۷ درمان شگفت‌انگیز برای کمبود میل جنسی

mojtaba
همه می‌دانیم که نخستین قدم برای حل مشکل جنسی این است که با دکترتان صحبت کنید٬ و اصلا مهم نیست که مشکل‌تان چقدر آزاردهنده باشد.

همه می‌دانیم که نخستین قدم برای حل مشکل جنسی این است که با دکترتان صحبت کنید، و اصلا مهم نیست که مشکل‌تان چقدر آزاردهنده باشد. هر مسئله‌ای که هست سعی کنید درباره‌اش با دکتر صحبت کرده و یا از او بخواهید که مثلا شما را به یک متخصص معرفی کند. ضمنا می‌توانید این راه‌کارها را هم درنظر داشته باشید:
مراقبه‌ی عمیق
در دانشگاه کلمبیا در بین ۱۱۷ زن طی چهار جلسه‌ی روان‌درمانی ۹۰ دقیقه با محوریت آگاهی تحقیقاتی انجام شد. این روش یک تکنیک مراقبه است که تمام حواس را در لحظه معطوف احساسات بدن می‌کند. بعد از شش ماه٬ این روش باعث افزایش تحریک جنسی، برانگیختگی و کاهش اضطراب در زنان شد.
DHEA
نام انتقال‌دهنده‌ی عصبی‌ای به نام دی‌هیدرواپیاندروسترون که برای تولید تستسترون بسیار لازم است. می‌دانید که این هورمون باعث افزایش میل جنسی می‌شود.
طب سوزنی
تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که به خاطر مصرف قرص‌های ضدافسردگی با مشکلات جنسی دست به گریبانند بعد از ۱۲ جلسه درمان با طب سوزنی میل جنسی‌شان بسیار افزایش پیدا کرد.
تستسترون
این روش هورمون‌درمانی جزو بحث‌برانگیزترین روش‌هاست- بسیاری از دکترها از این روش برای درمان اختلال میل جنسیِ کم استفاده می‌کنند چرا که تحقیقات زیادی نشان داده امن و مؤثر است. تحقیقات دیگری می‌گوید این درمان می‌تواند باعث افزایش خطر سرطان سینه و مشکلات قلبی شود.
یوگا
محققان دریافته‌اند که بعد از ۱۲ جلسه تمرین یوگا٬ میزان رضایت جنسی، خواسته‌ها و برانگیختگی و ارگاسم در زنان افزایش چشمگیری داشته است.
بیوپروپین
این داروی ضدافسردگی میزان دوپامین و نوراپینفرین را افزایش می‌دهد، این دو هورمون برای برانگیختگی بسیار ضروری‌اند.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای
بین زنانی که دیابت نوع ۲ داشتند، رژیم غذایی مدیترانه‌ای باعث کاهش اختلال جنسی شد.
(منبع: webmd)

با این روش‌ها کیفیت رابطه‌‌ جنسی‌تان را در ۵ دقیقه بالا ببرید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1394-07-17 - 19:07 پاسخ

سلام دکتر من اضافه وزن دارم هرکاری می‌کنم نمیتونم لاغر بشم لطفا راهنمایم کنین

admin

admin

1394-07-17 - 19:07

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .