وضعیت روابط عاشقانه ی شما در 15روز اینده

پانته آ توتونپیان
این فال بر اساس ماه تولدتان به شما می گوید که چه اتفاقاتی برای شما خواهد افتاد.

فروردین
 مراقب رفتار و کلماتی که بر زبان می‌آورید، باشید. این روزها در حساس‌ترین لحظات زندگی‌تان قرار دارید و ‌اگر حساب‌شده رفتار نکنید یکی از شانس‌های بزرگ زندگی‌تان را برای همیشه از دست می‌د‌هید.
اردی بهشت 
برای آنکه از وضعیت رخوتی که این روزها دچارش هستید، خارج شوید، باید دست بجنبانید. این مسئله روابط عاطفی شما را با نامزدتان به‌شدت تحت‌تاثیر قرار داده. این روزها هدیه قابل ملاحظه‌ای از نامزدتان می‌گیرید اما آن‌قدر نسبت به آن بی‌تفاوتید که او را دلخور می‌کنید.
خرداد 
یک ملاقات هیجان‌انگیز در انتهای هفته خواهید داشت. این روزها خیلی برای ایجاد روابط صادقانه و عاطفی در جمع دوستان‌تان موفق نیستید و مدام برای دوستان‌تان سوءتفاهم ایجاد می‌کنید. باید کمی حساب‌شده‌تر رفتار کنید.
تیر
این‌طور به نظر می‌رسد که تا پایان سال به خانه بخت می‌روید. برای آنکه بتوانید احساسات‌تان را به نامزدتان نشان دهید بیش از اندازه اغراق نکنید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید صادقانه و بدون بزرگنمایی احساسات‌تان را با او در میان بگذارید. 

مرداد 
با نامزدتان دچار تنش می‌شوید. اختلاف‌نظر بر سر خرید یک کالای کوچک رابطه‌تان را سرد می‌کند. کمی آرام باشید و با ملایمت بیشتری با او رفتار کنید. مراقب باشید که کار به جر و بحث و دعوا نکشد.

شهریور
بهترین روزهای سال را پیش‌رو دارید. قرار است اتفاق بزرگی در زندگی‌تان بیفتد که تاثیر زیادی در مسیر زندگی و آینده کاری‌تان خواهد داشت. تا می‌توانید مصمم و پر‌شور پیش بروید. یک زن از بستگان درجه یک تاثیر زیادی در موفقیت‌های آینده‌تان دارد.

مهر
هفته آینده در یک مهمانی خانوادگی فردی را ملاقات می‌کنید و احساس می‌کنید او دقیقا همان فردی است که سال‌ها منتظرش بودید. این رابطه کاملا یک سویه است  و نمی‌توانید او را وادار کنید که شما را دوست داشته باشد و مانند شما فکر کند.

 آبان 
اجازه ندهید نفرت در شما بماند. شکست عاطفی که سال گذشته تجربه کردید شما را نسبت به عشق بدبین کرده است. به‌زودی با دوستان‌تان به یک تور سه، چهار روزه دعوت می‌شوید. سعی کنید بر ترس‌ها و بدبینی‌های‌تان غلبه کنید. 

آذر
یکی از دوستان قدیمی‌تان به شما احتیاج دارد برای حل مشکلش به او کمک کنید. اگر متاهل هستید این روزها بهترین فرصت برای اثبات میزان محبت  و عشق شما به اعضای خانواده مخصوصا همسرتان است.

دی 
اگر متاهل هستید یک موفقیت شغلی زندگی‌تان را از این رو به آن رو می‌کند. سفری پیش‌رو دارید که به خاطر آن مجبور می‌شوید چند روزی از بچه‌های‌تان دور باشید اما این سفر به تقویت رابطه عاطفی شما و همسرتان کمک می‌کند.

بهمن 
اگر متاهل هستید در بهترین و عاشقانه‌ترین روزهای ماه قرار دارید. این روزها تجربه‌های عمیق و ماندگاری را با همسر و فرزندان‌تان ثبت می‌کنید. اگر مجرد هستید به‌زودی وارد فاز جدیدی از زندگی می‌شوید. با فردی آشنا می‌شوید و رابطه عاطفی تازه‌ای پیش‌رو دارید.

اسفند

دودلی را کنار بگذارید، اگر کسی را دوست دارید با او این موضوع را در میان بگذارید و برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید. درون‌گرایی‌تان کار دست‌تان می‌دهد و اگر نجنبید ممکن است یکی از بهترین فرصت‌های زندگی‌تان را به راحتی ازدست بدهید.

منبع : مجله ی زندگی ایده آل 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ