آیا تاتو با لیزر پاک می شود؟

به نوع رنگی که در تاتو به کار رفته است بستگی دارد.

دکتر سید علیرضا میراسماعیلی، متخصص پوست و عضو هیات درمان بیمارستان رازی:

 به نوع رنگی که در تاتو به کار رفته است بستگی دارد. اگر رنگدانه‌ها به رنگ مشکی، آبی و سرمه‌ای باشند، رنگی که استفاده می‌شود طبیعی‌باشد و کار تاتو غیرحرفه‌ای انجام شده باشد به لیزر پاسخ بهتری می‌دهد اما هرچه از این 3 ویژگی دور شویم یعنی تاتو به شکل حرفه‌ای و عمقی انجام شده باشد، تاتوی جدید روی تاتوی قبلی کار شود یا از رنگ‌های زرد، نارنجی و… استفاده شده باشد، از بین بردن آنها با لیزر سخت‌تر است و معمولا به درمان پاسخ نمی‌دهد. به همین دلیل در جلسه اول، لیزر برای افرادی که تاتو دارند و می‌خواهند آن را پاک کنند تست می‌شود تا ببینیم آیا به لیزر جواب می‌دهد یا نه.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ویدا

ویدا

1394-06-03 - 08:46 پاسخ

سلام آقای دکتر من تاتوی بن مژه کردم و زیر چشمم به دلیل عدم مهارت تاتوکار کثیف شده آیا با لیزر کیو سوییچ پاک می شه و اینکه بیمارستان رازی کی این دستگاه رو میاره چون در کلینیک های خصوصی هزینه فوق العاده سنگین هست.

admin

admin

1394-06-03 - 08:46

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی پاک کردن تاتو به لینک زیر مراجعه فرمایید :

روش های پاک کردن تاتو

مریم حسینی

مریم حسینی

1394-05-18 - 09:43 پاسخ

سلام آقای دکتر اسماعیلی خسته نباشید من 29 سال سن دارم و ابرو هامو هاشور کردم ولی الان پشیمان شدم دو سه بارم رفتم آرایشگاه پرای پاک کردن آن ولی کامل پاک نشد و در حال حاضر خیلی ناراحتم از این قضیه به یه دکتر مراجعه کردم و گفت یه دستگاه جدید لیزر به نام کیوسوییچ هست که کاملاً ابروهاتو پاک میکنه می خواستم ببینم واقعا همچینین چیزی امکان پذیر هست متشکرم