جوانسازی، لیفتینگ و کشیدن پوست با روش هایفوتراپی - مریم هاشمی اوریمی (کلینیک نیایش)

جوانسازی، لیفتینگ و کشیدن پوست با روش هایفوتراپی

جوانسازی، لیفتینگ و کشیدن پوست با روش هایفوتراپی

 

کلینیک تخصصی پوست و مو نیایش نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مریم هاشمی اوریمی (کلینیک نیایش) کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

هایفوتراپی یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی جدید است که با استفاده از اولتراسوند و فرآیند ترمیم طبیعی بدن، موجب سفتی و لیفت پوست شل شده در قسمت فک، گردن، زیر چانه، ابرو و قفسه سینه می‌شود. هایفو یک درمان سریع و بدون نیاز به دوره‌‌ی بهبودی است که با تحریک پوست از درون، موجب سفتی آن می‌شود.

 

پزشکان ما در مرکز زیبایی نیایش با داشتن تخصص و سال‌ها تجربه و استفاده از فن‌آوری‌های به‌روز، قادرند روش‌های زیبایی از جمله هایفوتراپی را طبق ویژگی‌های منحصر به فرد ساختار چهره‌‌ی بیماران ارائه داده و بدون لیفت جراحی، پوست افتاده و شل‌شده‌ی بیماران را سفت‌تر و جوان‌تر کنند. با نتایج چشمگیر هایفوتراپی پوست، بیماران ما اعتماد به نفس خود را بازیافته و با نتیجه‌ی دلخواه و احساس رضایت‌ به کار و زندگی خود بازمی‌گردند.

موارد استفاده از هایفوتراپی:

معمولا تمام مراجعه‌کنندگان برای جوان‌سازی پوست با توجه به سن و استرسی که داشته‌اند از چند مورد در خصوص پوست صورت، گردن و دست خود شکایت می‌کنند:

– شلی و افتادگی پوست صورت

– شلی و افتادگی عضلات صورت

– چین‌وچروک پوست صورت، گردن و دست

– لک‌های کمرنگ پوستی ناشی از سن و یا آفتاب که این مشکلات با هایفو قابل رفع است.

کاندیدهای مناسب برای استفاده از این روش

افرادی تمایل دارند همیشه جوان بمانند می‌توانند از روش هایفوتراپی از سن 30 سالگی که شروع شل شدن پوست است بهره‌مند شوند. اصولا شلی و افتادگی خفیف تا متوسط نتیجه بهتری به درمان افتادگی پوست می‌دهد.

 

در افرادی که افتادگی زیاد دارند و تمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند می‌توان از روش‌های ترکیبی مثل تزریق چربی به همراه لیزر فرکشنال وهایفو استفاده کرد تا نتایج به مراتب بهتری به دست آید. همچنین افرادی که می‌خواهند وزن کم کنند و نگران شل شدن صورت و گردن هستند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

هایفوتراپی در مرکز زیبایی نیایش

تکنولوژی هایفوتراپی برای زیبایی و جوانسازی و کشیدن پوست صورت با استفاده از امواج اولتراسوند آن را در لایه‌های زیرین پوست کانونی می‌کند و با هدف قرار دادن سلول‌های عمیق پوست فرآیند جوان‌سازی و کشیدن پوست را آغاز می‌کند.

در هایفوتراپی مدت زمان شلیک امواج اولتراسوند به هر یک از نقاط هدف در زیر پوست فقط کسری از ثانیه است و نقاط مجاور بعدی بلافاصله یکی پس از دیگری توسط هایفوتراپی، هدف شلیک قرار می‌گیرند به همین دلیل سطح بیرونی پوست کاملاً سالم و بدون عارضه باقی می‌ماند. چراکه تمام اتفاقات زیر پوست رخ می‌دهد. کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق 1.5 تا 4.5 میلی‌متری پوست باعث ایجاد حرارت و انعقاد در نقاط پوست می‌ شود.

نتایج هایفوتراپی

شما ممکن است بلافاصله پس از درمان، متوجه بهبود بسیار جزئی در چهره‌ی خود شوید، اما نتایج اصلی و محسوس آن تا حداقل 90 روز بعد آشکار نخواهد شد. نتایج نهایی عموماً در طی شش ماه به اوج خود می‌رسد، اما انتظار می‌رود پیشرفت‌های بیشتر نیز تا یک سال پس از درمان ادامه یابد. یکی از جنبه‌های خوب این روند تدریجی این است که ظاهر شما یک‌باره به‌طور چشمگیری تغییر نمی‌کند، بنابراین دوستان و خانواده‌ی شما متوجه بهبود و جوانی پوست شما خواهند شد، بدون آنکه  بدانند «عمل زیبایی» انجام داده‌اید. اکثر افراد برای دستیابی به نتایج موردنظر خود فقط نیاز به یک جلسه درمان دارند.

 

پوست شما تا یک سال پس از درمان به تولید کلاژن جدید ادامه خواهد داد. پس از یک سال، میزان تولید کلاژن تثبیت خواهد شد.

 

مزایای استفاده از هایفوتراپی

– لیفتینگ بسیار قوی

– کاهش عمق خط خنده، بالا کشیدن ابروها و پلک‌ها، رفع چین‌وچروک‌های صورت، تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی در یک جلسه

– عدم آسیب بافت‌های محیطی

– عدم ایجاد آسیب در اپیدرم (لایه‌ی فوقانی پوست)

– وابسته نبودن به فصول سال

– عدم نیاز به استراحت و مراقبت‌های خاص قبل و بعد از انجام کار

عوارض جانبی

درصد کمی از بیماران، عوارض جانبی خفیف و موقت از جمله قرمزی پوست را تا یک ساعت بعد از درمان تجربه می‌کنند. شما همچنین ممکن است مقداری تورم خفیف، احساس سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس را در منطقه درمان داشته باشید که می‌تواند تا چند هفته ادامه یابد. همچنین برخی از بیماران متوجه تاول‌های بسیار کوچک ناشی از حرارت می‌شوند که مانند لکه‌های کوچک به نظر می‌رسد، این لکه‌ها تنها برای چند روز در اطراف منطقه درمان ظاهر ‌می‌شوند (اگر رخ دهند). در هیچ تحقیقی تاکنون عوارض منفی طولانی‌مدت ناشی از هایفوتراپی گزارش نشده است.

هزینه‌ هایفوتراپی

هزینه‌ این تکنیک بستگی به تعداد مناطق تحت درمان دارد. در طول مشاوره‌ی قبل از درمان، ما هزینه‌ی جلسات درمان شما را دقیقا ارائه خواهیم داد تا با آمادگی کامل برای این درمان اقدام کنید.

پرسش‌های متداول

طرز کار هایفوتراپی چگونه است؟

در این روش، از حرارت سطح پایین در قالب امواج اولتراسوند برای نفوذ به لایه‌های عمیق زیر پوست استفاده می‌شود تا همان لایه‌‌ی بافت فیبرو- عضلانی (SMAS) را مورد هدف قرار دهد که در جراحی زیبایی سنتی درمان می‌شود. در واقع انرژی گرمایی امواج اولتراسوند، عضلات صورت را به سمت بالا می‌کشد، دقیقا مانند آنچه یک جراح پلاستیک در طول جراحی لیفت صورت انجام می‌دهد. امواج اولتراسوند آن‌قدر متمرکز و دقیق است که به جراح امکان اصلاح کانتور و تراشیدن لایه‌‌های بافت چربی صورت را همزمان با لیفت عضلات آن می‌دهد. گرمایش ملایم بافت نیز باعث تحریک روند ترمیم طبیعی بدن شده و باعث افزایش تولید کلاژن می‌شود. افزایش رشد کلاژن به تدریج موجب بازیابی حافظه‌ پوست و بافت زمینه‌ای آن خواهد شد و در نتیجه پوست به طرز محسوسی سفت‌تر شده و خطوط و چین‌وچروک آن کاهش خواهد یافت. نتیجه کلی این است که پوست به‌طور طبیعی لیفت و سفت‌تر شده و چهره‌‌ی بیمار زیباتر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

آیا هایفوتراپی با درد همراه است؟

درحالی‌که گرمای امواج به پوست اِعمال می‌شود، بیمار ممکن است مقداری درد و ناراحتی را احساس کند که در مناطق استخوانی صورت که در آن بافت چربی کمتری وجود دارد، بیشتر خواهد بود. پزشکان ما برای به حداقل رساندن هرگونه احساس ناخوشایند بیماران، از روش جدید بی‌حسی نارکوتیک استفاده می‌‌کنند. برخلاف سایر مسکن‌های ضد درد و پمادهای بی‌حس‌کننده موضعی که اغلب بی‌اثر بوده و به شما احساس ناخوشی می‌دهند، پزشکان ما سیستم بی‌حس‌کننده‌ای را اجرا می‌کنند که هم‌سطح با میزان راحتی بی‌حسی موضعی می‌باشد. با این سیستم، هرگونه احساس ناراحتی موقتی خواهد بود و بیماران معمولاً احساس کاملاً راحت و خوشایندی را در طی هایفوتراپی تجربه می‌کنند.

مدت زمان هر جلسه چقدر است؟

این روش کاملا بدون درد است و حدود 1 ساعت به طول می‌انجامد.

آیا هایفوتراپی برای انواع پوست قابل انجام است یا محدودیت رنگ خاصی دارد؟

هایفو برای تمامی رنگ‌ها و پوست حتی برنزه هم قابل انجام است.

چه کسانی از روش هایفو (HIFU) نمی‌توانند استفاده کنند؟

– بیماران صرعی و تشنجی

– داشتن عفونت‌های فعال مانند تبخال دور لب در هنگام هایفوتراپی

– خانم‌های باردار

– وجود استنت قلبی در کرونر

دیابتی‌هایی که قند خون غیرقابل‌کنترل دارند

چه مدت پس از هایفوتراپی می‌توان آرایش کرد؟

توصیه می‌شود 1 روز بعد از انجام هایفوتراپی از مواد آرایشی استفاده کرد.

آیا پس از هایفوتراپی تورم و قرمزی به وجود می‌آید؟

خیر، با توجه به عدم ایجاد آسیب در بافت‌های غیر هدف، تورم ملاحظه نمی‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیایش

کلینیک تخصصی پوست و مو، لیزر و زیبایی مشاوره رایگان کاشت مو، ریش و سبیل کاشت موی طبیعی، زنده و قابل رشد کاشت مو در یک جلسه و بدون جراحی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • lilirad

    سلام. برای هایفوتراپی صورت هزینه چقدر میشه؟ من 43 ساله هستم.

  • امید

    کاشت مو رفع چین و چروک پوست رفع تیرگی ناحیه ژنیتال

  • لغو پاسخ