بهترین و مجهزترین دندانپزشکی در تهران - کلینیک تخصصی دندانپزشکی نوین

بهترین و مجهزترین دندانپزشکی در تهران

بهترین و مجهزترین دندانپزشکی در تهران

دندانپزشکی نوین بهترین دندانپزشکی در تهران

کلینیک تخصصی دندانپزشکی نوین نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک تخصصی دندانپزشکی نوین کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

با توجه به حساس بودن کار های دندانپزشکی همه افراد به دنبال مکانی مطمئن برای مراجعه هستند تا در محیطی امن و مناسب کارهای دندانپزشکی خود را انجام دهند. نکته دیگری که برای مراجعه کنندگان به کلینیک های دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است، بهره گیری از پزشکان متخصص و با تجربه در این کلینیک ها است. همان طور که می دانید پزشک خوب و با تجربه می تواند استرس های ناشی از اعمال دندانپزشکی در افراد را از بین ببرد و افراد با تمایل بیشتری کار های خود را به آن ها می سپارند. اگر به دنبال محیطی مناسب با پزشکانی متخصص هستید، پیشنهاد ما برای شما انتخاب دندانپزشکی نوین است. دندانپزشکی نوین با بهره گیری از محیطی کاملا بهداشتی و مجهز با بهره بردن از دستگاه های به روز دندانپزشکی در جهان و هم چنین بهره بردن از پزشکانی کار بلد به ارائه خدمات در حوزه دندانپزشکی می پردازد و حتی می توان گفت که دندانپزشکی نوین خدماتی در حد کلینیک های دندانپزشکی اروپایی و آمریکایی به شما ارائه می دهد و نگرانی شما در هر مورد را به صفر می رساند.

کلینیک دندانپزشکی نوین زیر نظر دکتر افشین میرزایی با گرد هم آوردن پزشکانی برتر در سطح کشور که همگی از اساتید دانشگاه های معتبر است به ارائه خدمات دندانپزشکی می پردازد. دندانپزشکی نوین به عنوان بهترین دندانپزشکی شمال تهران در حال فعالیت است و می تواند بهترین گزینه برای افرادی که در تهران ساکن هستند باشد. این کلینیک با داشتن دو شعبه به نام های دندانپزشکی نیاوران و دندانپزشکی تهرانپارس به ارائه خدمات در حوزه های مختلف دندانپزشکی می پردازد. همان طور که می دانید امروزه تعداد کارهایی که در حوزه دندانپزشکی جای می گیرد بسیار متنوع است و همه ما به دنبال کلینیکی هستیم که همه کارهای دندانپزشکی در آن انجام شود. در این رابطه باید گفت دنداپزشکی نوین با ارائه خدمات در همه حوزه های دندانپزشکی پاسخ گوی همه نیازهای شما عزیزان است.

شناخت انواع خدمات در دندانپزشکی نوین

همان طور که گفته شد دندانپزشکی نوین فعالیت گسترده ای در حوزه های دندانپزشکی دارد و در هر دو حوزه زیبایی و درمانی به ارائه خدمات می پردازد. برای آشنایی بیشتر شما تعدادی از این خدمات را بر می شماریم.

1-  ارتودنسی: این روش هر دو جنبه درمانی و زیبایی را در بر می گیرد و معمولا برای مرتب کردن دندان ها و یا برطرف کردن برخی از مشکلات فک مورد استفاده قرار می گیرد. ارتودنسی در دندانپزشکی نوین زیر نظر بهترین متخصصان این حوزه انجام می گیرد.

2- کامپوزیت: معمولا این روش برای جنبه زیبایی دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و در مواقعی که دندان ها دچار زردی یا تیرگی شده باشند از آن استفاده می کنند. با استفاده از این روش می توانید لبخندی زیباتر داشته باشید و از شر زردی دندان های خود خلاص شوید.

3- بلیچینگ دندان: بلیچینگ با استفاده از روش های مختلفی مانند لیزر قابل اجرا است و این روش هم مانند مورد قبلی که ذکر شد جنبه زیبایی داشته و برای از بین بردن لکه های موجود بر روی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این روش حتی برای از بین بردن بد رنگی های ژنتیکی که روی دندان ها وجود دارد هم می توان استفاده کرد. امروزه استفاده از بلیچینگ به دلیل قیمت مناسب آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و معمولا بسیاری از افراد از این روش برای سفیدی دندان های خود استفاده می کنند.

4- اطفال: در دندانپزشکی نوین بخش اطفال فعال بوده و در این بخش با بهره گیری از پزشکان متخصص این حوزه تمام کار های دندانپزشکی مخصوص اطفال انجام می گیرد.

– جراحی لثه: در بین خدمات درمانی ارائه شده در دندانپزشکی نوین می توان به جراحی لثه اشاره کرد. معمولا در بیماری های لثه اولین اقدام درمان های بدون جراحی می باشد تا ریسک جراحی برای فرد بیمار به وجود نیاید. اما هنگامی که این درمان ها پاسخ گو نباشد پزشک اقدام به جراحی خواهد کرد. دندانپزشکی نوین با بهره گیری از متخصصین جراحی تمام جراحی های مربوط به فک و دندان را انجام داده و می تواند در این حوزه به شما کمک کند. از جمله این جراحی ها می توان به جراحی های پیشرفته مانند جراحی فک یا شکستگی های فک و هم چنین جراحی های ساده و سرپایی مانند جراحی دندان عقل نهفته اشاره کرد.

6- پروتز: خدمات پروتز در دندانپزشکی نوین به دو صورت متحرک و ثابت ارائه می شود که هر دو روش برای جایگزینی دندان های کشیده شده مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین در مواردی مانند بازسازی تاج دندان ها هم می توان از انواع پروتز ثابت یا متحرک استفاده کرد.

7- جرم گیری دندان: معمولا جرم گیری یکی از کارهایی است که در دندانپزشکی کارکرد فراوانی دارد. برای مثال قبل از انجام بلیچینگ گاهی نیاز به جرم گیری است. این روش یکی از روش های زیبایی و برای سفید کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد. این کار در دندانپزشکی نوین به دو صورت دستی یا با استفاده از دستگاه های مخصوص زیر نظر بهترین متخصصان انجام می گیرد.

8- ایمپلنت: ایمپلنت یکی از به روزترین روش های درمانی در دندانپزشکی است که برای جایگزینی دندان های از دست رفته می تواند مناسب ترین گزینه باشد. برای حل مشکلاتی مانند فاصله دندانی هم می توان از این روش استفاده کرد. در این روش از فلزاتی سازگار با بدن استفاده می کنند و آن را به صورت یک پیچ در داخل استخوان فک جایگذاری می کنند.

موارد گفته شده تنها بخشی از فعالیت های کلینیک نوین در حوزه دهان و دندان است که برای آشنایی شما با حیطه فعالیت های ما بیان شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تمام خدمات ارائه شده در کلینیک نوین می توانید به بخش های مختلف سایت ما سری بزنید و یا این که از طریق تلفن های قرار داده شده بر روی سایت با ما در ارتباط باشید. مشاوران ما آماده پاسخ گویی به شما در زمینه های مختلف دندانپزشکی هستند.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی نوین

دکتر افشین میرزایی، فارغ التحصیل رشته پروتز دندان و دندانپزشکی از مرکز علوم دندانپزشکی تهران است. ایشان با بیش از ده سال سابقه فعالیت مدرس جهاد دانشگاهی بوده و دارای...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • 131360s

    با سلام هزینه یک واحد ایمپلنت کره ای از نوع درجه یک چقدر هستش و لینکه پرداخت ان به چه صورت است اقساط یا نقد ممنون

  • لغو پاسخ