فوائد «ستون فقرات شیطان» برای درمان مشکل استخوان

«ستون فقرات شیطان»، با نام علمی یوفوربیا تیتیمالویدس یک گیاه قدیمی از خانواده انگور است. این گیاه منبع غنی کاروتنویید، تریترپنویید و اسید اسکوربیک است.

«ستون فقرات شیطان»، با نام علمی یوفوربیا تیتیمالویدس یک گیاه قدیمی از خانواده انگور است. این گیاه منبع غنی کاروتنویید، تریترپنویید و اسید اسکوربیک است. تحقیقات نشان داده که این ترکیب‌ها برای سلامت استخوان مفید است و مانع از دست رفتن استخوان‌ها می‌شود و رشد استخوان در زنان یائسه را تسهیل می‌کند.
در یک تحقیق، چهل زن که دچار یائسگی زودرس شده بودند به طور تصادفی برای انجام آزمایشی بالینی انتخاب شدند. به هر کدام از شرکت‌کنندگان یک مکمل غذایی حاوی عصاره گیاه ستون فقرات شیطان داده شد که به مدت شش ماه سه بار در روز مصرف کنند. حجم مواد معدنی استخوان از جمله آلکالاین فسفاتز، کلسیم و فسفر در ابتدا و پس از درمان شش ماهه با عصاره ستون فقرات شیطان ارزیابی شد.
محققان دریافتند که حجم مواد معدنی استخوان ۱۷ درصد افزایش داشته است. آن‌ها نتیجه گرفتند که عصاره ستون فقرات شیطان تاثیری مفید برای درمان حجم پایین مواد معدنی استخوان دارد. آن‌ها گفتند که این عصاره می‌تواند به عنوان درمانی جایگزین برای مشکل پایین بودن حجم مواد معدنی استخوان در زنانی باشد که دچار یائسگی زودرس شده‌اند؛ درمانی با فواید طبیعی و بی‌خطر.
(منبع: beforeitsnews)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ