طالع بینی وضعیت سلامتی شما در نیمه ی اول بهمن ماه

پانته آ توتونپیان
این فال وضعیت سلامتی شما را در نیمه ی اول بهمن ماه سال 95 می گوید.

فروردین
خارش و خشکی پوست این هفته سراغ‌تان می‌آید. دردهای مزمن در ناحیه معده دارید که باید هرچه سریع‌تر با پزشک در این باره مشورت کنید. این روزها مصرف خوراکی‌های فرآوری شده و فست‌فود را فراموش کنید.

اردی بهشت 
چیزی مثل نفخ یا اسپاسم روده در روزهای آینده کلافه‌تان می‌کند. فرض‌تان این است که مسمومیت سراغ‌تان آمده اما زیاد نگران نباشید. ویروس‌های گوارشی این تابستان روده‌های شما را نشانه رفتند. 

خرداد 
چشم درد و سردرد آخر این هفته سراغ‌تان می‌آید که کلافه‌تان می‌کند و حسابی برنامه‌های روز جمعه‌تان را به‌هم می‌ریزد. بیشتر از هر چیزی باید مراقب آب و هوا  و رفت و آمدهای‌تان باشید. تا می‌توانید شربت آبلیمو بخورید.

تیر
دچار بی‌خوابی‌های شبانه شده‌اید و این مسئله به مرور وضعیت جسمانی‌تان را نیز تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. خیلی زود با یک پزشک مشورت کنید. اگر دارویی مصرف می‌کنید درباره عوارضش پرس و جو کنید.

مرداد 
چیزی مثل گرفتگی عضلات پا آزارتان می‌دهد و مجبور می‌شوید کمی فعالیت‌های‌تان را کنترل شده انجام دهید. آخر این هفته فرصت خوبی برای شنا کردن دارید آن را از دست ندهید.

شهریور
اگر‌چه برای جشن تولد نامزدتان آماده می‌شوید و باید روزهای شادی را  تجربه کنید اما استرس کار و بی‌برنامگی‌هایی که پیش می‌آید 10 روز آینده را به کام‌تان تلخ می‌کند. به‌جای آرامبخش بهارنارنج بنوشید.

مهر
به خاطر خشکی مفاصل در سال گذشته مدتی آب‌درمانی را تجربه کردید، به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده دوباره این تجربه را تکرار کنید. این روزها درد مفاصل کمی آزارتان می‌دهد.

 آبان 
به‌دلیل اضافه‌وزن  کمی کمر درد سراغ‌تان آمده که باید زودتر برای برطرف کردن آن اقدام کنید. کمی بیشتر به وضعیت خواب‌تان توجه کنید. بی‌خوابی‌های پی‌در‌پی ضعیف‌تان می‌کند.

آذر
معده درد سراغ‌تان آمده و این مسئله باعث می‌شود که هر روز چند ساعتی را با سوزش معده سپری کنید. تا می‌توانید مصرف فست‌فود  را رها کنید.

دی 
بیش از اندازه به خوردن فست‌فود عادت کرده‌اید. در روزهای آینده باید به متخصص گوارش مراجعه کنید. کمی به خاطر ناپرهیزی‌های غذایی با اختلال عملکرد دستگاه گوارش رو به رو خواهید بود.

بهمن 
به لحاظ سلامت در شرایط مطلوبی هستید اما چیزی شبیه حساسیت به مواد غذایی مثل بادنجان یا گوجه‌فرنگی‌ آزارتان می‌دهد. در روزهای آینده از ناحیه معده دچار درد می‌شوید.

اسفند 

سردردهای میگرنی این روزها دست از سرتان برنمی‌دارند. تا می‌توانید زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. مسکن را از خودتان دور نکنید.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ