ماجرای عروسی لاکچری پسر سفیر ایران در دانمارک چیست؟

mahdie.mohtashami
ازدواج پسر سفیر ایران در دانمارک با آناشید حسینی بسیار جنجال برانگیز شده است. این عروسی لاکچری در یکی از تالارهای بسیار گران قیمت تهران برگذار شده است.

عروسی محسن مرادیان، پسر سفیر دانمارک و آناشید حسینی

به تازگی تصاویری در فضای مجازی دست به دست می شود که مربوط است به مجلس عروسی محسن مرادیان و آناشید حسینی پسر سفیر ایران در دانمارک .
این عروسی یکی ار لاکچری‌ترین عروسی‌ها بوده است. آناشید حسینی قبل از ازدواج یک مدل اینستاگرامی بوده است که بعد از آشنا شدن با محسن مرادیان پسر سفیر دانمارک خود را مدل لباس‌های با حجاب قرار می‌دهد. پسر سفیر دانمارک بیان کرده است که پدرشان از گرفتن همچین عروسی خبردار نبودند و در عمل انجام شده قرار گرفتند اما دفاع کردن سفیر دانمارک از پسرش باعث برانگیختگی بسیاری از مردم شده است.

حضور برخی چهره های سیاسی در این مراسم و برگزاری این جشن در یکی از گران قیمت ترین تالارهای شهر تهران موجی از ناراحتی را میان مردم ایجاد کرده است . پس از بازتاب گسترده این تصاویر، فرزند سفیر ایران در دانمارک که داماد مراسم مذکور بوده است با عنوان اینکه پدرش از جزئیات مراسم مطلع نبوده و در عمل انجام شده قرار گرفته است سعی کرد تا وی را از حواشی این عروسی لاکچری مصون نگهدارد اما دفاع ناشیانه پدر از پسر باعث شد تا اوضاع بدتر شود چرا که در اینصورت باید اینگونه تصور کرد که مرادیان که مسئولیت مهم سفارت ایران را در یک کشور اروپایی بر عهده دارد، از اوضاع و احوال خانواده اش تا جایی بی خبر است که ناگهان سر از عروسی پسرش در یک تالار لاکچری در می آورد!

روی دیگر این تصاویر، صفحه اینستاگرام خانم عروس است 

آناشید حسینی که تا پیش از حواشی بوجود آمده برای مراسم عروسی و پدرشوهرش، در صفحه مجازی خود در اینستاگرام انوع و اقسام تصاویرش را به نمایش گذاشته بود، بسیاری از آنها از جمله تصویر لباس مراسم عقد و نامزدی اش را حذف کرد تا بیش از پیش بر لاکچری بودن اقداماتشان دامن بزند . حسینی قبل از ازدواج یکی از مدل های اینستاگرام بوده که انواع مختلفی از تصاویر وی در فضای مجازی گواه این مدعاست اما در برهه ای از زمان که به نظر می رسد زمان آشنایی اش با امیرمحسن مرادیان باشد کار مدلینگ را با یک نرمش تبدیل به مدل اسلامی و طراح لباس هایی با برند حجاب استایل می کند . عروس سفیر ایران در دانمارک اکنون به وضوح در اینستاگرام مطرح می کند که کارش برای افرادی است که می خواهند چادر را کنار بگذارند و از پوشش اسلامی راحت تری استفاده کنند. خانم عروس به واسطه همسر و پدر شوهرش از روابط به خوبی استفاده کرده و در برنامه وقتشه شبکه نسیم صدا و سیما نیز با همسرش حضور داشته و برند خود را تبلیغ کرده اند.

در جزئیات اقدامات امیرمحسن مرادیان و همسرش مطالب بسیاری مطرح است که در آینده به آنها اشاره خواهد شد اما با توجه به آنچه گفته شد، بعید است این نکته که آقای سفیر از اوضاع و احوال مطلع نبوده و در عمل انجام شده قرار گرفته است را بتوان باور کرد . خصوصا اینکه فرزند و عروس مرتضی مرادیان سفیر ایران در دانمارک، مدت بسیاری را خارج از کشور زندگی کرده و امور اقتصادی و فرهنگی! خود را پیگیری می کنند!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ