کمپین شکیرا و جرارد پیکه برای حمایت از کودکان محروم از امکانات پزشکی

mojtaba
شکیرا مطمئنا می‌داند چطور جشن پیش از تولد نوزاد را برگزار کند، اما او تصمیم دیگری گرفته است.

شکیرا مطمئنا می‌داند چطور جشن پیش از تولد نوزاد را برگزار کند، اما او تصمیم دیگری گرفته است.
این خواننده‌ی محبوب کلمبیایی و همسرش، جرارد پیکه، ستاره‌ی تیم بارسلونا که در انتظار تولد دومین فرزندشان هستند، دومین «کمپین جشن پیش از تولد نوزادان جهان» را در فیس‌بوک راه انداخته‌اند. در این کمپین افراد ترغیب می‌شوند که پول یا ملزومات کودکان را از طریق سازمان جهانی یونیسف به دست آنها برسانند.
این زوج مشهور در ویدیویی که در صفحه‌ی فیس بوک شکیرا منتشر شد، گفت که آنها به جای برگزاری جشن برای تولد دومین فرزندشان، به یونیسف کمک مالی خواهند کرد. او تاکید کرد انتظار دارد زوج‌های دیگری که دست‌شان به دهانشان می‌رسد نیز همین کار را بکنند.
جشن پیش از تولد نوزاد سنتی است در کشورهای غربی مرسوم است و براساس آن، پیش از تولد فرزند جشنی برگزار می‌شود و دوستان و آشنایان هدایایی برای بچه و مادر تهیه می‌کنند.
او گفت: «روزانه میلیون‌ها کودک در جهان به دلایلی که می‌توان جلویش را گرفت، می‌میرند و کمک شما می‌تواند این روند را تغییر دهد. همه‌ی بچه‌ها استحقاق این را دارند که با بهترین شرایط ممکن زندگی‌شان را آغاز کنند و به همین دلیل همه‌ی ما می‌توانیم و باید کمک کنیم. ما این کمپین را پس از تولد بچه‌مان هم ادامه خواهیم داد و دیگر والدین را تشویق می‌کنیم شادی‌شان را تقسیم کنند و به بچه‌های در سراسر جهان که بخت خوبی ندارند، تقدیم  کنند…»
شکیرا و پیکه اولین کمپین حمام کودک مجازی خود را در ژانویه سال ۲۰۱۳ مستقیما در سایت یونیسف به راه انداختند، اما این بار آنها از فیس‌بوک برای این کار بهره می‌گیرند. در این صفحه علاوه بر اینکه ویدیوها و مطالب مرتبط منتشر می‌شود، افراد می‌توانند با یک کلیک روی گزینه‌ی «حالا بخر» به کودکان کمک کنند.
بنا به آماری که فیس‌بوک در اختیار گذاشته، این کمپین منابع مالی برای واکسینه‌کردن ۸۰ هزار کودک را در برابر فلج اطفال مهیا ساخته و تقریبا چهار تن غذا برای کودکانی که از سوءتغذیه رنج می‌برند، فراهم کرده است.
صفحه فیس‌بوک شکیرا با ۱۰۶ میلیون هوادار، پرطرفدارترین صفحه‌ی فیس‌بوک است. پیکه نیز بالغ بر ۱۶ میلیون هوادار دارد.

خیریه جدید دیوید بکهام برای کودکان محروم از بهداشت

(منبع: healthcare)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ