این مرد قبول کرد اولین پیوند سر جهان را انجام دهد+عکس

mojtaba
مردی که دچار یک مشکل نادر پزشکی است به خبرگزاری‌ها گفته که می‌خواهد اولین کسی باشد که پیوند سر رویش انجام می‌شود و امیدوار است تا سال دیگر این مسئله به واقعیت تبدیل شود.

مردی که دچار یک مشکل نادر پزشکی است به خبرگزاری‌ها گفته که می‌خواهد اولین کسی باشد که پیوند سر رویش انجام می‌شود و امیدوار است تا سال دیگر این مسئله به واقعیت تبدیل شود.
آقای والری اسپیریدونوف می‌گوید او به دکتر سرجیو کاناوارو اعتماد کرده است و این دکتر ادعا می‌کند که می‌تواند سر او را بریده و آن را به یک بدن طبیعی وصل کند.
دکتر کاناوارو نام روش مورد نظرش را HEAVEN نهاده که مخفف «عمل پیوند سر» است. او تمام روش‌هایی را که سابق بر این برای پیوند سرانجام شده مورد بررسی قرار داده است.

خبرنامه ستاره‌ها را چهارشنبه‌ها رایگان دریافت کنید
بدن جدید که بدن فرد اهداکننده است دارای یک مغز مرده بوده و جسم سالمی دارد. اما سر اهداکننده و بیمار باید در یک زمان با استفاده از یک تیغ بسیار تیز جهت یک برش بی‌نقص و تمیز از طناب نخاعی‌شان جدا شود. سپس سر بیمار روی بدن اهدا‌کننده قرار گرفته و با استفاده از ماده‌ای که دکتر کاناوارو آن را «ماده‌ی جادویی» می‌نامد به بدن اهدا کننده وصل می‌شود- این ماده، ماده‌ای چسب‌مانند است که به آن گلیکول پلی‌اتیلن می‌گویند و برای پیوند دادن دو انتهای طناب‌های نخاعی دو جسم به هم‌دیگر به کار می‌رود.


ماهیچه‌ها و جریان خون باید با هم پیوند بخورند قبل از آن‌که بیمار وارد یک کمای چهار هفته‌ای شود و این کار مانع از حرکت آنها می‌شود و در عین حال سر و بدن در این مدت به هم جوش می‌خورند. وقتی بیمار به هوش بیاید قادر است حرکت کند، صورت خود را حس کرده و حتی با صدای جدیدش صحبت کند.
آقای اسپیریدونوف می‌گوید: «اگر قرار است چنین عملی انجام شود، هر اتفاقی بیفتد قطعا مسئولیتش پای خودم است نه کس دیگر.»
(منبع: دیلی میل)

اولین پیوند موفقیت‌آمیز آلت تناسلی در آفریقای جنوبی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ