خط و نشان برای مقصران درمان عباس کیارستمی

a.mahammadi
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس سازمان نظام پزشکی از وی خواست تا پرونده پزشکی عباس کیارستمی در تهران و پاریس با دقت، سرعت و شفافیت بررسی و گزارش آن ارائه شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس؛ سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در نامه ای به علیرضا زالی از وی خواست تا با توجه به درخواست خانواده مرحوم کیارستمی و جامعه هنری کشور، پرونده پزشکی این کارگردان، در تهران و پاریس با دقت، سرعت و شفافیت بررسی و گزارش آن ارائه شود.
هاشمی با تاکید بر لزوم رسیدگی و بررسی دقیق پرونده فوت کیا رستمی در این نامه آورده است: درگذشت هنرمند گرانقدر مرحوم عباس کیارستمی نه تنها جامعه هنری که مردم شریف و هنر دوست ایران را داغدار کرد. نظر به وظایف قانونی آن سازمان و درخواست خانواده آن مرحوم و جامعه هنری کشور، لازم است پرونده پزشکی این کارگردان ارجمند و نامی، در تهران و پاریس با دقت، سرعت و شفافیت بررسی و گزارش کاملی به اینجانب ارائه شود.
وی در بخش دیگری از این نامه تاکید کرده است: همچنین پس از انجام بررسی ‌های کارشناسی، ضروری است افکار عمومی را در جریان امور قرار دهید و اگر شخص یا اشخاصی قصوری در انجام وظایف داشته ‌اند، به مراجع قضایی معرفی شوند.
معاون درمان و بازرسی وزارتخانه و رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در تمام مراحل، همراهی و همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.

منبع: سلامت نیوز

جزئیات درمان عباس کیارستمی+مخالفت وزیر بهداشت با سفر ایشان به فرانسه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ