راهنمایی‌های مفید متخصصان زیبایی برای خانم‌ها-قسمت دوم

مهرناز زاوه
اگر مداد لب و چشم شما واقعا نرم هستند، پیش از آنک بخواهید تیزشان کنید، آنها را به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید- هر چه میزان کِرِمی بودن آنها کمتر باشد، مواد زائد کمتری به جا خواهند گذاشت.

در ادامه‌ی قسمت اول به پاسخ‌های متخصصین زیبایی در ارتباط با داشتن موهای جذاب و فوق العاده، پوست براق و آرایش حیرتانگیز می‌پردازیم.
چشمانتان را درشت‌تر کنید
خط چشم مایع مدادی را به شکل افقی پشت پلک‌هایتان بکشید، سعی کنید قسمت پهن‌تر نوک آن را به جای قسمت نازکش استفاده کنید و آن را روی خط مژه‌هایتان بمالید. با این روش قادر خواهید بود خط چشم‌هایتان را در سه تا چهار حرکت سریع بکشید به جای آنکه بخواهید با دستی لرزان و در یک حرکت آن را بکشید.
سرد کردن
اگر مداد لب و چشم شما واقعا نرم هستند، پیش از آنک بخواهید تیزشان کنید، آنها را به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید- هر چه میزان کِرِمی بودن آنها کمتر باشد، مواد زائد کمتری به جا خواهند گذاشت.
سایه براق مخصوص خودتان را بسازید
الکساندرا اسپانت می‌گوید: من سعی می‌کنم سایه‌های تیره مانند قهوه‌ای متالیک، سبز تیره یا آبی درخشان را با یک سایه-روشن کِرِمی روی پشت دستم ترکیب کنم تا بتوانم یک ترکیب فوق العاده و درخشان درست کنم که در روز و شب کاملا زیبا به نظر می‌آید.
حرکت دورانی رژگونه
سعی کنید فرچه آرایشتان را از روی استخوان گونه به سمت رستنگاه موها با حرکات دورانی کوچک و با ضربات ملایم بکشید. این حرکت باعث می‌شود که صورتتان بدون مو به نظر برسد.
پاک کردن آرایش با استفاده از روغن نارگیل
بعد از آنکه با استفاده از یک پنبه‌ی آغشته به پاک کننده آرایش، آرایشتان را پاک کردید، کمی روغن نارگیل به آن اضافه کنید و آن را روی چشم‌های بسته‌ی خود بکشید. این کار به تکه تکه شدن مواد آرایشی کمک کرده و بنابراین راحت‌‌تر از بین می‌روند.
برای دوام بیشتر رنگ، به آن رژگونه بزنید
البته سایه چشم هم برای دوام بیشتر رژ لب جواب می‌دهد و در آخر ظاهر ماتی به آن می‌دهد. فقط باید از این مسئله مطمئن شوید که با لبتان هم‌رنگ است.
برای آنکه مژه‌هایتان حجیم‌تر به نظر بیاید، از کارت اعتباری استفاده کنید
قبل از استفاده از ریمل، یک کارت اعتباری در پشت مژه‌هایتان قرار دهید تا پلک‌هایتان را پوشش دهد. سپس عمل شانه زدن با ریمل را از ریشه‌ی مژه‌ها آغاز کرده و تا نوک آنها ادامه دهید. می‌توانید بگذارید فرچه آزادانه کشیده شود تا باعث بلندتر شدن مژه‌ها شود. با این کار مژه‌هایتان ظاهری حجیم‌تر و پرتر خواهند داشت.
برای آنکه موهایتان فِر نشود از دست‌ها استفاده نکنید
بعد از آنکه با حوله موهایتان را خشک می‌کنید، چند قطره نرم‌کننده مو روی آن بمالید و بگذارید برای چند دقیقه روی آن بماند. اکثر افرادی که موی فر دارند اغلب این اشتباه را می‌کنند و وقتی مویشان در حال خشک شدن است زیاد به آن دست می‌‌زنند. این کار باعث به هم خوردن الگوی فِر موها می‌شود.
برای موج‌دار شدن موهایتان، آن را گیس کنید
ایمی بلات می‌گوید: موهای من خیلی سریع صاف می‌شود، بنابراین همیشه به دنبال راه‌هایی می‌گردم تا آن را کمی حجیم نشان دهم. این روزها آنها را می‌شویم، چند قطره از یک افشانک به آن می‌زنم و یک گیس بزرگ از آن درست می‌کنم. وقتی که آن را باز می‌کنم، موهایم به خوبی حجم و موج پیدا می‌کند.
شامپو خشک را به سلاح پنهان‌تان تبدیل کنید
وقتی می‌خواهید بخوابید موهایتان را در دو دسته تقسیم کنید و با یک روبان خیلی شل ببندید تا آنها را صاف نگه دارد. برای آنکه موهایتان حالت و حجم خود را در صبح حفظ کرده باشد، از پودر Osis Dust It استفاده کنید که روغن‌های اضافی آن را جذب کرده و باعث پف کردن و سرحالی ریشه‌ها می‌شود.
برای درخشندگی، از ترکیبات سبز استفاده کنید
گالا دارلینگ می‌گوید: یکی از بهترین کارهایی که تاکنون برای سلامتی خود انجام داده‌ام (و البته زیبایی) این است که یک دستگاه آبمیوه‌گیری خریده‌ام. من همیشه از آن استفاده می‌کنم و کاهو، کرفس، خیار، گشنیز، جعفری، سیب سبز و لیمو در آن می‌ریزم و آبشان را می‌گیرم. این ترکیبات باعث درخشندگی بیشتر پوست می‌شوند.
منبع: health

اشتباهات رایج که هنگام آرایش ناخن‌ها انجام می‌دهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ