ایمپلنت یک سرمایه گذاری بلند مدت! - کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

ایمپلنت یک سرمایه گذاری بلند مدت!

ایمپلنت یک سرمایه گذاری بلند مدت!

ایمپلنت دندان

از آنجا که کاربردهای کاشت یک سرمایه گذاری بلند مدت برای سلامتی است، باید توسط پزشکان مجرب و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود. اگر فرد مشکل بیماری سیستمیک نداشته باشد، کاشت را می توان برای هر بیمار انجام داد. در صورت عدم وجود استخوان در فک بالا و پایین، می توان ایمپلنت را با روش پیوند استخوان انجام داد. ایمپلنت باید به عنوان یک روش درمانی مادام العمر در نظر گرفته شود.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

آیا ایمپلنت راه حلی برای بی دندانی است؟

در کاربرد ایمپلنت ریشه مصنوعی به استخوان فک پیوند زده می شود. کاشت قرار داده شده در استخوان فک از مواد تیتانیوم ساخته شده است. دندان ساخته شده از جنس سرامیک است. تعداد دندان ها و ساختار دهان برای هر شخص، روش کاشت را تعیین می کند. اگر قرار است فقط یک دندان تنها برای بیمار ساخته شود، به جای پل زدن دندان های کناری، یک دندان با استفاده از ایمپلنت ساخته می شود.

از چه سنی می توان ایمپلنت انجام داد؟

از کاشت می توان در درمان هر بیمار استفاده کرد. با این حال، باید استخوان فک بیمار بطور کامل رشد کرده باشد . محدودیت سنی برای ایمپلنت 18 سال است، اما در برخی موارد می تواند 20 سالگی باشد. برای تشخیص این موضوع، باید رادیوگرافی از مچ دست گرفته شود هر کسی که تکامل استخوان فک را به اتمام رسانده است می تواند از ایمپلنت دندان استفاده کند.

اهمیت جنس ایمپلنت

ایمپلنت ساخته شده است تا یک عمر استفاده شود. تعداد مارک هایی که کیفیت خود را ثابت کرده و برای ایمپلنت دندان استفاده میشوند بسیار کم است. بنابراین، استفاده از مواد با کیفیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. زیرا این روش فقط با استفاده از ایمپلنت روی بیمار و قرار دادن دندان مصنوعی روی آن خاتمه نمی یابد. اگر کاشت بعد از 5-7 سال مشکلی ایجاد کند، ارائه خدمات از طرف شرکت تولید کننده کاشت بسیار مهم است. بنابراین، بیماران باید پزشکان خود و مارک های ایمپلنت مورد استفاده خود را به خوبی بررسی کنند و از کیفیت ایمپلنت قبل از استفاده مطمئن باشند.

آیا همه برنامه های کاشت موفقیت آمیز خواهند بود؟

هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از ایمپلنت  فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. اول از همه، شرایط سلامتی بیمار برای کاشت باید در شرایط مناسبی باشد. بیمار باید قبل از درمان معاینه شود و ایمپلنت مناسب انتخاب شود. پس از کاشت ایمپلنت، بیماران باید به دقت از آن مراقبت کنند. اگر نگهداری ایمپلنت غفلت شود ، احتمال بروز عوارض بیشتر است. علاوه بر این ، بیمارانی که از سیگار استفاده می کنند بر موفقیت کاشت تأثیر منفی می گذارد.

کاشت ایمپلنت دندان چه مدت عمر می کند؟

موفقیت و طول عمر کاشت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از کاشت های انجام شده در دهان به مدت سی سال بدون هیچ مشکلی استفاده می شود. وضعیت سلامت عمومی بیمار و مراقبت های انجام شده از ایمپلنت ها عواملی هستند که استفاده مادام العمر از آنها را تضمین می کنند. شما می توانید در مورد این خطرات اطلاعات لازم را از پزشک خود دریافت کنید.

آیا سن بالا عاملی در تصمیم گیری برای کاشت است؟

سلامت بیمار نسبت به سن در ایمپلنت دندان مهم تر است. خطر جراحی اکثر بیماران 70-80 ساله کمتر از بیماران جوان اما ناسالم است. با این حال، افراد مسن نیاز به کاشت بیشتری دارند.

آیا برنامه کاشت باعث عارضه جانبی در بدن می شود؟

مواد کاشت موادی هستند که هیچ عارضه جانبی برای بدن ندارند. این موارد به طور گسترده بازرسی شده است. آنها معمولاً از موادی مانند تیتانیوم و مواد مشابه ساخته می شوند.

آیا استفاده از ایمپلنت خطر سرطان دارد؟

در این رابطه، هیچ مدرکی که ممکن است ایمپلنت باعث سرطان شوند، مشاهده نشده است. بنابراین، می توان از آنها برای تمام عمر با خیال راحت استفاده کرد.

موفقیت ایمپلنت

ایمپلنت را می توان با پیوند اعضا مقایسه کرد. هرچه سلامت عمومی فرد بهتر باشد، استفاده از ایمپلنت موفق تر انجام می شود. به همین دلیل، شما باید اطلاعات لازم را از پزشک خود بگیرید و اطمینان حاصل کنید که در زمان مناسب معاینه می شوید. در این روش موفقیت با تلاش بیمار و پزشک حاصل می شود.

آیا کاربرد کاشت ارزش هزینه صرف شده را دارد؟

کاربرد ایمپلنت یک درمان  گران قیمت است. واردات مواد به کار رفته در ساخت آنها، نیاز به فناوری بالایی دارد. با توجه به اینکه تعیین قیمت ایمپلنت وابسته به ارز خارجی است، برنامه ایمپلنت قیمت ثابت ندارد. بیمارانی که حتی در سنین پیری از آنها استفاده می کنند از این سرمایه گذاری که انجام می دهند راضی هستند. سلامت دندان از نظر حفظ سلامت عمومی بسیار مهم است. اگرچه هزینه کمتری برای ساخت پروتزهای معمولی روی دندان هزینه می شود، اما حداکثر پس از 5 سال فرسوده می شوند. با توجه به این موارد، می توان دریافت که هزینه‌ کاشت در واقع زیاد نیست.

روش مراقبت از درمان ایمپلنت چگونه باید باشد؟

این برنامه کاربردی است که به مردم کمک می کند اعتماد به نفس پیدا کنند. همچنین این یک روش درمانی است که زیبایی بیشتر را در افراد ایجاد می کند. ایمپلنت دندان به افراد کمک می کند تا تغذیه سالم داشته باشند. بنابراین، این یک درمان طولانی مدت محسوب می شود. بسیار مهم است که این برنامه از یک ماده با کیفیت ساخته شود. به این ترتیب حتی در سنین پیری نیز می توانند سالم بمانند. پس از انجام این سرمایه گذاری، مراقبت از آنها باید به درستی انجام شود.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

کلینیک دندانپزشکی مینوسا با سابقه 21 ساله در امر دندانپزشکی ما انواع خدمات دندانپزشکی از عکسبرداری، ایمپلنت، ارتودنسی ... تا زیبایی را انجام میدهیم، و آماده هستیم تا لبخندی زیبا...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ
کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا