این فال وضعیت مالی شما را در 15روز آینده می گوید!

پانته آ توتونپیان
فال وضعیت مالی شما در نیمه ی دوم آبان ماه بر اساس ماه تولد

فروردین
در روزهای پایانی آبان ممکن است چند پیشنهاد کاری جدید اما موقت داشته باشید. اگرچه ممکن است با قبول این پیشنهادات بتوانید خروجی مالی قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشید اما به دردسر و شب زنده‌داری‌هایی که پیش رو دارید، نمی‌ارزد.

اردی بهشت 
به نظر می‌رسد این روزها برای اجرای یک پروژه کاری جدید اوقات مناسبی است، بنابراین در این روزها اگر کمی خلاقیت و خوشفکری به خرج دهید، سریع نتیجه می‌گیرید. روی رفاقت و همراهی همسرتان حساب کنید. این ماه توسط مدیر ارشدتان تشویق می‌شوید و مبلغی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید. 

خرداد 
اگر پروژه‌های مالی گسترده‌ای دارید و بخش زیادی از سرمایه‌تان را به آن اختصاص داده‌اید باید کمی محتاط‌تر عمل کنید. یک شروع ناقص و بدون برنامه‌ریزی می‌تواند یک سال پردرسر و بحرانی را برای‌تان رقم بزند. این ماه ولخرجی نکنید و تا می‌توانید پس‌انداز کنید.

تیر
این ماه به لحاظ فعالیت‌های اقتصادی در اوج قرار دارید. روزهای نخست ماه بعد بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری روی پروژه جدید هر چند کوچک است. در روزهای آینده به یکی از اعضای خانواده پول قرض می‌دهید یا ضامنش برای دریافت وام می‌شوید.

مرداد 
این ماه به لحاظ مالی تغییری احساس نمی‌کنید. حتی ممکن است کمی با رکود مالی مواجهه شوید. بهتر است پروژه‌های عقب‌افتاده را زودتر مدیریت کنید. از برنامه‌ریزی‌های لحظه‌ای و بدون فکر که با خرج تراشی همراه است، پرهیز کنید. این ماه باید آهسته‌آهسته پول‌های‌تان را خرج کنید.

شهریور
امسال وقت سروسامان دادن به وضعیت مالی است. باید کمی شجاعت و جسارت به خرج دهید و فرصت‌های خوب را در آسمان بقاپید.  به‌زودی فرصت شغلی مناسب با حقوق قابل‌توجه به شما پیشنهاد می‌شود یا سرمایه مالی از طریقی به شما می‌رسد؛ شاید یک وام یا هدیه. مهم‌ترین نکته این است که قرار است وضعیت مالی شما از این رو به آن رو شود. 

مهر
به لحاظ مالی در روزهای آینده با بحران مواجه می‌شوید. اگر قصد خرید خودرو دارید این ماه دست نگه ‌دارید. تمرکز‌تان را روی یک کار بگذارید و از قبول کارهای کوچک برای کسب درآمد بیشتر پرهیز کنید. این کار در آینده نزدیک موقعیت شغلی شما را به خطر می‌اندازد.

 آبان 
روزهای پایانی آبان استرس زیادی را تجربه می‌کنید که به‌خاطر به‌هم ریختن حساب و کتاب‌های مالی‌تان خواهد بود. بر اعصاب‌تان مسلط باشید. این بحران خیلی زود تمام می‌شود و فرصتی طلایی پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد که باورش برای‌تان دشوار است.

آذر
برنامه‌های زیادی برای ایجاد تغییر وضعیت مالی در‌نظر گرفته‌اید اما هیچ کدام از آنها خیلی روشن و واضح طراحی نشده‌اند. برای آنکه بتوانید به هدف بزنید و وضعیت را تکان دهید باید اولویت‌ها را در‌نظر بگیرید و با برنامه‌ریزی حساب‌شده‌تری پیش بروید. در این صورت نتیجه می‌گیرید.

دی 
این ماه یکی از دوستان‌ یا نزدیکان‌تان از شما تقاضای مالی دارد و همراهی شما می‌تواند مشکل او را برطرف کند. از طرفی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای اجرای یک پروژه اقتصادی دارید، سعی کنید با مدیریت مالی هر دو سو را پیش ببرید و دوست‌تان را نیز همراهی کنید.

بهمن 
آخرین روزهای این ماه ممکن است با بحران مالی در محیط کارتان مواجه باشید یا برای پس گرفتن پولی که به کسی قرض داده‌اید با مشکل روبه‌رو شوید. شاید در موقعیتی قرار گرفته‌اید که دیگران دارند از شما سوءاستفاده می‌کنند، این حس تمرکز و آرامش را از شما می‌گیرد، پس با آن مقابله کنید و اجازه ندهید کسی حق‌تان را ضایع کند.

اسفند

این ماه با بحران مالی مواجهه می‌شوید. البته این بحران چندان بزرگ نیست که زندگی شما را تحت‌تاثیر قرار دهد و نگرا‌ن‌تان کند. با تلاش و اعتماد به نفس می‌توانید دوباره همه چیز را مثل روز اول درست کنید.

منبع:مجله ی سیب سبز

اگر به طالع بینی علاقه دارید بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ