با این روش ها بلند قد دیده شوید!

parya
افزایش قد بعد از سنی خاص دیگر اتفاق نمی افتد ولی با روش هایی می توانید بلند قد دیده شوید.

برای اینکه بلند قد دیده شوید نیازی نیست دنبال روش های عجیب و غریب باشید، با رعایت نکاتی می توانید چند سانتی متر بلند قدتر دیده شوید. اگر شما نیز حس می کنید که نسبت به اطرافیان خود کوتاه تر دیده می شوید این روش ها را امتحان کنید تا با این روش ها بلند قد دیده شوید.

۱- حالت جسمانی خوب داشته باشید

به جای خم شدن ، همیشه صاف بایستید. شانه های خود را کمی به سمت عقب بکشید. داشتن یک وضعیت خوب باعث می شود که خیلی بلند قد بنظر برسید!

۲- لباس های تنگ تر بپوشید

لباس های تنگ تر خطوط بدن شما را برجسته می کنند. اگر لباسهای گشاد بپوشید، این خطوط ناپدید می شوند و شما را کوچکتر نشان میدهند. لباس هایی متناسب اندامتان بپوشید که در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید، اما نه انهایی را که با پوشیدن آن حس ناراحتی یا عصبی بودن میکنید.

۳- افزایش قد داشته باشید

شما همیشه می توانید کفش پاشنه بلند بپوشید، از پوشیدن کفش تخت یا صندل اجتناب کنید . در عوض، کفش های پاشنه بلند بپوشید.

۴- بهترین ویژگی های بدن خود را نشان دهید

اگر پاهای بلند دارید، شورت یا دامن کوتاه بپوشید تا پاهای خود را برجسته کنید. سعی کنید برای جلوگیری از پوشیدن گرمکن های پا یا ساق پوش که پاهای شما را کوتاه کرده و به نسبت شما را کوتاه تر نشان میدهد خودداری کنید.

۵- لباس های رنگ تیره بپوشید

گاهی اوقات بلندتر به نظر رسیدن همان باریک تربه نظر رسیدن است. اگر شما قادر به باریک دیده شدن هستید، شانس خوبی دارید کهبلند قد دیده شوید. رنگ هایی مانند سیاه و سفید، آبی تیره و سبز جنگلی می توانند شما را باریک تر و بلند قد  نشان دهند ، به ویژه اگر لباس هایتان از ناحیه ی پایین و بالا تیره باشد.

۶- لباس با خطهای عمودی بپوشید

لباس های با خط های عمودی می تواند شما را بلند قد نشان دهند. نوارهای افقی متضاد عمل میکنند، بنابراین از پوشیدن خطوط افقی اجتناب کنید.

 روشی برای بلند قد شدن

 روشهایی برای بلند قد شدن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ