وضعیت عاطفی شما در نیمه دوم مهر چگونه خواهد بود؟+فال

پانته آ توتونپیان
این فال وضعیت عاطفی متولدین هر ماه را می گوید

فروردین
شاید کمی دورتان خلوت شود و احساس تنهایی کنید و به سختی در جمع‌هایی که زوج‌های جوان در آن گرد هم می‌آیند، حاضر شوید.  بر این احساس غلبه کنید و در جمع‌ها حاضر شوید و از تجربیات دیگران استفاده کنید. برای یک فروردین ماهی، مهر‌ماه بهترین فرصت برای خلق لحظه‌های ناب و درجه یک است.

اردی بهشت 
دست از خودخوری بردارید. شما بزرگ‌ترین منتقد خودتان هستید و همین مسئله موجب شده سال‌ها در تنهایی و عزلت بمانید. کمال‌گرایی را کنار بگذارید و کمی راحت‌تر با دیگران کنار بیایید. این ماه فرصت آشنایی با جمع تازه‌ای را پیدا می‌کنید، بنابراین با سختگیری فرصت آشنایی با افراد جدید را ازدست ندهید.

خرداد 
خوش‌شانسی سراغ‌تان می‌آید و با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. قدر این فرصت‌ها را بدانید. اگر متاهل هستید این روزها بهترین فرصت برای داشتن برنامه‌های مشترک با همسرتان است. در این روزها میزان همیاری و همبستگی شما با همسرتان در اوج قرار دارد.

تیر
باید در رفتارتان تجدیدنظر کنید. غرور و جدیتی که دارید ارتباط شما و نزدیکان‌تان را در سایه‌ای مبهم فرو برده است. کمی با نزدیکان‌تان معاشرت کنید. خبر بدی به شما می‌رسد که اگرچه ارتباط مستقیم با شما ندارد اما برای چند روز روحیه‌تان را کسل و بی‌حوصله می‌کند.

مرداد 
به نظر می‌رسد این روزها، روزهای شانس زندگی شماست. اما متاسفانه رابطه‌تان به‌خاطر یک امانتی از یاد رفته با یکی از دوستان‌تان شکرآب می‌شود. اجازه ندهید دوستی‌تان لطمه ببیند. این هفته به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید.

شهریور
شک و تردید را کنار بگذارید، مدتی است که قدم‌های‌تان در رابطه عاطفی که با همسرتان دارید، سست شده، سعی کنید در رفتار‌تان تجدیدنظر کنید و باتوجه بیشتری به همسر و فرزندان‌تان رسیدگی کنید. بیش از اندازه خود را درگیر کار کرده‌اید و بی‌خیال عاطفه و احساس‌تان شده‌اید.

مهر
کمی در خلق و خوی‌تان تجدیدنظر کنید، گاهی احساس حسادت بر شما غلبه می‌کند. رفتار بدی که با خانواده همسرتان دارید، بی‌معناست و به کدورت‌های گذشته دامن می‌زند. این هفته مسئولیت نگهداری از بچه یکی از دوستان یا همکاران‌تان برای یک عصر کامل به شما سپرده می‌شود.

 آبان 
اگر متاهل هستید منتظر اتفاق‌های عجیب اما امیدبخش باشید. در روزهای پیش رو با شخص خاصی ملاقات می‌کنید. کمی مهارت‌های برقراری ارتباط را بیاموزید و تا می‌توانید در این ماه خلاق و نوآور باشید. فهرستی از رستوران‌ها و مراکز تفریحی خاص را برای این ماه آماده کنید.
آذر
یک جشن خانوادگی کوچک این هفته غافلگیرتان می‌کند و خاطره‌اش برای همیشه در دل‌تان ماندگار می‌شود. مشکلی که با یکی از صمیمی‌ترین دوستان‌تان داشتید بعد از مدت‌ها دوباره تازه می‌شود. سعی کنید تمام مشکلات را فراموش کنید و موقعیت‌تان را تثبیت کنید. 

دی 
این ماه تا حد زیادی می‌توانید برای آشنایی با خانواده نامزدتان اقدام کنید. گوش به زنگ باشید شاید در این ماه اتفاق‌های جالبی پیش روی‌تان باشد. از راه دور مسافری دارید که بعد از سال‌ها فرصت ملاقات با او را پیدا می‌کنید.

بهمن 
این روزها به لحاظ عاطفی در بهترین شرایط قرار دارید. از این شب‌ها برای تجربه‌های جدید استفاده کنید. یکی از صمیمی‌ترین دوستان‌تان به‌زودی مادر می‌شود، شرایط جسمانی او کمی نامتعادل است و شما مجبورید در این روزها بیشتر از گذشته او را همراهی کنید.

اسفند 

یک سوءتفاهم کوچک باعث می‌شود روابط خانوادگی شما و یکی از بستگان پدری‌تان کمی خدشه‌دار شود. با وجود این پیوندهای عمیق خانوادگی که دارید اجازه نمی‌دهد این بحران زندگی اعضای خانواده را دچار بحران و عصبیت کند. این روزها با برادرتان بیشتر صحبت کنید و گرم بگیرید.

منبع:مجله ی سیب سبز
همه چیز درباره فال

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ