از وضعیت خانوادگی تان، تا پایان خرداد ماه مطلع شوید

mousavi
بر اساس ماه تولدتان از وضعیت خانوادگی تان در روزهای آینده با خبر شوید!

فروردین

مراقب باشید این دو، سه روز خود و خانواد‌ه‌تان را در شرایطی قرار ندهید که مجبور به جروبحث شوید. ممکن است از یکی از اعضای فامیل حرف‌های نیش‌دار و بوداری بشنوید اما تا می‌توانید شرایط را مدیریت کرده و حرف‌های‌تان را مزه‌مزه کنید.

اردیبهشت

روزهای بیستم و بیست و یکم خرداد ماه روزهای خوبی برای شما خواهد بود. اگر ورزش خاصی را دوست دارید یا در آن استعداد دارید آن را دنبال کنید. اگرچه قرارهای زیادی با دوستان‌تان دارید اما این هفته فرصت نشست‌های خانوادگی را از دست ندهید.

خرداد

یک دوست یا یکی از فامیل دورتان از از راه دور نزد شما می‌آید. دورهمی‌های شادی را پشت‌سر خواهید گذاشت. خبر بچه‌دار شدن خواهر یا برادرتان را به‌زودی می‌شنوید. خودتان را برای موقعیت جدید آماده کنید.

تیر

به‌خاطر یک موضوع ساده و پیش‌پا افتاده در مقابل خانواده همسرتان با شوهرتان جر و بحث می‌کنید و این موضوع باعث می‌شود رابطه شما شکرآب شود. خیلی سریع برای دلجویی اقدام کنید. اگر مجردید برای آخر ماه پول ذخیره کنید.

مرداد

به همسرتان بیش از گذشته توجه کنید و از هر پیشنهاد تفریحی و گردشی که اواسط مرداد ماه به شما می‌شودبه همراه خانواده استقبال کنید.

شهریور

اگر متولد نیمه اول شهریورماه هستید از طرف همسرتان هدیه غیرقابل پیش‌بینی در روزهای پایان خرداد  دریافت می‌کنید که به استحکام خانوادگی و عشق‌تان کمک می‌کند. مادرتان به سفر زیارتی می‌رود و به‌زودی یکی از دوستان بسیار صمیمی‌تان از خارج به کشور برمی‌گردد.

مهر

رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده بدجوری شکرآب می‌شود. کسی مثل پسر‌عمو یا برادر از شما دلخور است. در روزهای ابتدایی ماه بعد خبر خوبی به شما می‌رسد که خبر از ارتقای شغلی یا افزایش درآمد همسرتان خواهد داشت.

آبان

در روزهای پیش روی ماه منتظر یک جنجال باشید. با یکی از دوستان نزدیک‌تان دعوا می‌کنید و متهم به دروغ‌گویی می‌شوید، اما خیلی زود حقیقت آشکار می‌شود. اصلا نگران نباشید.

آذر

در یک مهمانی موجب عصبانیت مادرشوهرتان می‌شوید و در این زمینه چندان بی‌تقصیر هم نیستید. اگر مجرد هستید مراقب رفتارتان با دوستان صمیمی‌تان باشید. در این ماه احتمال آنکه یک دوست عزیز و دوست‌داشتنی را از دست بدهید زیاد است.

دی

برای رسیدن به آرزوهای‌تان باید در 6ماهه اول سال دست به کار شوید. اگر مجرد هستید در روزهای بیستم تا بیست‌وچهارم ماه منتظر آشنایی با یک فرد جدید باشید. تا پایان سال شما خانواده تشکیل می‌دهید.

بهمن

خلأ عاطفی بزرگی را این روزها حس می‌کنید. اگر متاهل هستید فاصله زیادی بین شما و همسرتان می‌افتد و سکوتی عمیق بین شما و همسرتان به وجود می‌آید. اگر مجرد هستید این خلأ عاطفی را با نزدیک‌ترین دوستان‌تان تجربه می‌کنید.

اسفند

به‌زودی صاحبخانه‌تان درباره تمدید قرار‌داد خانه با شما صحبت می‌کند و به دلایل خانوادگی می‌خواهد قرار‌داد خانه را با شما فسخ کند. دلواپسی امتحانات بچه‌ها کلافه‌تان می‌کند اما نگران نباشید به‌نظر می‌رسد صاحبخانه خیلی زود از تصمیمش منصرف می‌شود.

منبع: سیب سبز

اگر به طالع بینی علاقه دارید این صفحه را ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ