سال 97 سال چه حیوانی است

کم کم به انتهای سال 96 نزدیک می شویم و طبق رسم هر سال برایمان جای سوال دارد که سال 97 سال چه حیوانی است. اگر برایتان جالب است بدانید سال 97 سال چه حیوانی است این خبر را تا انتها بخوانید.

سال 97 سال چه حیوانی است

کم کم به انتهای سال 96 نزدیک می شویم و طبق رسم هر سال برایمان جای سوال دارد که سال 97 سال چه حیوانی است. اگر برایتان جالب است بدانید سال 97 سال چه حیوانی است این خبر را تا انتها بخوانید. عده ای با دانستن اینکه سال 97 سال چه حیوانی است اعتقادات خاصی را برای آن سال در ذهن خود پرورش می دهند به همین جهت به شدت به این موضوع علاقه دارند و پیگیری می کنند، اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، جالب است بدانید سال 1397 سال سگ است. این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد.

در جدول زیر می توانید نماد مربوط به سال های گوناگون را مشاهده فرمایید.

سَگ (نام علمی: Canis lupus familiaris) زیرگونهٔ اهلی گرگ‌ها و پستانداری از راستهٔ سگ‌سانان است. سگ نخستین جانوری است که به دست انسان اهلی شد. سگ‌ها متنوع‌ترین حیوان زمین هستند که میراث چند هزار سال مداخله انسان در روند جفت گیری و پرورش این حیوان است.
سگ‌ها نقش‌های مختلفی را در جوامع انسانی بر عهده گرفته‌اند و آدمیان از ایشان برای شکار، گله‌داری، بارکشی، محافظت، کمک به پلیس و نیروهای نظامی، همراهی و همدمی و کمک به اشخاص دچار ناتوانی استفاده کرده‌اند. در بعضی فرهنگ‌ها از آن به عنوان یک منبع غذایی هم استفاده شده‌است. در سال ۲۰۰۱ برآورد شده که حدود ۴۰۰ میلیون قلاده سگ در سراسر دنیا زندگی می‌کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ