دومین نابغه جهان روزانه ۵۰ قرص می‌خورد

دومین مرد باهوش جهان ترکیب قرصی دارد که به گفته او عملکرد مغزش را به قدر کفایت تقویت می‌کند تا جایی که حتا بر هوش او می‌افزاید و پیری مغز را به تعویق می‌اندازد.

دومین مرد باهوش جهان ترکیب قرصی دارد که به گفته او عملکرد مغزش را به قدر کفایت تقویت می‌کند تا جایی که حتا بر هوش او می‌افزاید و پیری مغز را به تعویق می‌اندازد.

کسی که ضریب هوشی‌اش بالای ۱۶۰ باشد نابغه شناخته می‌شود. ضریب هوشی ریک روسنر ۱۹۲ است در حالی که متوسط ضریب هوشی انسان ۱۰۰ است و این نشان می‌دهد که چرا نام او در کتاب رکوردهای جهان، گینس قرار گرفته است.

روسنر به بیزینس اینسایدر گفت: «من تست‌های آی‌کیو بسیار  زیادی را گذراندم، بیش از ۳۰ تست- و در بیش از ۲۰ تست بالاترین نمره را آوردم.»

براساس رده‌بندی کتاب گینس، تنها یک نفر ضریب هوشی‌ بالاتری نسبت به روسنر دارد. از زمانی که روسنر به کودکستان می‌رفت از او تست هوش گرفته می‌شد و از آن زمان به بعد او نابغه خوانده می‌شود. او با این هدف بزرگ شد که یک انسان آگاه سالم شود و مصرف قرص‌هایی که مغز را تقویت می‌کنند، دنبال کرده است؛ اکثر این قرص‌ها با حمایت پزشکان، متخصصان سلامت و برپایه تحقیقات مصرف شده است. او حتا قبل از اینکه صبحانه بخورد باید ۵۰ قرص مختلف را مصرف کند.

رزومه روسنر متنوع است، او زمانی نویسنده‌ آثار کمدی بوده، زمانی محافظ و حتا رقصنده بوده، اما برخلاف برچسب نابغه‌ای که بر پیشانی‌اش زده شده، او دکتر نیست. روسنر در حال نوشتن خاطراتش با عنوان «نابغه احمق» است و همزمان به دنبال آن است که از نظریه جهان سردربیاورد. او داروهای مختلفی از کپسول اُمگا-۳ روغن ماهی گرفته – که با آلزایمر می‌جنگد- تا گون را مصرف می‌کند. گون از کوتاه شدن تلمرها که براثر گذشت عمر اتفاق می‌افتد جلوگیری می‌کند. تلمرها مثل بندهای پلاستیکی کفش هستند اما در انتهای کروموزوم قرار می‌گیرد. آن‌ها از فرسایش کروموزوم‌ها جلوگیری می‌کنند. هر قرص هدفی را تامین می‌کند.

قرص‌هایی برای یک نابغه: کپسول اُمگا-۳ روغن ماهی، نصف آسپرین،متفورمین، متروپرولول، گلیسودین، آوودارت، ویتامین C، ویتامین D3، بنفوتامین، گون، لیکوپن، قهوه، کلسیم، ویتامین K، فسفاتیدیلسرین، وینپوستین و…

(منبع: medicaldaily)

مطلب مرتبط:
مورد واقعی بنجامین باتن: برادرانی که به دوران کودکی برمی‌گردند+ویدیو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ