کوچک کردن بینی بدون جراحی با بهترین ترفندها

faateme1366
یکی از معضلات خانم ها سایز بینی شان است و کوچک و بزرگ بودن این عضو از بدن، بر اعتماد به نفس اینها تاثیر مستقیم دارد. در این مطلب شما را با روش های کوچک کردن بینی بدون جراحی آشنا می کنیم.

ماساژ بینی با یک معجون خانگی

تهیه مخلوط عسل و روغن زیتون و ماساژ آن بر روی بینی کمک می کند تا چربی های ریز پوست بینی از بین برود و بینی تان کمی کوچکتر شود. این معجون را روی بینی ماساژ دهید و برای تاثیر پذیری بیشتر آن می توانید از یک عینک هم کمک بگیرید که به بینی فشار بیاورد.

توصیه های آرایشی برای کوچک نشان دادن بینی

اگر پوست‌تان چرب است و زود براق می‌شود پنکیک بیشتری روی قسمت‌های براق بزنید. می‌توانید از کاغذهای مخصوص جذب چربی صورت نیز استفاده کنید. این کاغذهای رولی را می‌توانید از لوازم آرایشی‌فروشی‌ها بخواهید. همچنین می‌توانید از محصولات شست‌وشو و کرم‌های کاهش‌دهنده برق صورت استفاده کنید. هیچ وقت روی بینی‌تان از پنکیک ها و پودرهای شاین‌دار استفاده نکنید.

از زنجبیل همیشه همراه در زیبایی کمک بگیرید

باید بدانید که زنجبیل یکی موثرترین مواد برای از بین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن است. پودر زنجبیل همچنین میتواند در کنار چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را نیز رفع کند. البته باید توجه داشت که این ترفند تنها بر روی بینی های گوشتی و چربی دار قابل انجام است.

مقداری زنجبیل را پودر کرده و به آب اضافه کنید.

ماده مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. توجه داشته باشید که دفعات اول این مخلوط میتواند مقداری سوزش به همراه داشته باشد برای جلوگیری از تماس زنجبیل با چشمان خود، پلکهایتان را ببندید.

پس از قرار دادن ماده بر روی بینی، چند دقیقه (تا حدی که سوزش به شما اجازه داد) صبر کنید. سپس مخلوط را با استفاده از دستمال پاک کنید.

میتوانید برای بیشتر شدن تاثیر از خمیر دندان نیز استفاده کنید.

تاثیرات کوچک شدن بینی خود را میتوانید پس از ۲ هفته استفاده مداوم از این مخلوط مشاهده کنید.

اگر در حین استفاده از آن احساس سوزش یا قرمزی در بینی خود کردید، در دفعات بعدی میزان زنجبیل را در ترکیب کاهش دهید.

آیا کورتون در کوچک کردن بینی موثر است؟

بعضی اوقات ممکن است جراحان پلاستیک و زیبایی یا گوش و حلق‌ و بینی، داروهای کورتونی را برای کاهش تورم و التهاب بینی پس از جراحی آن، به بینی تزریق ‌کنند، اما در واقع این در محدوده کار پزشکان و متخصصان است وراهی برای استفاده عموم مردم برای کوچک کردن بینی نیست.

از بخور نیز کمک بگیرید

یکی از روش های مفید برای کوچک کردن و خوش فرم تر کردن بینی گوشتی بخور است با بخور دادن بینی منافذ پوست آن باز می شود و با مصرف اکسیژن بینی شما سوخت و ساز زیادی را پیدا می کند و در نتیجه با کاهش چربی و گوشت های اضافی بینی شما به فرم دلخواه تان در می آید.

بینی خود را 5 الی 20 دقیقه بخور دهید

در هنگام بخور بینی خود را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوست خارج شوند

می توانید پس از بخور برای تاثیر بیشتر، مقداری یخ را بر روی بینی خود قرار دهید. با این عمل از افتادگی بینی بعد از بخور جلوگیری خواهید کرد.

می توان به سراغ فیلرها رفت

روش دیگر استفاده از فیلر ها برای فرم دهی به بینی می باشد. پر کننده های فیلری می تواند بعضی از نواقص بینی را رفع کند . فیلر ها می تواند فرورفتگی های بینی را پر کند و برجستگی زیاد بینی را از بین ببرد این روش نیز تنها برای بعضی از افراد مفید واقع می شود و برای همه افراد عملی نیست.

با موهایتان کلک بزنید

موهای‌تان را خیلی توی صورت نریزید تا بینی‌تان را پنهان کنید زیرا هرقدر صورت کوچک‌تر نشان داده شود بزرگی بینی بیشتر به چشم می‌آید. به موهای‌تان حجم بدهید و با استفاده از کلیپس آن را پشت سر جمع کنید.

چگونه بدون آرایش جذاب ترین دختر فامیل باشیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1397-03-08 - 12:51 پاسخ

سلام کوچک شدن بینی با زنجفیل غیر قابا بازگشته یا نه

واحد محبی

واحد محبی

1397-02-04 - 13:55 پاسخ

سلام عزیزم میخواستم یک بینی،متوسط داشته باشد