بیوگرافی ولی الله رستمی نژاد

parya
ولی الله رستمی نژاد جز کسانی است که مسیر چندساله را در چند روز طی نمود و یک شبه معروف شد، همیشه در هرانتخاباتی اتفاقاتی عجیب و جالب می افتد که نظر مخاطب را به خود جلب می کند. ولی الله رستمی نژاد هم ازآن اتفاقات است.

زندگی نامه ولی الله رستمی نژاد:

ولی الله رستمی نژاد جز کسانی است  که مسیر چندساله را در چند روز طی نمود و یک شبه معروف شد، همیشه در هرانتخاباتی اتفاقاتی عجیب و جالب می افتد که نظر مخاطب را به خود جلب می کند. ولی الله رستمی نژاد هم ازآن اتفاقات است، دستفروش باسوادی که شاید کسی فکرش را هم نمیکرد روزی عضو شورای شهر خرم آباد شود ولی به گفته خودش همیشه رسیدن به مراتب بالا را در سر داشت. 
ولی الله جز افرادی است که در جوانی و در بحبوحه انقلاب بدشانسی به وی روی آورد و نتوانست از مسیری که به آن علاقه داشت به پیشرفت برسد، شاید روزهای خوب برای وی درحال بازگشتن هستند.
ولی‌الله رستمی نژاد زادهٔ ۱۳۳۶ خورشیدی  به عنوان کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر خرم آباد در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا (۱۳۹۶) نام‌نویسی کرد و با ۴۰٫۰۸۶ رأی در این انتخابات بدون داشتن ستاد و فقط با یک بنر سیار خودگردان نفر اول انتخابات نفر اول شد. اختلاف رأی او با نفر دوم، ۲۷٫۸۲۱ رأی بوده است. 

ولی‌الله رستمی نژاد با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه تهران در انتخابات شوراها ثبت نام کرده است؛ مرد تحصیل‌کرده ای که می‌گویند سالهاست در خرم آباد دستفروشی می‌کند و کسی نیست که او را نشناسد و با او برخورد نکرده‌باشد. او فرزند علی ، یکی از پرنده فروش‌های معروف این شهر هم هست و حالا مقابل چشمان حیرت زده‌ خیلی‌ از رقبایش حتی دو لیست اصلی سیاسی کشور یعنی امید و خدمت، راهی شورای شهر شده است.
ولی‌الله رستمی نژاد دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی است و جملاتی انگلیسی به رهگذران می‌گوید او معلمی منتقد بود که سال ۱۳۶۰ به دلیل پاکسازی سیاسی حاصل از انقلاب فرهنگی ایران توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی از شغل خود اخراج شد و سال‌ها در شهر خرم‌آباد در محلهٔ پشت بازار، پرنده فروش بود که در همان سال‌های ابتدایی پس از انقلاب بساط فروش وی بارها توسط لباس شخصی‌ها جمع‌آوری یا پراکنده می‌شد. او در سال ۱۳۹۶ و پس از پیروزی در انتخابات شورای شهر خرم‌آباد به عنوان پدیدهٔ انتخابات شورای اسلامی ۱۳۹۶ معروف شده است. وی در فیلم سینمایی آخرین تک سوار ایل محصول سال ۱۳۷۷ به کارگردانی سیدمحمد سیف زاده نیز ایفای نقش کرده است. او همچنین دارای مقام در مسابقات دوندگی است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ