دلارام خسروی کیست؟

دلارام خسروی کیست؟همه چیز را درباره دلارام را با هم در این مطلب بخوانیم.

دلارام خسروی کیست؟

دلارام خسروی دختر نوجوانی است که با ضبط تصاویر خود در هنگام خوانندگی به شهرت رسید و در بین کاربران فضای مجازی محبوب شد.دلارام خسروی با چهره ای معصوم و صدایی زیبا به سرعت در بین کاربران شناخته شد و دنبال کنندگان بسیاری پیدا نمود.دلارام خسروی و دوست پسرش یکی از موضوعاتی بود که دلارام خسروی در اینستاگرامش منتشر ننمود وعکس دوست پسر دلارام خسروی درپیج دلارام نبود.حسین دوست پسر دلارام طی ماجراهایی مورد توجه قرار گرفت که در ادامه به آن می پردازیم.

بیو گرافی دلارام خسروی:

بیوگرافی  دلارام خسروی به صورت دقیق در جایی ذکر نشده است اما آنچه که از فیلم ها،صحبت ها وعکس های دلارام  خسروی مشخص است دلارام خسروی دختر نوجوانی است که تک فرزند خانواده بوده و اکنون برای ادامه تحصیل و زندگی به کانادا سفر نموده است.دلارام خسروی در زمینه هنری به خصوص نقاشی فعالیت دارد و پس از مهاجرت به کانادا متوجه شد که باردار است و به گفته خودش پدر بچه او حسین می باشد.

 

آهنگ های دلارام خسروانی

دلارام خسروانی همانطوری که گفتیم در خانه آهنگ های زیادی را از خواننده های زن و مرد تمرین میکند و با یک پسر که گیتار میزند آهنگ هایشان را ضبط میکنند . دلارام دارای زندگی متوسطی است و با خوانندگی در اینستاگرام معروف شده است . این دختر سن کمی دارد و ظاهرا با کسی نامزد نیست . دلارام با کمک مادرش آهنگ ها را تمیرن میکند و اشکالاتش را مادرش رفع میکند .

 

عکس های دلارام خسروانی

دلارام در اینستاگرام عکس و فیلم های جنجالی زیادی گزاشت تا بعد از مدتی سیل فحش و توهین به این دختر بیچاره شروع شود و انواع فحش و توهین در دایرکت و نظرات مشاهده میشد . این فحش ها بخاطر آهنگ های دلارام بود که کیفیت کمی داشت و مورد انتفاد شدید قرار میگرفت . امروزه شاید بیشتر افراد دنبال عکس های جدید دلارام خسروانی و یا آهنگ های دلارام خسروانی هستند . تای اینکه دلارام تمام فیلم های خوانندگی خود را پاک کرد . الان دلارام روزانه فیلم و عکس میدهد ولی کمتر شاهد آهنگ از ایشان هستیم .

 

آدرس اینستاگرام و تلگرام دلارام خسروانی

دلارم دارای کانال تلگرامی نیز هست که در آن انواع پست ها را منتشر میکند . اینستاگرام ایشان نیز معروف است و با ایدی delaramkhosravani ثبت شده است . جدیدااینستاگرام دلارام خسروانی هک شده است و همه دنبال آدرس جدید اینستاگرام دلارام خسروانی هستند ولی ایشان اصلا پیجی ندارند که معرفی شده باشد و به دنبال پس گرفتن پیج اصلی اینستاگرام خود هستند که به زودی توی کانال تلگرامش اعلام خواهند کرد . آیدی کانال تلگرام ایشان نیز همین ادرس یعنی (delaramkhosravani) میباشد . این 2 آدرس تلگرام دلارام خسروانی و آدرس اینستاگرام دلارام خسروانی بود که برای شما گزاشتیم .

 
ماجرای حاملگی دلارام خسروانی

دلارام خسروانی پس از اینکه به سوئیس رفت پس از مدتی نتوانست در آنجا دوام بیاورد و به نظر می رسد که می خواهد به ایران بازگردد ولی خبری جنجالی که منتشر شد دلارام خسروانی در اینستاگرام خود گفت که حامله شده است و در شکم خود بچه در پی دارد و نمی خواهد آن را سقط کنند و می‌خواهد آن را به دنیا بیاورد علت آملی نیز ارتباط نامشروع با حسین دوست پسر سابق دلارام خسروانی بود که در ایران با یکدیگر رابطه داشتند این یک رسوایی بزرگ است و دلارام خسروانی این مسئله بزرگ را کوچک می شمارد و می خواهد بچه اش را به دنیا بیاورد و مسئولیتش را بر گردن بگیرد که در ظاهر کار آسانی است ولی در آینده بچه بدون پدر روزهای سختی را خواهد داشت.

 
آدرس جدید اینستاگرام دلارام خسروانی

پس از شنیده شدن ماجرای حامله بودن دلارام خسروانی دوباره دلارام خسروانی بر سر زبان ها افتاد و قضاوت های بی شماری راجع به او می شود پس از این که دلارام خسروانی گفت توسط حسین دوست پسر قبلی در ایران حامله شده است همه افراد دنبال آدرس اینستاگرام حسین دوست پسر دلارام خسروانی می‌گردند. آدرس و ایدی اینستاگرام دلارام خسروانی delaram.prv می باشد .

آدرس اینستاگرام حسین دوست پسر دلارام خسروانی

دلارام خسروانی اینترنت را به هم ریخته است به طوری که با مطرح کردن مسئله حاملگی خود بدون خواسته خود و با رعایت نکردن مسائل جنسی و ارتباط های جنسی و انجام کارهای غیر شرعی و زنا به صورت کاملاً راحت در لایو اینستاگرام خود این مسئله را مطرح می‌کنند و انتظار دارد که همه مردم ایران با آرامش کامل با این موضوع برخورد کنند ولی مردم ایران را شماتت می‌کنند و می‌گویند اصلا نباید این حرف را به مردم میزدی دلارام در ادامه حرف‌های خود گفته است که می خواهد فرزند خود را که آن را حامله است و حسین پدر میباشد را نگه دارد و بزرگ کنند و مسئولیتش را نیز قبول کنند واقعاًاین دختر هنوز عمق فاجعه را متوجه نشده است و در آینده نزدیک بلاهای زیادی بر سر خود خواهد آمد.

بچه دلارام خسروانی نسیم خسروانی کیست

نسیم خسروانی کیست بیوگرافی زندگینامه عکس کودک و نوزاد دلارام‌خسروانی که اسمش نسیم خسروانی می باشد دلارام خسروانی پس از مدتی که اعلام کرد حامله است و زنا کرده است کودک خود را سقط کرده و میخواهد آن را به دنیا بیاورد و اسم آن را نسیم خسروانی خواهد گذاشت در پیج دلارام خسروانی عکس های لباس های کودکانه و بچه گانه پر شده است و دلارام خسروانی اندک اندک فالوور های خود را بالا میبرند به زودی اخبار بیشتری راجع به فرزند دلارام‌خسروانی نسیم خسروانی در همین سایت گذاشته خواهد شد.

 

آدرس پیج اینستاگرام دلارام خسروانی علت بسته شدن

پس از جنجال بسیار زیادی که دلارام خسروانی در فضای مجازی به وجود آورد همه فکرم به سمت فحش و ناسزا های رفته به سمت دلارام خسروانی به علت زنان و کارهای غیر اخلاقی که در عموم جامعه در حال انتشار دادند بود رفت دلارام خسروانی به غیر از اینکه زنا کرده است و بچه نامشروع ای درون شکم خود دارد در فضای مجازی این کار زشت را به همه جار زد و فساد و گناه را از بین برد و با ناسزا های بسیاری روبرو شد پس از این اتفاق دلارام خسروانی گفت که همه این ماجرا ها الکی بوده است و هیچگونه بچه درون شکم من وجود ندارد این حرف بسیار خنده دار است زیرا عکس سونوگرافی دلارام‌خسروانی نیز در اینترنت منتشر شده است که اسم دلارام خسروانی و عکس بچه درون شکم دلارام خسروانی معلوم میشود پس از این قضایا دلارام‌خسروانی پیج اینستاگرام خود را غیرفعال کرده و کل پیچ خود را بسته است. اگر اتفاق جدیدی راجع به دلارام خسروانی اتفاق بیفتد در همین پوستان را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 

حسین دوست پسر و پدر بچه دلارام خسروانی کیست

حسین دوست پسر دلارام خسروانی که دلارام خسروانی از حسین می باشد پس از این که دلارام خسروانی ا قرار کرده است که  فرزند داخل شکم دلارام‌خسروانی متعلق به حسین می‌باشد. حسین پس از شنیدن این خبر از دلارام خسروانی خواسته است که آزمایش دی ان ای بدهد دلارام خسروانی این حرف را قبول نکرده است و گفته است با این وضع به خودم توهین می کنم و هیچ وقت آزمایش دی ان ای نخواهم داد. جنجال دلارام خسروانی و حسین دوست پسر دلارام خسروانی همچنان ادامه دارد.

 
چرا دلارام خسروانی حامله شده است

علت و دلیل اصلی این که دلارام خسروانی حامله شده است چیست قضیه جریان جزئیات خبر حامله شدن و بچه دار شدن دلارام خسروانی به صورت کامل توضیحات تکمیلی علت و دلیل اصلی بچه دار شدن دلارام خسروانی پدر بچه دلارام خسروانی کیست اینها همه سوالاتی است که مردان پس از دیدن شکم جلو آمده دلارام خسروانی از خودشان می‌پرسند دلارام‌ خسروانی پس از اینکه با حسین رابطه داشته به دلیل رعایت نکردن موارد امنیتی باعث شد که از حسین بچه به دنیا بیاورند به زودی اطلاعات کاملی راجع به حاملگی دلارام خسروانی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ماجرای دلارام خسروانی و حسین + حاملگی

سوالاتی که در ذهن مردم هستند برای شما مینویسیم چرا دلارام خسروانی حامله شده است علت حامله شدن دلارام خسروانی چیست علت برآمدگی شکم دلارام‌خسروانی چیست آیا واقعاً دلارام‌خسروانی حامله شده است دلیل اصلی بچه دار شدن دلارام خسروانی چیست پدر بچه دلارام خسروانی کیست چه کسی با دلارام خسروانی رابطه داشته است پدر بچه دلارام خسروانی کیست دوست پسر دلارام خسروانی کیست حسین دوست پسر دلارام خسروانی کیست ماجرای قضیه جریان دلارام خسروانی و حسین چیست به زودی به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد

حسین دوست پسر دلارام خسروانی کیست | ماجرای دلارام خسروانی میلکا و حسین

حسین دوست پسر دلارام خسروانی کیست ، ماجرای حسین نامزد سابق دلارام خسروانی چیست؟

چند روزی است که در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام و تلگرام کانال ها و پیج های مختلفی مطالبی از دلارام خسروانی و نامزد سابق وی به نام حسین منتشر میکنند

حسین دوست پسر یا همسر سابق دلارام خسروانی

 نوشته زیر در کانال تلگرام خانم خسروانی برای هواشی اخیر به اشتراک گذاشته شده است:

همه میدونیم که من یک لایو گذاشتم و ناهنجاری اجتماعی کردم از بارداریم و قبول دارم که با این همه تفاوت فکری و فرهنگی نه تنها تو ایران بلکه تمام کشور ها بسته به نوع برخوردشون اعلام یک تصمیم خصوصی زندگیم اشتباه بود تا این قسمت صحیح!

نوشته منتشر شده توسط دلارام خسروانی برای حاشیه های اخیر:

ولی از یک جایی به بعد این شمایی که داری بی حرمتی میکنی
و بدون شک مطمئنم که نیمی از کسانی که تو پیج من هستن حتی شما ادمین محترم ، جز اون دسته که نسبت به من و تصمیم من احترام خودشون رو نشون دادن بقیه دنبال دیدن فرزند چه مشروع و چه نامشروع من هستن.! صد البته که این فرزند برای من نعمت الهیه و همونطور که به تازگی حجاب رو انتخاب کردم برای دخترمم یک حجاب گذاشتم و به هر کسی اجازه ی دیدن صورت ماهش رو نمیدم . الحمد الله تو فرهنگ و مذهب ایران چیزی به اسم صیغه وجود داره که پدر من وقتی علاقه ی من رو به طرف مقابلم دید برای من خوندن. فکر نکنم از این به بعد نیازی به توضیحی برای امور زندگیم داشته باشم.
حتی برای پست ها و لایو هایی که از یه تابلوی نقاشی میذارم.

لایو دلارام خسروانی

ماجرا از این قرار است که مدتی قبل دلارام خسروانی با شخصی به اسم حسین نامزد میکند و بنا به در خواست طرفین صیغه محرمیت خوانده میشود بعد از گذشت مدتی این رابطه به شکست می انجامد ولی خانم خسروانی از این شخص حامله میشود حسین  این ماجرا را باور نمیکند و با ملیکا تهامی ارتباط برقرار میکند که به حواشی اخیر دامن زده است در زیر عکس هایی از استوری دلارام خسروانی و ملیکا تهامی را مشاهده مینمایید.

چگونه باردار شویم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
میترا.

میترا.

1397-03-05 - 06:33 پاسخ

اینا چند سالشونه؟تو این سن دارن این کارارو میکنن؟ خانواده هاشون در جریانن؟ اصلا چنین خانواده هایی هستن که اجازه بدن بچه هاشون دستی دستی ابروشونو به فنا بدن؟

1397-03-01 - 18:29 پاسخ

زندگی تو و تصمیمات به تو مربوطن. موفق باشی. درسته خیلی از آدما ملامتت میکنن اما بدون خیلی از آدما هم رو این کره خاکی به خاطر معنایی که به عشق دادی و بچه ات رو بدنیا آوردی تحسینت میکنن. همه میدونن مه راحت ترین ما. حذف بچه بود اما تو راه سخت انتخاب کردی. قوی باش.

مریم

مریم

1397-03-01 - 13:41 پاسخ

چرا قضاوت میکنید ! حلال زاده و حرومزاده چه ربطی ب اون طفل معصوم داره بیچاره دخترها و زنها ک اونقدر کمبود دارن ک با ۴ تا حرف عاشقونه همه چیزشونو ب طرفه مقابلشون میدن همه هستیشونو درعوض آخرش میشن از نظر مردا ، زن خراب و دختر فاسد ، تاسف براین مردم

1397-02-17 - 12:36 پاسخ

حرام زاده به دنیا آوردی گند زدی افتخارم میکنی؟

Zahra

Zahra

1397-02-14 - 07:59 پاسخ

دلارام جان موفق باشی و سربلند.تو مستحق موفق ترین رو داری.همچنان قوی باش.دوستدارتیم