسی از این خواننده در حالیکه دخترش «ملودی» را در آغوش گرفته بود هم دیده می شد. پس از آن برخی از سایت ها و رسانه ها این جراحی را به بیماری قلبی نسبت داده و خبرهای نگران کننده ای منتشر کردند. سپهر بیگلری، مدیر برنامه های شهرام شکوهی درباره این ماجرا به خبرنگار مجله «سیب سبز» می گوید: «واقعا نمی دانم بعضی افراد چطور با دیدن یک پست این همه حاشیه درست می کنند. در پستی که در پیج اینستاگرام شهرام قرار گرفت هیچ صحبتی از بیماری قلبی وجود نداشته و فقط عنوان شده که جراحی موفق بوده است. اینکه کلمه «جراحی قلب» را از کجا آوردهاند واقعا تعجب آور است. البته می دانیم که این قضیه از کجا نشأت گرفته است. یکی از افراد که مسئول یکی از رسانههای خبری است به صورت کاملا خودجوش و با انگیزه ای که من دقیقا نمی دانم چه بوده است، اقدام به انتشار این خبر کرد. یعنی خبری که مربوط به 2سال پیش بود را با عکس جدید در رسانه خود قرار داد. جالب این است که از همان عکسی هم استفاده کرده که در پیج اینستاگرام شهرام گذاشته بودیم. بعد از او سایت های دیگر هم همان خبر را کپی کرده و به نام خود منتشر کردند. در این میان خبرگزاریهای بزرگ که اخبار صحیح را منتشر میکنند تماس گرفته و اصل قضیه را درج کردند. به افرادی که با بی اطلاعی خبر اشتباه را چاپ کردند می گویم لطفا دنبال حاشیه نباشید. »

جراحی کتف یا قلب؟
درباره علت اصلی جراحی شهرام شکوهی از مدیر برنامه های او پرسیدیم. بیگلری در این باره می گوید: «اصل داستان این است که شکوهی حدود 2 سال پیش مشکل قلبی داشت و برای آن تحت درمان قرار گرفت اما این موضوع هیچ ربطی به ماجرای این روزها ندارد. شهرام شکوهی این بار برای جراحی تاندون کتف به پزشک مراجعه کرده بود که دکتر معالج حساس بودن این عمل را به او گوشزد کرد و به همین خاطر شکوهی جراحی تاندون کتف را انجام داد.»


این اتفاق برای هر کسی ممکن است بیفتد
بیگلری درباره علت جراحی کتف شهرام شکوهی به مجله «سیب سبز» می گوید: «پزشک معتقد است تاندون کتف و شانه شهرام دچار کشیدگی شده و باید جراحی را انجام می داد. علت این آسیب هم به عقیده پزشک به عواملی مثل برداشتن بار سنگین، حرکت یا تکان شدید و… مربوط است. پزشک به ما گفت کشیدگی تاندون مسئله بغرنجی نیست و برای هر کسی و با مرور زمان ممکن است اتفاق بیفتد. موضوع مهم این است که حتما باید جراحی انجام شود زیرا آسیبی است که باید حتما درمان شود. این عمل خطرناک نیست و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.»

حال شهرام شکوهی چطور است؟
بیگلری برای مخاطبان «سیب سبز» توضیح می دهد: «عمل کتف شهرام خوب بوده و در حال حاضر دوران نقاهت را می گذراند. شکوهی در حال حاضر تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دهد، حال او  خوب است و برای کنسرت بهمن ماه آماده می شود. گروه در حال تمرین است و شهرام هم از چند روز دیگر به تمرینات سر می زند تا کم کم آماده برنامه ها شود.»

ادامه ی این مطلب را در شماره ی 150 مجله ی سیب سبز که اول بهمن ماه منتشر می شود،بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ