زوج جوانی که به نوزادشان غذا نمی‌دادند به قتل او متهم شدند+عکس

مهرناز زاوه
پدری که تمام شب مشغول بازی‌های ویدئویی بود، به همراه مادر به قتل نفس کودک ۳ ماهه‌شان متهم شدند.

پدری که تمام شب مشغول بازی‌های ویدئویی بود، به همراه مادر به قتل نفس کودک ۳ ماهه‌شان متهم شدند. کادی جیمز شیلدز ۲۳ ساله و بریتنی دانیلز ۲۲ ساله از بلینگهام، روز پنجشنبه در ارتباط با مرگ فرزند ۳ ماهه شان در دسامبر گذشته بازداشت شدند. این اتهام به علت بی‌توجهی آنها به فرزندشان به آنها وارد شده است. لوسین شیلدز ۳ ماهه که ۴ کیلو وزن داشت (تنها یک کیلو بیشتر از زمان تولدش)، به ناگهان جانش را از دست می‌دهد.
پلیس در بیانیه روز جمعه عنوان کرد: «شرایطی که منجر به مرگ لوسین شده، مدت‌ها قبل از روز مرگ او ایجاد شده است.» شواهد نشان می‌دهند که او در روزهای منتهی به مرگش اصلا چیزی نخورده است. کالبد شکافی لوسین نشان می‌دهد که او اصلا چربی ندارد و معده و روده کوچکش خالی هستند. سوء تغذیه، کم آبی بدن و عدم مراقبت، از جمله عوامل مرگ لوسین هستند. جزئیات مربوط به شب حادثه در دادگاه اول آنها ارائه شده است.


دادستان مدعی است که پدر در ساعات منتهی به مرگ نوزاد به طور دائم در حال انجام بازی‌های ویدئوی بوده است. پدر می‌گوید که آن شب ۳ بار به لوسین غذا داده و او هم تمام غذایش را خورده است. مادر هم می‌گوید وقتی خبر مرگ لوسین را از شوهرش شنیده، سر کار بوده است. او ممطئن است که پدر در زمان مرگ لوسین در خانه حضور داشته است.

دادستان، اریک ریکی در این باره می‌گوید: «شواهد نشان می‌دهد که این زوج جوان در پیام‌های تلفنی خود دائما از گریه‌های بی‌وقفه لوسین به همدیگر شکایت می‌کردند.» قاضی هر دوی آنها را به قتل نفس درجه دو متهم کرده است. طبق قانون دادگاه، این دو نمی‌توانند تا زمان اعلام حکم با هم در ارتباط باشند. به گزارش بلینگهام هرالد، شیلدز و دانیلز در شهر واتکام در واشنگتن بزرگ شده و هر دو در دبیرستان نوکسک وَلی مشغول به تحصیل شده‌اند. این زوج جوان تا قبل از مرگ لوسین هیچ‌وقت مورد نظارت سازمان‌های حامی حقوق کودکان قرار نگرفته بودند.
منبع: dailymail

نجات جان زنی به دست روح همسرش یک ساعت پس از مرگ+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ