دستگیری حمید معصومی نژاد

دستگیری حمید معصومی نژاد در ایتالیا خبر عجیبی است که لحظاتی پیش در رسانه ها منتشر شد. برای کسب جزئیات بیشتر در مورد دستگیری حمید معصومی نژاد این مطلب را بخوانید.

دستگیریحمید معصومی نژاد

دستگیری حمید معصومی نژاد در ایتالیا خبر عجیبی است که در رسانه ها منتشر شد. حمید معصومی نژاد که برای مراسم ختم یکی از آشنایان خود در ایران به ایران آمده بود امروز به ایتالیا بازگشت و طی خبری عجیب توسط پلیس میلان ایتالیا دستگیرشد. پیش ازاین نیز حمید معصومی نژاد درسال ۹۴ به علت فیلمبرداری از منطقه ممنوعه توسط پلیس ایتالیا دستگیر شده بود، اما این بار هنوزاطلاع دقیقی از علت دستگیری حمید معصومی نژاد در دست نیست اما به محض اطلاع دقیق از علت دستگیری حمید معصومی نژاد درهمین لینک به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

واکنش حمید معصومی نژاد به دستگیری اش:

حمید معصومی نژاد در گفتگویی تلفنی با سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما درباره علت دستگیری اش گفت: پلیس به دلیل واقعی بازداشتش اشاره ای نمی کند و او همچنان دربازداشت است .

باید منتظر ماند و دید علت دستگیری حمید معصومی نژاد در ایتالیا چیست.

علت دستگیری حمید معصومی نژاد

اخیرا حساب بانکی آقای معصومی نژاد بعد از ۲۵ سال فعالیت مالی در آن شعبه بدون توضیح قانع کننده از سوی بانک، مسدود شد.
به گفته معصومی نژاد، پلیس بعد از کنترل دقیق و بازرسی شدید وسایل شخصی او، بدون هیچ توضیحی وی را بعد از ۲ ساعت آزاد کرد.
معصومی نژاد به این اقدام پلیس به شدت اعتراض و اعلام کرد نام او به عنوان خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فهرست وزارت امور خارجه ایتالیا ثبت رسمی شده و این برخورد پلیس غیرقابل قبول است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ