دوست پسر دنیا جهانبخت کیست؟

پانته آ توتونپیان
دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

دنیا جهانبخت و دوست پسرش

مدتی پس از جنجال جدایی دنیا جهانبخت و ساسی مانکن،او باز بر سر زبان ها افتاده است.

دنیا جهانبخت عکسی در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده که باردیگر او را بر سر زبان ها انداخته است.

هدیه دوست پسر دنیا جهانبخت به او،یک دستگاه خودروی مازاراتی بود.

دوست پسر دنیا جهانبخت چه کسی است؟

هنوز کسی عکس دنیا جهانبخت و دوست پسرش را ندیده است.به عقیده ی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی،همچین کسی وجود ندارد و تمامی پست های دنیا جهانبخت جنبه ی تبلیغاتی دارد.

هیچ عکسی با عنوان دوست پسر دنیا جهانبخت در صفحه اینستاگرام او وجود ندارد.

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت:

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت در حال حاضر بیش از 3میلیون و 700 هزار فالوئر دارد.دنیا جهانبخت یکی از چهره هایی است که با انتشار عکس های خصوصی و بی حجابش در شبکه های مجازی،به شهرت رسیده است.

دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت، دختری ست که تقریبا تا این لحظه هیچ هنری از خود را رو نکرده است جز عاشق ساسی مانکن بودن. این موضوع خودش باعث شده در حال حاضر 3 میلیون و 7۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام نصیب او شود که تنها ۱۰۰ هزار نفر آن طی ۳-۴ روز گذشته به حسابش ریخته شده است.

یک مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم باشد.

دنیا جهانبخت نامی است که به گوش ها آشنا نیست چون جز دسته هنرمندان نمی باشد. 
تنها دلیل شهرتدنیا جهانبخت این است که عاشق سینه چاک ساسی مانکن می باشد. که همین موضوع باعث شده است که در دنیای مجازی طرفداران زیادی داشته باشد. دنیا جهانبخت در اینستاگرام یک میلیون خورده ای به واسطه عشقش به ساسی مانکن فالوور دارد. 
چند ماه پیش در جریان درگذشت خانم پریوش اکبرزاده به علت تصادف، با ماشین معروف (پورشه زرد رنگ) پسر امیر قلعه نویی که خبرساز شده بود، دنیا جهانبخت اولین کسی بود که این خبر را اطلاع رسانی کرد و منجر به خبرساز شدن این حادثه شد.

مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم هفته گذشته باشد و خیلی‌ها را به دنبال خود بکشاند. انگار جامعه‌ای که در آن نفس می‌کشیم هر لحظه منتظر یک ترند تازه است. پس از فریال نوبت ماجرای ستایش قریشی رسید و حالا سراغ عشقی رسانه‌ای رفته است که یک ضلع آن یک مدل ایرانی، یک ضلغ دیگرش خواننده‌ای پر سر و صدا و ضلع دیگر آن که اتفاقا فقط «عاشق» است، پر سر و صداتر است.

دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

ماجرای جداییدنیا جهانبخت و اصغر خالقی

دنیا جهانبخت و اصغر خالقی مدت ها پیش از هم جدا شدند.اصغر خالقی مدتی بعد از جدایی از دنیا جهانبخت عکس هایی را منتشر کرد.

عکس دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

دنیا جهانبخت، که شایعه بی‌اساس و تقریبا مضحک نسبت فامیلی‌اش با نوه یک سیاستمدار هم به گوش می‌رسید، در روزهای گذشته با رو کردن خال‌کوبی‌هایی به نام ساسان (ساسی مانکن) خواست عشق و رابطه خود را با این خواننده ثابت کند، از طرف دیگر اما ساسی و طلا یک ویدئو از میهمانی در وضعیتی خاص منتشر کردند که به این مساله دامن زد.

پس از آن، کار به حدی بالا گرفت که عکس‌هایی از دنیا جهانبخت در اینستاگرام او منتشر شد که گل‌های پرپر در دست گرفته و گریه می‌کرد. این موضوع خود یک بمب خنده‌دار خبری در شبکه‌های اجتماعی شد و به تمسخر در شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای آی تی ان (شبخیز) هم کشیده شد که یک مرد و زن که گفته می‌شود آن زن سهیلا گلزار مادر طلا گلزار بود، به دفاع از فرزند خود، به تمسخر گل‌های خشک شده دنیا جهانبخت پرداخت.

این موضوع باعث شد دنیا جهانبخت عکس‌هایی از خود منتشر کند و ویدئویی که طنابی را دور گردنش می‌پیچد و «مثلا»‌خودکشی می‌کند. موضوع خود تبدیل به یک ادای توییتری شد و افراد زیادی در شبکه‌های توییتر و اینستاگرام با تکرار این حرکت به تمسخر این سلبریتی یک شبه راه صد سال رفته پرداختند و در حالی که خود آن‌ها هم به این مساله دامن می‌زدند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ