7ترفند برای لاغری سریع ران ها و پهلو ها

toranj
ترفندهای سریع لاغری ران و پهلوها را در این مقاله بخوانید.

وقتی نزدیک عید می شویم به دنبال راهکارهایی برای لاغر کردن و خوش اندام شدن می باشیم. در این مقاله نیز سعی شده است تمام ترفندهای لاغری سریع ران ها و پهلوها را برایتان جمع آوری کنیم تا به راحتی  و بدون اتلاف وقت به نتیجه دلخواهتان دست یابید. اما بدانید اگر رژیم میگیرید بدون ورزش نمی توانید لاغر شوید و اگر هم فقط ورزش می کنید این را بدانید بدون کنترل مقدار غذا لاغر نخواهید شد.

لاغری سریع پهلوها

قند و شکر و نوشیدنی های صنعتی را مصرف نکنید

اگر میخواهید چربی های شکم و پهلو در مدت زمان کوتاهتری آب شده و به تناسب اندام برسید باید خوردن قند و شکر و نوشیدنی های حاوی مواد قندی و صنعتی را ترک کنید این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی شکر بوده و باعث افزایش وزن و تجمع چربی ها در ناحیه شکم و پهلو میشوند . فرایند شکل گیری چربی در این اندام ها به این صورت است که وقتی قند و نوشیدنی های حاوی شکر می خورید این قند در بدن به دو صورت قند فروکتوز و قند گلوکز در می آید .

قند گلوکز به راحتی در بدن تجزیه شده و میسوزد اما قند فروکتوز این گونه نیست و مستقیما به سمت کبد رفته و کبد در فرایند تجزیه آنها را به چربی تبدیل می کند این چربی ها هم پس از ایجاد در اندام های تحتانی و شکم و پهلو جمع میشوند و باعثچاقی موضعی می گردند .

به جای قند و شکر تا می توانید میوه بخورید

قند موجود در میوه ها به هیچ وجه شبیه قند اندوخته شده در قند و شکر و نوشیدنی های شیرین نبوده و کاملا متفاوت هستند . قند موجود در میوه ها جزو قند های خوب بوده ودر بدن به راحتی تجزیه و سوخته میشوند . میوه ها علاوه بر اینکه حاوی قند های سالم هستند به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر سوخت و ساز را در بدن بالا برده و سبب چربی سوزی و کاهش وزن میشوند .

بنابراین شما با مصرف میوه های تازه دو هدف را می توانید دنبال کنید یکی اینکه قند مورد نیاز بدنتان را تامین کرده و دومی هم افزایش سوخت و ساز و کالری سوزی در بدن است . البته افراد مبتلا به انواع دیابت باید توجه داشته باشند برخی میوه ها به علت داشتن قند فراوان برای آنها مضر است این افراد برای خوردن میوه ها باید به پزشک مراجعه کرده و مشورت بگیرند تا دچار مشکل نشوند .

برای آب شدن پهلوها سب زمینی شیرین بخورید

سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات بوده و کربوهیدرات ها به مدت طولانی فرد را سیر نگه میدارند . علاوه بر آن سیب زمینی شیرین دارای مقدار زیادی کارتنوئید است . این ماده قند خون را کنترل کرده و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن میشود و به همین سبب چربی های بدن در هنگام مصرف سیب زمینی شیرین بیشتر می سوزند.

لوبیای سیاه باعث کاهش تجمع چربی در بدن میشود

لوبیای سیاه به دلیل داشتن فیبر به مقدار زیاد و البته نشاسه در ترکیبات آن برای چربی سوزی بسیار خوب است . این ماده غذایی باعث میشود شما در مدت زمان بیشتری احساس سیری کرده و تمایل به غذا خوردن در شما کاهش پیدا کند . نحوه چربی سوزی لوبیای سیاه به این شکل است که به سراغ محل تجمع چربی ها میرود و از آنجایی که چربی های بدن معمولا در محل ران و پهلو و شکم تمرکز می کنند لوبیای سیاه هم باعث آب شدن چربی این قسمت ها میشود .

تمرینات و حرکات ورزشی ساده برای لاغری و کوچک کردن ران پا

1- پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. دستها را روی کمر گذاشته و به روی زانوها نشسته و دوباره به حالت قبلی بازگردید.
2- به پهلو روی زمین دراز بکشید. دست زیرین را ستون قرار داده و از زمین فاصله بگیرید. پای دیگر را به سمت بالا و به سمت بدن کشیده و دوباره به روی پای زیرین بازگردانید.

 3- روی زمین به کمر بخوابید. دستها را کشیده کنار بدن قرار دهید. پاها را به صورت جفت شده و بدون خم شدن به سمت بالا بیاورید. به حالتی که به شکم ضربه وارد شود.
2- به پهلو روی زمین دراز بکشید. دست زیرین را ستون قرار داده و از زمین فاصله بگیرید. پای دیگر را به سمت بالا و به سمت بدن کشیده و دوباره به روی پای زیرین بازگردانید.

 3- روی زمین به کمر بخوابید. دستها را کشیده کنار بدن قرار دهید. پاها را به صورت جفت شده و بدون خم شدن به سمت بالا بیاورید. به حالتی که به شکم ضربه وارد شود.

همه چیز درباره لاغری ران

چگونه ران هایی خوش حالت داشته باشیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ