کارهایی که هرگز نباید پیش از رفتن به محل کار انجام دهید

مهرناز زاوه
عادات روزانه شما پیش از رفتن سر کار می‌تواند باعث شود که روزاتان را بد یا خوب شروع کنید. در اینجا به چندتا از این کارها اشاره می‌کنیم که هرگز نباید صبح‌ها قبل از کار انجام دهید.

شاید صبح‌هایی که باید سر کار بروید، از سخت‌ترین کارها باشد. عادات روزانه شما پیش از رفتن سر کار می‌تواند باعث شود که روزاتان را بد یا خوب شروع کنید. در اینجا به چندتا از این کارها اشاره می‌کنیم که هرگز نباید صبح‌ها قبل از کار انجام دهید. 
۱.ایمیل‌هایتان را چک نکنید
تا وقتی به سر کار می‌رسید ایمیل‌هایتان را چک نکنید. اما چرا باید تا آن موقع صبر کرد؟ چون وقتی اول صبح از خواب بیدار می‌شوید، هنوز روزتان را شروع نکرده‌اید، پس چه لزومی دارد که بخواهید خودتان را درگیر ایمیل‌های بی‌جواب کنید؟ این کار باعث می‌شود با انرژی و حال منفی روزتان را آغاز کنید. فراموش نکنید که اگر در حالت نیمه‌بیدار به ایمیل‌تان جواب دهید، به احتمال زیاد دچار اشتباه خواهید شد.
۲.سر صبح حمام نکنید
در حالی‌که حمام آب سرد باعث سرحال شدنتان خواهد شد، اما واقعا چند نفر از ما قبل از رفتن به سر کار دوش آب سرد می‌گیرد؟ به احتمال زیاد شما دوش آب داغ می‌گیرید و وقت بیشتری را زیر دوش صرف می‌کنید چرا که دوست داید رفتن به محل کار را به تعویق بیاندازید. مشکل دقیقا همین حس آرام‌بخش است. در واقع گرمای ناشی از حمام بخار به سیستم عصبی شما دستور خواهد داد که حالا وقت شل کردن عضلات است و همین حس باعث می‌شود خسته‌تر و خواب‌آلودتر شوید.
۳.بعد از خوردن غذا دندان‌هایتان را مسواک نزنید
مسواک دندان‌ها بعد از صبحانه باعث می‌شود که شکر به سطح دندانتان منتقل شده و به مرور مینای آن را از بین ببرد. به جای این کار سعی کنید بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب آنها را مسواک بزنید.
۴.کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده نخورید
نان باگل‌‌ها گزینه‌ای عالی و سرشار از پنیرخامه‌ای دولایه است، اما متأسفانه تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن کربوهیدرات فراوان در صبح (خصوصا آنهایی که با آرد سفید پخته شده‌اند) باعث می‌شود تا بخواهید هله‌هوله‌های بیشتری در طول روز بخورید. به جای آن سعی کنید غذاهایی بخورید که سرشار از پروتئین هستند.
منبع: medicaldaily    

روش‌های مؤثر برای مواجهه با میگرن در محل کار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ