نکاتی در مورد میکرو اسکالپ - مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ

نکاتی در مورد میکرو اسکالپ

نکاتی در مورد میکرو اسکالپ

در متد ميكرواسكالپ يک سری رنگدانه را به زير لايه اپيدرم پوست وارد مي كنند كه اين رنگدانه ها مغذی و ارگانيک هستند و شبيه فوليكول مو، كار انجام ميشود و به دليل شبيه سازی به مو سر پرتر و زيباتر به نظر می آید.، كار در ٢تا ٣ جلسه انجام ميشه فاصله جلسات از هم حداقل ٢٠روز و حداكثر ٣٠روز است.
كسانى كه نمى خواهند زير تيغ جراحى براى كاشت مو  بروند و يا كسانى كه كاشت مو كردند ولى پر و خوب نيست و يا كسانى كه بانك موى خوبى ندارند و مناسب كاشت  مو نيست و همينطور همه خانم هايى كه كم مويى دارند و كاشت مو براشون جواب نميده و افرادى كه مبتلا به بيمارى الوپسى هستند، مناسب ميكرواسكالپ  است.

مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

به چندين دليل ميكروپيگمنتيشن باعث كاهش ريزش مو مى شود، اول اينكه سوزنها با سرعت مناسب در دقيقه وارد پوست شده و لرزش ايجاد مي كند خون رسانى به پوست افزايش يافته و در ضمن رنگي كه وارد پوست مى شود براي بدن به عنوان جسم خارجى تلقى ميشود و سيستم ايمنى بدن كه شامل انواع گلبولهاى سفيد هست به محل تهاجم كرده و فعل و انفعالاتى رخ مي دهد و آنزيم هايى ترشح شده كه در مجموع به نفع كاهش ريزش مو است و اكثر مراجعه كنندگان بعد از جلسه اول و در مراجعه دوم به اين مسئله اشاره مى كنند و در ضمن جنس رنگها كاملا غذايى و ارگانيك و به هيچ وجه مواد شيميايى و فلزات سنگين ندارد و برعكس حاوى تركيباتي هست كه مغذى فوليكول موها هم است.
‎تفاوت تاتو با ميكروپيگمنت
‎در حقیقت تاتو روش سنتی و غیر ایمن انتقال رنگدانه ها به زیر پوست می باشد. استفاده از دستگاه ها و سوزن های غیر بهداشتی، رنگ هایی که از مواد غیر استاندارد و در محیط غیر استریل تهیه شده اند و همچنین عدم کنترل عمق نفوذ رنگ توسط کاربر، از عوارض جبران ناپذیر تاتو محسوب می گردد.
‎اما در روش  میکروپیگمنت استاندارد های پزشکی، رنگدانه های تولید شده بر اساس اصول زیست سازگاری، استفاده از سوزن های یکبار مصرف استریل به صورت کارتریج و تنظیم دقیق عمق نفوذ سوزن، همچنین طرز انجام کار، از اصول اساسی در روش میکروپیگمنتیشن بوده است.
ميكرواسكالپ سر به دو صورت انجام ميشود يكى در زمانى كه كم مويى زياد است و شخص كاملا طاس است كه بهتراست همه سر را شيو و پيگمنت كند كه ظاهرى زيباتر داشته باشد، امروزه هنرپيشه ها و ورزشكاران در سراسر دنيا ميكرو اسكالپ را انجام مي دهند و يا كم مويى زياد نيست و درواقع كم پشتى وجود دارد كه دراين حالت نياز به شيو كردن نيست و لابلاى موها پر مي شود و ظاهر سر بهتر و پر پشت تر به نظر مي آيد.

مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ

خانم مهتاب درايند، كارشناس ارشد و متخصص قطع نگاتيو در لابراتوار فيلم، موفق به اخذ گواهى نامه "اسكالپ ميكروپيگمنتيشن" از كلينيك "الويز يانگ " كانادا ميباشد، تنها نماينده و مدرس...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ