سومین عمل جراحی سرطان پوست هیو جکمن

در حالی که هیو جکمن در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس نقش مردی فناناپذیر را بازی کرده در زندگی واقعی خود با سرطان پوست جدال دارد.

در حالی که هیو جکمن در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس نقش مردی فناناپذیر را بازی کرده در زندگی واقعی خود با سرطان پوست جدال دارد.

این بازیگر در دسامبر سال گذشته و زمانی درباره ابتلای خود به سرطان پوست سخن گفت که همسرش متوجه یک لکه روی صورت او شد و از او خواست عمل جراحی سلول سرطانی را انجام دهد.

او می‌بایست در ماه می عل جراحی مشابهی انجام می‌داد. اما اخیراً فاش شد که او باید برای بار سوم درمان شود.

این بازیگر استرالیایی که تحت درمان سرطان پوست است، در اینستاگرام عکس‌هایی از خودش منتشر می‌کند که در آن‌ها روی بینی‌اش، که سرزانش بر آن نقطه متمرکز است، بانداژ قرار دارد.

او سومین مرحله درمانش را مغتنم شمرده و بر اهمیت کرم ضدآفتاب و مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های آسیب‌زننده آن تاکید کرده است.

جکمن تصویر عبارت «همه آزادند کرم ضد آفتاب بزنند» را منتشر کرده و خودش عنوانش را « کرم ضد آفتاب » گذاشته است.

اعلام شده که حال آقای جکمن خوب است و خوشبختانه بیماری پوست او از نوعی است که اگر زود تشخیص داده شود کاملاً درمان‌پذیر است.

هیو جکمن، بازیگر استرالیایی است که به خاطر بازی در فیلم‌های مردان ایکس و همین‌طور فیلم موزیکال «بینوایان» بازی کرده است.

سرطان پوست چند نوع است و در ابتدا با ضایعات پیش سرطانی بروز می‌کند. ضایعات پیش سرطانی، ضایعات پوستی ای هستند که سرطانی نیستند ولی با گذشت زمان سرطانی می‌شوند. ۵۰-۴۰ درصد سفید پوستانی که بالای ۶۵سال دارند به سرطان پوست دچار می‌شوند.

(منبع: Fame10)

مطلب مرتبط:
ستارگان مخالف جراحی پلاستیک (۲): جولین مور و بروک شیلدز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ