فال وضعیت عاطفی شما در نیمه دوم مرداد

پانته آ توتونپیان
اگر از طرفداران طالع بینی هستید در این مطلب به شما میگ

فروردین

برای آنکه بتوانید از بحران عاطفی که در آن گرفتار شدید، بیرون بیایید نیاز به همفکری دارید. مراقب باشید نباید اسرارتان را با هرکسی در میان بگذارید. این روزها حاشیه‌های زیادی سراغ‌تان می‌آید و آنقدر کلافه‌اید که قدرت انجام هیچ کاری را ندارید.

اردی بهشت 

اوقات خوبی پیش‌ رو دارید، این روزها بهترین ایام را در کنار نامزدتان سپری می‌کنید. یک دلخوری کوچک با یکی از اعضای خانواده‌ مثل خواهر یا عمه دارید که از سال‌های گذشته باقی مانده. فرصتی پیدا می‌شود تا این دلخوری دوباره سر باز کند.

خرداد 

بهتر است رفتارهای کسل‌کننده را کنار بگذارید. این روزها طوری رفتار کردید که باعث شده دیگران مثل گذشته روی شما حساب نکنند و همین موضوع ‌اعتبار شما را زیر‌سوال برده است. 

تیر

روزهای پیش رو باید مصمم‌تر از قبل روابط عاطفی‌تان را دنبال کنید. این روزها فرصت زیادی برای مراوده با نامزدتان ندارید و شلوغی کار اجازه چندانی به شما  نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد نباید زیاد ریسک کنید و هر طور شده وقت‌تان را برای او خالی کنید.

مرداد 

با نامزدتان دعوای سختی خواهید کرد که مسبب اصلی آن خودتان هستید. این روزها بیش از اندازه بهانه‌گیر شده‌اید و تکلیف‌تان با خودتان مشخص نیست. بد نیست چند روزی به حال خود باشید. به‌نظر می‌رسد خواهر بزرگ‌تر یا مادرتان بتوانند در این زمینه مشورت خوبی به شما بدهند.

شهریور

رابطه عاطفی که سال‌ها پیش برای‌تان تمام شده و شما هیچ امیدی به شکل گرفتن آن نداشتید، دوباره دارد رنگ و بوی عاشقانه می‌گیرد. این رابطه با‌توجه به برنامه‌ریزی ‌شما برای تشکیل خانواده به صلاح نیست. تا می‌توانید از آن پرهیز کنید.

مهر

روابط عاطفی خوبی با نامزدتان دارید اما این روزها به‌خاطر مسائل ‌و گرفتاری‌های کاری کمتر فرصت ملاقات با او را پیدا می‌کنید. 
مراقب باشید این وضعیت زیاد به طول نینجامد چون بحران‌های زیادی به‌همراه خواهد داشت.

 آبان 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شما سماجتی است که برای پیش بردن برنامه‌های‌تان دارید اما گاهی از این سماجت در جای درست استفاده نمی‌کنید. برای حفظ یک رابطه عاطفی پیش از آنکه این سماجت را به‌کار بگیرید به این فکر کنید که چرا رابطه شما و نامزدتان به سرازیری هدایت شده است.

آذر

گاهی بیش از اندازه روی مسائل تمرکز می‌کنید بهتر است از کنار مسائل ساده عبور کنید. همین که به‌صورت معنوی و عاطفی دیگران را در مشکلات و گرفتاری‌های‌شان همراهی می‌کنید کافی است، لازم نیست همه زندگی‌تان را صرف آنها کنید.

دی 

تازه به خانه بخت رفته‌اید و به‌جای اینکه روزهای خوبی را سپری کنید مدام در حال کش‌وقوس هستید و با خانواده همسرتان سر مسائل جزئی بگو مگو دارید. 
دست از لجاجت بردارید و این روزهای خوشی را تبدیل به تلخ‌ترین خاطرات‌تان نکنید.

بهمن 
فرصت آشنایی با افراد تازه‌ برای‌تان فراهم می‌شود. قدر این فرصت‌ها را بدانید. اگر متاهل هستید این روزها بهترین فرصت برای داشتن برنامه‌های مشترک با همسرتان است. در این روزها میزان همیاری و همبستگی شما با همسرتان در اوج قرار دارد.

اسفند
غرور و جدیتی که دارید ارتباط شما و نزدیکان‌تان را در سایه‌ای مبهم فرو برده است. کمی با نزدیکان‌تان معاشرت کنید. خبر بدی به شما می‌رسد که اگر‌چه ارتباط مستقیم با شما ندارد اما برای چند روز روحیه‌تان را کسل و بی‌حوصله می‌کند.

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ